חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה חשוב שיהיה לכם מאמן אישי וכיצד הוא יתרום לכם בחיים

מאת: דיאנה בן צביאימון לקריירה15/08/20131041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

יש לי שאלה - מהי המתנה הגדולה שקיבלתם בחיים שלכם?

נכון החיים עצמם. כל אחד מאיתנו קיבל מתנה גדולה - החיים! אנחנו כאן כדי להגשים את עצמנו ואת הייעוד שלנו, לחיות את החיים כמו שאנחנו רוצים לחיות אותם, לעשות את מה שאנחנו אוהבים לעשות ולהיות האדם שאנחנו באמת רוצים להיות!

אבל כמה אנשים אתם מכירים שחיים כך? מעטים! רוב רובם של האנשים שומרים את המתנה עטופה היטב במהלך כל החיים שלהם ולעולם לא פותחים אותה, גם אם לא טוב להם בחיים.

רק מעטים אלו שמבינים את המשמעות של מתנה זו, מממשים את מלוא הפוטינציאל ובאמת נהנים מכך. ומה הסיבה? למה למעשה זה קורה?

רובנו גדלנו לפי מודל חיים מסוים שאותו מעבירים לנו דור על גבי דור. ואנחנו הולכים בזרם מבלי לעצור ולשאול - האם ישנה דרך אחרת?  במקום שאנחנו ננהל את החיים כפי שאנחנו רוצים לנהל אותם, החיים מנהלים אותנו. במקום שניצור את החיים שאנחנו רוצים ליצור, מישהו מחליט עבורנו איזה חיים עלינו לנהל ולחיות!

כתוצאה, רובנו פשוט מוותרים על ההגשמה האישית שלנו, על החלומות שלנו וחיים בתוך העולם של פחדים ודאגות, ספקות וחוסר אמונה, בתוך העולם של אין מה לעשות, כך הדברים צריכים להיות.

זו הסיבה שהרבה אנשים היום חווים רגשות כמו תסכול, דיכאון, שיעמום, חוסר סיפוק והגשמה, הרבה אנשים מוצאים את הפיתרון בטלוויזיה ותכניות ריאליטי, מסיבות, סיגריות, אוכל וגם סמים.

הרבה אנשים מדברים על שינוי אבל אינם מסוגלים לצאת לדרך של שינוי בגלל אותו הפחד וחוסר אמונה. אז הם נשארים באותם דפוסי החישבה ובאותם ההרגלים ההרסניים. חשוב להבין שעל מנת לעשות שינוי צריך לבנות תבניות אחרות בתודעה שלנו, דפוסי חשיבה ואמונות שונים לחלוטין שנבדלים בצורה טוטאלית ממה שהורגלנו לחשוב עד כה.

תהליך זה נקרא - התפתחות אישית ורוחנית. התפתחות אישית זה להבין את הפסיכולוגיה של ההצלחה, להגביר את המודעותואת החיבורהרוחני של האדם, לפתח כלים, הרגלים, דפוסי חשיבה, אמונות מקדמות, תפיסות, כישורים ומיומנויות כדי להגיע להגשמההאישית שלנו בכל הרבדים.

את התהליך ניתן לעשות בעזרת ספרים ותכניות אודיו אבל העוצמה האמיתית נמצאת בליווי של אדם שכבר עבר תהליך זהה, חווה את מה שאתם חווים ולהץגבר על כל האתגרים ועל הפחדים בדרך, אדם שיכול לחסוף מכם דרך ארוכה של אתגרים, ירידות, נפילות ואולי גם הרמת ידיים לאותם הדפוסים הישנים.

לפעמים זה לא כל כך פשוט ללכת לבד בכל התהליך של שינוי. אני מודה שללא מורה

רוחני שלי, אברהם נוב, הספרים לבד לא היו מובילים אותי להחלטה חד משמעית ומטרה ברורה

לצאת מהקופסה ולהגשים את עצמי, למרות שאני נמצאת בתהליך ההתפתחות והעצמה אישית כבר

7 שנים.

בחיים יש לא מעט מכשולים ואתגרים, סיבות ונסיבות שעלולים להיות יותר חזקים מאיתנו בהתחלה. לכןמורה רוחני שיוביל,יכוון, ידריך וייעץ מאוד יעזור לנו בדרך. התהליך יהיה הרבה יותר מהיר,

עוצמתי ואפקטיבי. כמובן במקביל לקרוא ספרים ולשמוע אודיו.

זה הסיבה שאני רוצה להציע לכם מתנה על מנת שתוכלו לפתוח את המתנה הגדולה - החיים ותתחילו ליהנות מהם. אם אתם רציניים ובאמת רוצים לצאת לדרך של שינוי והגשמה, אני רוצה לתת לכם מפגש אימון איתי בחינם, מפגש בן שעה.

מפגש זה מיועד ל-10 אנשים רציניים בלבד לכם אם אתם בין אנשים אלו, תשאירו כאן פרטים ואצור קשר תוך 24 שעות.

http://www.dianabenzvi.com/coaching-session-by-grati

דיאנה בן צבי

מורת דרך להגשמה עצמית

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151462 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151393 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151760 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151511 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141844 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143075 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון לקריירה

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194049 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

לגרום ללקוח לומר כן, איך לשתול מחשבה, לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון, איך למכור נכון, איך לשכנע לקוח, קאוצינג, מטפל אישי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה איך אפשר לגרום למישהו לעשות את מה שרוצים שהוא יעשה, לצורך העניין נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות כן על שאלה מסוימת לדוגמא לשאלה "האם אתה רוצה לקנות את המוצר?" או לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו לענות לא על שאלה מסוימת לדוגמא "האם אתה רוצה לשנות איזה משהו בעסקה?" יכול להיות שרוצים לגרום לו להגיד לא. בקיצור עוד נוסיף ...

יסודות המכירה, ספק או וודאות, יסודות ההשפעה, גם או רק, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע, מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחד מהעקרונות החשובים ביותר בנושא של שכנוע, אם לא אולי אפילו החשוב ביותר שיש או אחד מהחשובים או אולי אפילו החשוב ביותר, זה עיקרון די בסיסי שצריך להבין אותו רצוי להבין אותו ולהשתמש בו החוכמה היא גם להבין אותו וגם לדעת להשתמש בו בזמן אמת בהמון דוגמאות ודרכים. בגדול על מה מבוסס שכנוע על מה מבוססת מכירה, על מה מבוסס להצליח במשא ומתן ...

מאת: אבי כחלוןאימון לקריירה19/08/152835 צפיות
מעבר למקום עבודה חדש ולאזור מגורים חדש בו זמנית אינם החלטה קלה והתהליך דורש תכנון ובדיקה רבים. ארגון טוב ופנייה לחברות מקצועיות לשם עזרא בביצוע התהליך, תסייע לעבור את התקופה בקלות שתיהיה טובה עבור כל המשפחה.

מאת: מגניב אימון לקריירה01/07/152670 צפיות
בשורות הבאות נציג כמה מהאתגרים המורכבים הכרוכים בתהליך גיוס מנהלי מכירות ואנשי מכירות לארגון מסוים. במסגרת הצגה זו נעמוד על הטעויות הנפוצות בתחום, את דינאמיקת המכירות ובאיזה אופן היא משפיעה בצורה מכרעת על טיב הגיוס. ננסה להתמודד עם מספר שאלות כמו למשל מה הסיבה שבגינה לא מעט תהליכי גיוס מפספסים את מטרתם, מה הופך איש מכירות לטוב, מהו הסוג המבוקש והרמה הנדרשת ממנהלי המכירות, אילו תכונות מפתח נדרשות להצלחה מקסימאלית בהתאם לתפקיד שאותו יש לאייש, כיצד להגדיר כשורה את המיומנויות הנחוצות של המועמדים כד

למה לא לאתר את צרכי הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח, תחושת זרות עם לקוח, לקרוא את המחשבות של הלקוח, תחושת קרבה עם לקוח, מאמן עסקי מומלץ, קאוצינג: שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של בירור צורכי הלקוח, שכנוע לקוחות, מכירה ללקוחות וזה הולך ככה: כפי שכבר הוסבר, כפי שכבר הובן, הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר שלך, הוא רוצה לפתור את הבעיה שלו. ואם אתה רוצה למכור ללקוח את המוצר שלך, אתה לא צריך להתמקד בכמה המוצר שלך טוב כמוצר, אלא בכמה הבעיות של הלקוח ...

האם לנסות לשכנע את הלקוח, למכור בלי לנסות למכור, כמה לנסות לשכנע את הלקוח, שכנוע סמוי, להצליח במכירות, שכנוע גלוי, ייעוץ טיפולי, ייעוץ פילוסופי: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ומהגישה של מכירות והעניין הוא, האם בעצם צריך לנסות לשכנע את הלקוח לקנות כן או לא. יש הרבה אנשי מכירות מצליחים בעיניהם לפחות שהם אומרים "אתה יודע איך אני, מה השיטה שלי למכור? אני פשוט לא מנסה למכור, אני מי שאני ואני מוכר, לא מנסה למכור לא רוצה למכור" ויש הרבה אנשי מכירות ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica