חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי רעלים

מאת: אסתי שפרדיאטה ותזונה23/11/20091538 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


ניקוי הרעלים מהגוף

קיבלתי  מרשם לניקוי רעלים.הייתי בטוחה שיקשה עלי ,כמו שקשה לעשות דיאטה.
אך מרגע שהחלטתי לנסות ,החודש עבר כשמיום ליום תחושתי טובה וקלילה יותר.
אני אפילו תוהה אם להפוך לצמחונית!דבר שממש לא חלף בראשי לפני כן.

תהליך הניקוי קורה באופן טבעי בגופנו בכל יום ויום על ידי מערכות ההפרשה: הגוף יודע לפנות החוצה מהמערכת רעלנים וחומרים שאינם נחוצים לו.

ניקוי הגוף מרעלים מקובל היום בכל העולם בקרב שוחרי הבריאות שהחלו להכיר בערך הבריאותי של ניקוי פנימי מסוג זה על ידי שינוי תזונתי וצמחי המרפא והחליטות.
ניקוי וטיהור הגוף מרעלים מומלץ אחת לכמה חודשים גם לאלו שאינם סובלים מבעיה מסויימת וגם לסובלים מבעיות בריאות. גם אם אנו שומרים על אורח חיים בריא, תזונה נכונה ופעילות גופנית אנו עדיין חשופים לרעלנים ונאלצים להתמודד עימם. הרעלנים מגיעים ממקורות פנימיים אותם הגוף מייצר וממקורות חיצוניים.

העומס האדיר של רעלנים הקיימים כיום בכל מקום, מכביד על הגוף ועל מערכות ההפרשה שלא מצליחות להשתלט על סילוקם ולעמוד בקצב. רמת הרעלנים בגוף עולה, הם מצטברים, מפריעים לספיגת ויטמינים ומינרלים מהמזון, מהווים מצע נהדר להתפתחות פטריות וחיידקים וגורמים להופעת בעיות ומחלות שונות.
בנוסף, עם ההזדקנות הגוף מאבד מיעילותו ומכושרו להרחיק רעלנים וחומרים מזיקים
.
בזמן ניקוי עלולים לצוף גם רגשות ותחושות, דברים עולים לפני השטח ולעיתים בשלבים הראשונים עלולים להופיע חוסר שקט ועצבנות, לכן אל תשכחו בזמן ניקוי לטפל גם בצד הנפשי, לכו לשבת או לטייל בטבע, בים, בהרים.

למה כדאי לעשות ניקוי רעלים?
-בשביל להרגיש טוב יותר! -בשביל שיהיה קל יותר להוריד משקל עודף - קשה להוריד במשקל כשהגוף עמוס ברעלנים ופסולת, ומערכת העיכול אינה פועלת באופן סדיר ובריא.
-בשביל לסייע לגוף לטפל במחלות שונות, פטריות, דלקות, כאבי מפרקים, אלרגיות ועוד.
-בשביל לפתוח דף נקי וחדש במערכת היחסים שלנו עם גופינו ובריאותינו.

אם סובלים מ:
עודף משקל, אלרגיות, עייפות, תשישות, מתח, עצבנות, ירידה בריכוז, בעיות עור, לחץ דם גבוה, נפיחות וגזים, עצירות, צרבות, בעיות עיכול, פטריות, קנדידה, ירידה ברמות האנרגיה, פגיעה בשינה, רגישות יתר למחלות, כאבי ראש ומגרנות, כאבי מחזור, כאבי שרירים, דלקות מפרקים, קשיי לימוד אצל ילדים, דיכאון, בעיות על העור, פריחות ואף הזדקנות מוקדמת - זקוקים לניקוי!!!

ככל שרמת הרעילות גוברת, כך חומרת הסימפטומים גדלה.

רמת האנרגיה עולה פלאים לאחר תהליך ניקוי הרעלים. פחות עייפים, קמים טוב יותר בבוקר, הגוף כולו מתפקד טוב יותר, ישנה תחושה פנימית נקייה ושלווה, קלילות, ירידה במשקל, מערכת עיכול מעכלת ומפרקת טוב יותר מזון ושומנים והיציאות מתאזנות.
ממליצה בחום!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסתי שפר,מאסטר רייקי,הילינג אנרגטי,פרחי באך ומלחי שוסלר,הצמחה ומודעות בעזרת קלפים שונים ותקשור.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסתי שפר

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי26/01/105602 צפיות
משמעת עצמית- היא דבר המאפשר לנו לפעול ולעשות מה שחשוב לנו ,מבלי להיכנע לרצונות שונים שחולפים בתודעתנו, שאנו לא באמת רוצים. אם יש לך משמעת עצמית גבוהה יש יותר סיכוי שתעשה מה שאתה רוצה לעשות, תהנה מהחיים שלך, תגשים דברים בחייך ותיצור לעצמך פעילויות מהנות.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי01/01/101800 צפיות
בני מזל דלי מייצגים את האוויר הגבוה. בין מזל דלי למציאות קשר מקרי לחלוטין. לרוב נמצא אותם מעופפים בעולם הדמיון העשיר שלהם. בני מזל דלי הם טיפוסים הומניטאריים ושוחרי שלום. ברצונם לעזור לאנושות כולה ולהציל את העולם. לא סתם אנו נמצאים עכשיו בעידן הדלי, עידן רוחני ביותר אשר עמותות ואגודות שונות צצות בו ללא הרף

מאת: אסתי שפריהדות01/01/102566 צפיות
לכל חודש בשנה העברית, משמעות מיסטית. חודש שבט מלמד אותנו, על מעיין החוכמה. חודש שבט משמש כצינור עבורנו. קרש קפיצה לשלב הבא בחיינו. האות המזוהה בקבלה עם חודש "שבט" היא צד"י, המכונה תכופות גם "צדיק". הקבלה מקשרת את חודש "שבט" עם שבט "אשר". ראש חודש שבט מוזכר בתורה כיום שבו משה רבנו פתח בדברי מוסר לכלל ישראל בטרם מותו שזה היה חודש ושבוע לפני פטירתו . ייחודו-בהיותו ראש השנה לאילן ,ומובא בספרים שיום זה הוא כראש השנה, שמסוגל לתפילה על פירות האילן, ובכללן "הפירות" של האדם, אלו בניו ובני בניו שיעסקו בתורה ובמעשים טובים ויצליחו לגדול בטעם ובריח טוב.

מאת: אסתי שפריהדות08/12/091655 צפיות
נר ראשון של חנוכה,הוא התדר של הראיה הפנימית, העין השלישית.איזור זה גם נחשב רגיש לאור, ועל פי הגישה המיסטית, כאשר הוא מתפתח אזי הוא מסוגל להבחין באור הבא מממד הרוח או הנשמה.

מאת: אסתי שפרשואה ותקומה04/12/092024 צפיות
הדיאלוג בין אם לעוברה נערך לעיתים קרובות בתקופת ההיריון. אני מכירה אם -שהייה לה דיאלוג עם בתה ברחם, אחרי שעברה שואה ארוכת ימים-בה היא וחברותיה נשבעו כשיצאו ממנה להראות לגרמנים כי "עם ישראל חי" ולהביא ילדים רבים לעולם.

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי30/11/091685 צפיות
"כשם שבראש-השנה ניתנת החיות לכל השנה, כך בי"ט בכסלו נפתחים במרום אוצרות השפע והברכה של פנימיות התורה, וכל אחד ואחד מישראל יכול לשאוב כוחות חדשים ללימוד החסידות ולהליכה בדרכיה".

מאת: אסתי שפררוחניות - כללי24/11/091450 צפיות
מודעות מתגוננת נדרשת, לכל מי שמרגיש שהחיים הם מסוכנים,שלא כדאי לשנות דברים,שצריך להזהר,לשמור על מה שיש,לחפש בטחון.זאת המודעות שנענית לפחד ע"י בריחה או תקיפה.היא יוצרת התנהגות הגנתית.אדם שנתקע ברמה זו של מודעות מונע בדרך כלל ע"י אינסטינקט העדר,ומשתדל להיות כמו כולם. הוא ממש את עצמו באמצעות תלות במסגרות:במשפחה,בקהילה,בתחושת השייכות,בנוחות החומרית,באשליה של בטחון ובמיוחד בדעות קונבנציונאליות(מרגלית אילון)

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189683 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181492 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181565 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica