חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירות כלכליות

מאת: פז שוורץ חקירות03/06/2013827 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לקבל מבט כלכלי מלא על כל אדם

לעיתים, החיים מובילים אותנו למצבים בהם נדמה שאין מוצא. אחד מהמצבים הללו נוצר כאשר אדם מסוים חייב לך כסף רב, אך מתעקש שאין לו שום דרך לשלם אותו. הבעיה היא, שאתה יודע שהוא מסתיר פרטים חשובים בנוגע לכך, ולמעשה מתחמק מהתשלום בדרכים פתלתלות. כיצד תוכל להוכיח זאת? מדובר ללא ספק במשימה קשה.

חקירות כלכליות מקצועיות, כמו אלו אשר מנהלים כבר שנים אנשי רשת חקירות, הן הדרך הבטוחה והקצרה להשגת הנתונים הללו. נתונים שיהפכו לראיות מרשיעות ויוכיחו כי בעל החוב אינו אדם אשר ירד מנכסיו, כפי שהוא טוען, אלא נוכל שעושה הכל כדי להימנע מתשלום הכסף שמגיע לך, על פי חוק.

בעזרת אנשינו, תוכל לגלות על בעל החוב כל דבר שתרצה:

  • חשבונות בנק השייכים לו
  • נכסים בבעלותו, מכל סוג
  • פעולות עסקיות שביצע לאחרונה (סחר במניות למשל)
  • קשרים עסקיים
  • ניהול חסכונות, קרנות פנסיה וכדומה
  • ניתוח מקורות הכנסתו
  • החקירות הכלכליות שלנו יכולות לכלול גם איתור של בעל החוב או של כתובתו העדכנית, במידה וזה נעלם לפתע. בנוסף, נוכל לברר לגבי נכסים ומקורות הכנסה משמעותיים של החייב בחו"ל, כולל בדיקת הפרטים הללו גם מול רשויות זרות, ואף ניהול מלא של החקירה מחוץ לגבולות ישראל.

    איתור ראיות מרשיעות – אך ורק בצורה חוקית ואמינה

    אחד הערכים אשר עומדים לנגד עיני אנשי רשת חקירות כל העת הוא ההקפדה על אמינות ועל פעילות חוקית בלבד. איננו משרד חקירות אשר משתמש בתחבולות ובמהלכים לא חוקיים כדי להשיג את הראיות, משום שאיננו מתכוונים לעבור על החוק. יותר מזה: ידוע לכל כי ברוב המקרים ראיות כאלו לא יהיו קבילות בבית המשפט.

    עם זאת, כל ראיה שתקבל במסגרת חקירות כלכליות שתבצע הסוכנות שלנו, תהיה כזו אשר תסייע בהפללת האדם החייב ובהשגת הכספים שמגיעים לך. אנחנו פועלים במסגרת החוק, אך בצורה המקצועית והאיכותית ביותר שיש היום, במטרה להוכיח בפני בית המשפט את טענותיך ולהשיג את מבוקשך בהקדם האפשרי.

    חקירות כלכליות לאנשים פרטיים, מוסדות וחברות ענק

    סוכנות הבילוש רשת חקירות מסוגלת להעניק שירות מלא ואיכותי לכל סוג של לקוח. עד היום, ניהלו אנשי המשרד שלל חקירות מסוג זה, בין אם ללקוחות פרטיים (אדם יחיד), לעסקים וחברות ואף לתאגידי ענק שהיו זקוקים לנתונים חשובים על אדם מסוים.

    המקצועיות של אנשי המשרד אינה מאפשרת לנו לטעות. הניסיון של כל חוקר עומד לזכותו כל העת ומסייע לאתר את הנתונים החשובים תוך זמן קצר. האיכות של העבודה והאמינות עליה אנו מקפידים, תביא את התוצאות הרצויות בבית המשפט או מול אנשי ההוצאה לפועל איתם אתה וודאי מתמודד כבר תקופה ארוכה.

    לכן, אם אתה זקוק למידע כלכלי על אדם מסוים או אפילו על חברה, אל תהסס לפנות אלינו עוד היום. יחד נשב, נבין ממך את המקרה על כל צדדיו, נגבש אסטרטגית עבודה מסודרת ונצא לדרך. חקירות כלכליות בסוכנות רשת חקירות מביאות תמיד לתוצאות המבוקשות. סמוך עלינו.

    התקשרו – 03-6294111

    או שלחו אלינו מייל: reshet.pi@gmail.com

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

     

    PAZSHVARTZ
    private investigator

    BenYehuda 32, El-Al Building, Tel-Aviv, Israel

    Tel: 972-3-6294111

    Fax: 972-3-6294112

    Mob: 972-4-4674470

    E-mail: paz@reshet-inv.com
    Web: http://www.reshet-inv.com/

    תיאור: http://en.reshet-inv.com/wp-content/uploads/2012/09/logo1.png

    CEO Investigations Detective Agency

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת פז שוורץ

    מאת: פז שוורץ חקירות03/06/13976 צפיות
    One of the main goals of any private investigation relates to the evidence found: the private investigator is measured by the quality of the evidence delivered to his client. This will serve him at the moment of truth, when confronting the object of the investigation- whether face to face or during legal proceedings. Professional surveillance operations, carried out by the Reshet Investigations personnel, will get you the highest quality of evidence one can get.

    מאת: פז שוורץ חקירות03/06/13953 צפיות
    כמעט לכל אדם ישנה כיום נגישות לרשת האינטרנט – אוטוסטרדת מידע רחבת מימדים, שלעיתים נדמה שאפשר לדעת באמצעותה כל דבר. ומה אם באמת תרצה לדעת הכל על אדם, חברה או ארגון? בשביל זה תזדקק לשירותי המידענות של מומחי רשת חקירות. מידענות היא מקצוע לכל דבר. מקצוע בו החוכמה היא לדעת לדלות את הפרט החשוב ביותר, היוקרתי ובעל הערך, מתוך ים האינפורמציה בו אנחנו שוחים. סוכנות רשת חקירות מתמחה באיסוף מידע דרך הרשת עבור לקוחותיה. אנשיה מנוסים ומיומנים בעבודה זו, כאשר בראשם נמצא פז שוורץ, אחד השותפים הבכירים בסוכנות – חוקר פרטי מהטובים בארץ בתחום המידענות, שקנה לעצמו לאורך השנים מעמד מכובד גם מעבר לים.

    מאת: פז שוורץ חקירות03/06/13932 צפיות
    אנחנו חיים בעולם מסוכן. בזה אין ספק. גם האזרח הפשוט חשוף לאיומים כמעט בכל עת, כאשר במקרים אחרים האיום דווקא ממשי וידוע, אך התחושה היא כי אין הרבה מה לעשות נגדו. וזו טעות: אבטחה סמויה מקצועית מטעם צוות החוקרים של סוכנות רשת חקירות היא הפיתרון במצבים של איום וסכנה מכל סוג.

    מאת: פז שוורץ חקירות03/06/13831 צפיות
    אחת המטרות העיקריות בכל חקירה פרטית נוגעת לראיות המושגות בה: החוקר הפרטי נבחן על פי איכות הראיות שהוא מוסר ומצליח לספק ללקוח שלו, משום שאלו ישמשו אותו ברגע האמת, בעימות מול מושא החקירה – אם פנים מול פנים או במסגרת הליך משפטי. מעקבים מקצועיים המבוצעים על ידי אנשי רשת חקירות ישיגו לך את הראיות האיכותיות ביותר שתוכל לבקש.

    מאמרים נוספים בנושא חקירות

    מאת: shlomy חקירות26/12/171553 צפיות
    חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

    מאת: נויחקירות25/11/171786 צפיות
    אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

    מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152862 צפיות
    במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

    מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152181 צפיות
    אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

    מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152337 צפיות
    ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

    מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142859 צפיות
    בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

    מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143238 צפיות
    בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica