חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להיכנס להריון ! מכירים את המושג "אחרי החגים"?

מאת: מיכל פוניהריון ולידה30/07/20131060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחרי החגים את מנצחת

תחשבי על זה כך: אם היית יוצאת עכשיו, בללי כל הכנה מוקדמת, לריצת מרתון, סביר להניח שאחרי 10 דקות היית מתמוטטת על המדרכה; אבל אם היית לוקחת לך מאמן צמוד, ודבקה בתוכנית אימונים מסודרת שהוא תפר בדיוק בשבילך, סביר להניח שבעוד שלושה חודשים יכולת לסיים מסלול: אולי לא במקום הראשון, אולי רק מיני מרתון – אבל בכל זאת, שינוי פיזיולוגי אמיתי שיאפשר לך לעמוד בקשיים.

הקיץ משתק אותנו. מי כבר רוצה לקום ולעשות מעשה באמצע עונת המלפפונים, כשחום יולי-אוגוסט מכה בעוז בכל חלקת גוף חשופה, פרידה מהמזגן נראית כמו צעד בלתי אפשרי וכל מה שהמוח מסוגל לו הוא למצוא את המחבוא הטוב יותר מהלחות.

וככה, בציפייה שהחום יעבור, אנחנו מגיעות כבר ל"אחרי החגים". ובחגים? – כולם בחופשה: את, המטפלים, הרופאים, המעבדות. מי מתחילה טיפולים בחגים?

והנה הלכו להם שלושה חודשים שבהם כבר יכולת להיות במקום אחר לגמרי...

 

תקופה מבוזבזת, שבה לא קידמת את עצמך אפילו במעט, ואולי להיפך, חזרת לאחור.


שלושה חודשים - ואת במקום אחר לגמרי

בעבודתי עם מטופלות פריון, אני מוצאת את עצמי לא אחת מנהלת "משא ומתן" עם מתרגלות שיטת אביבה על משך הזמן שהן מוכנות להקדיש לתרגול. הן מצדן ממהרות להמשיך בטיפולים, לא רוצות לעצור – ומנסות לצמצם עד כמה שניתן את זמן ההפסקה מהורמונים שאני ממליצה עליו; אני, מצדי, משתדלת לשכנע אותן לתרגל לפחות שלושה חודשים מלאים.

הנה לך תקופה אידיאלית להתחיל לתרגל:

 

שלושה חודשים שבהם ממילא לא תתחילי בשום תהליך חדש, לא תשני פרוטוקול או תוכנית;

שלושה חודשים שבסיומם תהיי במקום אחר לגמרי מבחינת המצב הפיזיולוגי והאיזון ההורמונלי שלך;

 

 

שלושה חודשים שבהם תעשי שינוי אמיתי ומשמעותי בהתנהגות הפיזיולוגית הפנימית שלך, בעיקר באזור האגן.

גם שיטת אביבה יכולה לעבוד בשבילך באותו האופן:

 

תרגול של שלושה חודשים יביא איתו שינוי פיזיולוגי משמעותי, שימקסם את הפוטנציאל של הגוף שלך ויאפשר לך להגיע להישגים אמיתיים ולתוצאות משמעותיות – אם במסלול של הריון ספונטני, בגוף שעבר הכנה נכונה, ואם בחזרה למסלול  של טיפולי הפוריות, אבל מנקודת זינוק טובה יותר



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

השיטה פועלת במקביל לרפואה הקונבנציונלית ומבוססת על הפיזיולוגיה של האישה, כפי שהיא מקובלת ברפואה המערבית, אך מעצם היותה שיטה לריפוי עצמי היא מציעה לעצור לרגע ולתת צ'אנס לגוף עצמו - לפני הטיפולים התרופות, לפני ההורמונים, לפני הזריקות והניתוחים.

עקרון הפעולה של השיטה הוא חזרה אינטנסיבית על תנועות באזור האגן במקצבים משתנים. תנועות אלו יחזירו תנועה לאזור מערכת הרבייה, יגבירו את זרימת הדם ויחממו את המקום.

התרגול בשיטת אביבה מסייע לקבל מחזור ביום ובזמן הרצויים, למנוע את כאבי המחזור ותופעות ה-PMS, להשיג איזון הורמונלי ולהסדיר מחזור לא סדיר, מחזור ארוך מדי או קצר מדי ולשפר את תהליך הביוץ. כמו כן נועדו התרגילים להחזרת וסת שנעלם לחלוטין ווסת שלא הופיעה כלל (אל-וסת. התרגול בשיטה גם יעזור לפתור את תופעות גיל המעבר– והכל, בלי התערבות חיצונית, בלי תרופות, בלי הורמונים  וכימיקלים, באופן טבעי ועצמאי לחלוטין.

לפני שמפקירים את הגוף להורמונים וטיפולים פולשניים, כדאי לתת הזדמנות לדרך הטבעית.- תנועה נכונה וזרימת דם תקינה יחסכו הרבה סבל גופני ונפשי. השיטה תחזיר לאישה את השליטה בגופה ובתהליכי הפריון הטבעיים, ותעזור להשיג הריון טבעי או לשפר את סיכויי הצלחת טיפולי פוריות.

WWW.AVIVAC.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל פוני

מאת: מיכל פוניפוריות10/07/132116 צפיות
אחרי ארבע שנים של טיפולים הבינה מיכל ש"אני לא יכולה לחכות עוד ש'יעשו עלי' – לא טיפולים, לא ניסיונות, לא הזרעות". היא החליטה להיות אקטיבית והחלה לתרגל את שיטת אביבה. כעבור חמישה חודשים נכנסה להריון

מאת: מיכל פוניפוריות21/03/132393 צפיות
למה רק אני לא מצליחה? למה כולן מסביב מצליחות להיכנס להריון בשנייה ורק אני מחכה ומחכה?" למה כולן תוקעות ג'אנק פוד בלי הכרה ורק לי אומרים לאכול נכון? למה כל העצבניות, הנוירוטיות, הוורקוהוליות כבר מזמן בהריון שני ושלישי, ורק לי אומרים, 'כשתירגעי, תצליחי..'?

מאת: מיכל פוניפוריות20/11/128448 צפיות
חקרים רבים מצביעים על הקשר בין תנאי לחץ ובין שיבושים במחזור החודשי, ומה יותר מלחיץ ממלחמה? מצוקה נפשית, אומרים המומחים, יכולה להכניס את הגוף למצב של מגננה הישרדותית – ובתנאים כאלה, קשה ליצור חיים חדשים. מה אפשר לעשות? להרגיע, ולחכות שהכל יעבור

מאת: מיכל פוניהריון ולידה23/10/121812 צפיות
לפעמים, מרוב חישובים ורצון לדייק, מפלס הלחץ רק עולה ואיתו רמת ההורמונים, וההריון המיוחל רק מתרחק. תרשו לי להציע לכן אלטרנטיבה

מאת: מיכל פוניהריון ולידה23/10/121370 צפיות
מחקרים מוכיחים שקיים קשר ברור בין פעילות גופנית מבוקרת לבין כניסה להריון - תחשבו על זה: כל מה שקשור להבאת ילדים לעולם כרוך בתנועה. החל בהיווצרות הזרע אצל הגבר, דרך עצם מעשה האהבה וכלה בהתקדמות הזרע בגוף האישה אל עבר המפגש עם הביצית, שאף היא נמצאת בתנועה מרגע שהשתחררה מהשחלה ועד שהגיעה אל הרחם.

מאת: מיכל פוניפוריות21/10/121842 צפיות
לרפואה הקונבנציונאלית אין פתרון להורדת רמות של הורמון FSH גבוה. הטיפול הניתן במקרה כזה הוא חיזוק תרופתי של הורמונים אחרים על מנת לחפות על הליקוי של הורמון ה-FSH.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214408 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201467 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192030 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181575 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172293 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica