חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תשמרו על בריכת שחייה נקייה

בריכה נקייה היא בריכה מזמינה. כל בעל בריכת שחייה יודע שאף אחד לא רוצה לשחות בבריכה מלוכלכת. הבריכות לעיתים קרובות יכולות להכיל בתוכם את המים לפחות 10 שנים! ואף יותר מבלי לרוקנם כל עוד שומרים על מיים נקיים. שמירה על בריכות שחייה נקיות ורעננות היא משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם. על ידי שימוש בכלים הנכונים קצת גריז וסבלנות תוכלו להתמודד עם משימה זו בזמן קצר.

שלב 1

הסירו את העלים הצפים ויתר הפסולת באמצעות רשת עלים. הידית הארוכה מאפשרת לכם לגרוף ולהרים את הלכלוך מתחת ומעל לפני המים. פשוט להחזיק את הידית ולטבול את הרשת למים ולגרוף את הפסולת. הסירו את כל הפסולת שנאספה מהרשת וזירקו אותה לפח האשפה. הקפידו להסיר את החלקיקים הקטנים והשאריות בטרם שימוש חוזר ברשת עלים כדי למנוע החזרת הפסולת בחזרה לתוך בריכת השחייה.

שלב 2

השתמשו במטאטא יונק לאיסוף וניקוי פסולת שרשת עלים לא יכולה לאסוף. מטאטא שכזה ביכולתו לאסוף פסולת דקה מאוד. הוא מופעל על ידי משאבות הסירקולציה של בריכת השחייה או באספקת חשמל נפרדת. הכניסו את המטאטא לתוך המים ולאחר מכן הפעילו את המשאבה או מתג אספקת החשמל הנפרד כדי להפעילו. יש מגוון סוגים ביניהם כאלה עם גלגלים המשמשים לתנועה קלה יותר מתחת לפני המים. למטאטא יש צינור שבעת פעולה זז כמו נחש וזאת כדי לינוק לכלוך שהתיישב בקרקעית הבריכה. קיים גם מיכל איסוף המכיל את כל הלכלוך שנאסף. יש לרקון את המיכל פעם בשבוע וזאת כדי למנוע את התמלאותו של המיכל ועומס. כמוכן תמיד תוכלו לרכוש רובוט לניקוי בריכות שיעשה בשבילכם את העבודה מבלי השגחה.

שלב 3

השתמשו במברשת ניילון כדי לנקות את הרצפה והקירות הבריכה. מברשת ניילון היא יעילה בניקוי ויניל, פיברגלס ובריכות שחייה מעוטרות מבלי לפגוע בהם. השתמשו במברשת פלדה לקירות דפנות הבריכה. ציחצוח יכול להסיר כתמי אצות ומרבצי מינרלים. ברוב המקרים אין צורך בריקון הבריכה מממייה עם זאת לבריכות מלוכלכות ומטונפות נורא מומלץ מאוד ואף הכרחי לרוקן את בריכת השחייה.

שלב 4

השתמשו בטבליות כלור כדי לשמור על מי הבריכה צלולים. הניחו טבלית כלור בתוך מחסנית מצוף הכלור. תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם, הניחו טבליה ברשת עלים כך ומקמו את הרשת בפתח כניסה של המים למשאבה כדי שהטבליה תתמוסס ותכנס למערכת עוד בטרם כניסה חוזרת של המים לבריכת שחייה. שומני הגוף שורפים את הכלור, חומצה ושמנים מעלים שנכנסים למי הבריכה ואבקת פרחים. כמו כן כלור מונע צמיחה של אצות.

שלב 5

הדליקו את משאבות הבריכה כדי לייצר סירקולציה במי הבריכה. תכנתו את הטיימר לפעילות חוזרת כל 24 שעות לכל היותר אך רצוי כל 8 שעות כדי לשמור על מים נקיים וצלולים בבריכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142848 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142830 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141062 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141389 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141160 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141251 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141146 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222810 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223119 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211566 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica