חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסים לגרפיקה

מאת: בני דואניעיצוב11/06/20135044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גרפיקה הוא שם כולל לעיצוב. בעלי המקצוע העוסקים בגרפיקה מעצבים את העיתונות הכתובה, היום יומית. במערכות ערוצי הטלוויזייה ובאינטרנט.

את הקורסים לגרפיקה אפשר ללמוד בבתי ספר פרטיים ובמכללות גם בבתי הספר המקצועיים יש כיתות לגרפיקה. ובשנים האחרונות מקבלים תלמידי הקורסים לגרפיקה גם הדרכה בגרפיקה ממוחשבת. על סמך תוכנות מחשב אפשר לתכנן את העיצוב שנעשה בעבר באופן ידני.
בקורסים לגרפיקה מקבל התלמיד את הכלים כדי להגיע לעיצוב שיהיה קלף מנצח ויאפשר לקוראים/צופים בתכנים להבין את המסר שמועבר בצורה הויזואלית ביותר.

כל בתי הספר והמכללות  מפרסמים את רשימת הנושאים הנלמדים בקורסים לגרפיקה שמתקיימים אצלם וממליצים לקהל התלמידים הפוטנציאליים לבחור בהם כי הם הטובים בשוק.

בגלל עבודות הגרפיקה הנעשות באמצעות המחשבים הופכת הגרפיקה לטכנית יותר ובעבר קורסים לגרפיקה ארכו בין 6 ל-10 חודשים כיום הקורס התקצר ואפשר לקבל את תעודת הגמר לאחר 4-6 חודשים.

חלק ניכר בתוכנית הלימודים של תקשורת חזותית היא הגרפיקה. בעזרת תוכנת מחשב מאפשרת הגרפיקה תצוגה חזותית בזמן אמת.
במקצועות רבים, ביניהם מעצבים, משתמשים בגרפיקה כך שמי שלמד באחד מהקורסים לגרפיקה יכול להפיק תועלת גם במקצוע אחר.

סורק ברקוד

הברקוד היא שפה בשרשרת שבין היצרן לקונה. על כל מוצר כיום יש ברקוד ולשם פענוח הקוד הומצא מכשיר בשם סורק ברקוד. הברקוד הנמצא על המוצר מפוענח ונקלט בקופה שרושמת את  מחירו.

לצורך פענוח הברקוד המסומן על גבי המוצר ייצרו מכשיר, סורק ברקוד, את סורק הברקוד מפעילים הקופאים.בתוך כלסורק מותקנת תוכנה שתפקידה לתרגם את סוג המוצר ומחירו.

לכל עסק יש תוכנה ספציפית לו, למוצרים שנמכרים במקום וסורק הברקוד מתרגם את מספר הקוד לשם המוצר ומחירו. יש כמה שיטות לסריקת המוצר. סורק ידני או אלחוטי כזה שמותקן בצג המותקן בקופה. בעת העברת המוצר לפני עינית סוקר הברקוד נשמע צפוף המעיד שהמוצר נקלח ונרשם בחשבון.

השימוש בסורק ברקוד במחסני אחסון אריזות במפעלים הפך מקובל כך שבדיקת המלאי הפכה קלה ומהירה ובכל רגע נתון אפשר לדעת מה מצב האריזות במחסן בהנחה שכל אריזה שמתקבלת ויוצאת במחסן עוברת סריקה ונרשמת בתוכנת המלאי.

כיום כמעט לכל אחד יש טלפון חכם. במקרים רבים מציעים לקהל לצלם את הברקוד המופיע בתוכנית הטלוויזיה או בעיתונות הכתובה ותוכנה מתאימה מפענחת את הברקוד ומאפשר שימוש במוצר.

יש חברות רבות המספקות מגוון רב של סורק ברקוד וכל אחד יכול לרכוש ולהכניסו לעבודת העסק שלו על פי צרכיו. בעבר היו צריכים המועסקים בקופות לרשום את מספר המוצר ידנית. מאז הומצא סורק הברקוד הפכה העבודה יותר טכנית מצד אחד אבל יותר קלה בצד השני.

השימוש בסורק ברקוד אינו רק בחנויות. הוא הוכנס לשימוש גם בספריות העירוניות. עד השנים האחרונות היו הספרניות רושמות ידנית בכרטיס הקורא את פרטי הספר שהשאיל. משהוכנסה שיטת הברקוד לספריות ולאחר שכל הספרים בספרייה סומנו מספר קוד נותר לספרנית רק להעביר את סורק הברקוד שמפענח את סוג הספר ומספרו השוטף בספריה. תוכנת המחשב מאפשרת לחייב את הקורא בכרטיסו האישי וכך נמנעת עבודה ידנית של הספרנית.

את סורק הברקוד אפשר למצוא גם בתחום הרפואי. סורק הברקוד החליף את הרוקח שהיה צריך לפענח את שם התרופה שניתנה על ידי הרופא. כיום מונפק המרשם מהמחשב שעל יד כל שם של תרופה יש מספר ברקוד והרוקח מעביר את סורק הברקוד על המרשם וכך מחויב החולה בתשלום.

ישנם מקומות בהן על ידי העברת סורק הברקוד נגרע ישירות המוצר מהמלאי ובסופו של יום יכול המנהל לדעת בדיוק מה מצב המלאי שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172057 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165708 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163492 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica