חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוד מקבילי - עיצוב תכשיטים מעולם אחר

מאת: עידותכשיטים15/05/20133213 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוד מקבילי הוא בוגר עיצוב באקדמיה לאומנות בצלאל ובנוסף בוגר אומנית בעיצוב ותכנון תכשיטים שונים. מלבד להכשרתו בארץ, עבר הוד הכשרה בבניית מודולים וצורפות ובנוסף סדנאות עיצוב של המעצבים המובילים ביותר בארה"ב. הוד מתמחה למעלה מ-20 שנה בעיצוב תכשיטים בעבודת יד, בטבעות נישואין וטבעות אירוסין במיוחד. הוד הוא הבעלים של גלרייה לתכשיטים, אשר פועלת למעלה מ-20 שנים וממוקמת במושב בית חרות, ליד קניון M הדרך בכפר ויתקין.

ההיסטוריה של התכשיט

תכשיטים בעבודת יד נוצרו בתקופות מוקדמות יותר של ההיסטוריה והם יועדו להיות קישוטי גוף. בנוסף לתפקידם כמקשטי גוף, תכשיטים מסוימים סימלו מעמד חברתי מסוים. כמעט לכל משך ההיסטוריה, בני אדם התרגלו לענוד תכשיטים על מגוון נרחב של מקומות בגוף, מהשיער בראש ועד לאצבעות הרגליים.

בתחילתה של הדרך, נהגו לעצב תכשיטים מחומרים רגילים, כגון אבנים,עצים, צדפים וגם שיניים ועצמות. עם הזמן, התכשיטים החלו לקבל ערך כספי גבוה, בשל השימוש בחומרים יקרים ונדירים בכדי לייצרם, כמו פנינים, אבני חן ומתכות יקרות כזהב וכסף. הזהב  הנה מהמתכות הראשונות שגילה האדם בטבע. לכל אורך ההיסטוריה, הכין האדם מגוון גדול של תכשיטים, מקישוטי שיער ועד טבעות. בנוסף למתכות, נעשה שימוש גם בזכוכית, אמייל ואבני חן טובות.

כעת ניתן להבדיל בין תכשיטים שתכליתם הנו קישוט בלבד כמו שרשראות, קישוטי שיער, עגילים, אבזמים לחגורה וכולי. מנגד יש הרבה תכשיטים שמסמלים מאורעות מסוימים כמו למשל טבעות נישואין, טבעות אירוסין עוד.  לטבעות מסוג זה יש ערך סימלי בנוסף לתכלית הקישוט שלהן.

הוד מקבילי נחשב למעצב טבעות אירוסין וטבעות נישואין בעל שם. הוד הוא למעשה אחד המעצבים המוכרים ביותר כיום בסצינת עיצוב התכשיטים בישראל. כפי לעיל, הוד הנו מעצב עם וותק של למעלה מ-20 שנה בענף עיצוב התכשיטים. עבור כל עיצוב של טבעת נישואין או של טבעת אירוסין, מתלווה תהליך שלם, שבסופו של דבר מגיעים לתוצר הסופי והמתאים ביותר בשבילכם. המבקשים לעצב טבעת, נפגשים עם הוד והם שותפים בכל הליך העיצוב מההתחלה ועד הסוף. הוד מאמין שבכדי להשיג את הטבעת המושלמת, חייבים להכניס בה את האישיות של האדם, ולכן זה מה שהוא עושה.

ענף טבעות האירוסין וטבעות הנישואין הנו תחום שמתחדש כל הזמן. אנשים לא מעטים הולכים ללמוד צורפות ותורמים לעיצוב שלהם את המגע הייחודי שלהם, העיצובים הופכים למורכבים יותר ויותר וקיים ביקוש לדברים חדשניים מיום ליום. אין שום ספק שישנה השפעה גדולה כאשר צורף נשאר בתחום למעלה מ-20 שנים ומצליח להחזיק ברזומה כ''כ גדול של קליינטים מרוצים. באתר הבית של הוד מקבילי, ניתן למצוא גלריית תמונות לעיצובים של טבעות אירוסין, טבעות נישואין ועוד מגוון נרחב של תכשיטים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151130 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152181 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141166 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141224 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142085 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222674 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204975 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205047 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204893 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173447 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica