חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"נפלא,נפלא,נפלא,נפלאם"


מאז שסאלי הישירה מבט מצועף להארי בדקה לחצות בערב ראש השנה החדשה אי שם בשנות ה-90 ואמרה  "I hate you harry" בקול של : "אני הרוסה מאהבה, בוא עשה בי כרצונך", לא קמה לה מתחרה.

עד שבוע שעבר כשהגב' ציפי לבני נצפתה מסננת את המילה " נפלא" ברצף של 14 פעמים בדקה כלפי שאול מופז בישיבת הסיעה קדימה, שנראה שמאז הבחירות הולכת בעיקר אחורה.

"נפלא" היא אמרה בקול של: "איזה נפלא זה היה אם היית נעלם לי מהפרצוף , פורש מהפוליטיקה… או חוזר לצבא"

"נפלא" היא אמרה לו כשכל תא ותא בשפת הגוף שלה צועקים  מלחמה."נפלא" היא אמרה פולטת את המילה בחמיצות ומפנה לו את הגב כמו פולנייה טובה. "נפלא" היא אמרה לו ולרגע היה נדמה לי ששמעתי "נפלאם חבל שלא נפל עלייך נפלאם".

"נפלא" היא אמרה לו ולא הבינה שהמצלמה יושבת מולה יושבת לה על הנקבובית ומציירת לה דמות של ממש ממש לא נפלאה.כי הרי אנחנו הנשים כבר הואשמנו משחר הימים בכך שאנחנו לא מאחדות בין דיבורים לכוונות.

"כשאת אומרת לא למה את מתכוונת? היה המנון הלגיטמציה של המטרידים הסדרתיים.

ואת ציפי יקרה ביקשת להיות הראשונה בנשים. ולראשונה יש אחריות להדגים. לפני שהולכים לממשלת אחדות כדאי לבדוק את היכולת לאחד את המילים עם שפת הגוף זה פשוט אלמנט מרכזי באמינות.

אשה יכולה להגין עוצמה ממקום של אנרגיה נשית כשהיא מנסה לעשות זאת ממקום כוחני נוצרת תוצאה מבלבלת ולא אמינה.

שאול מופז הוא ללא ממש כוחות וגם אתמול יותר מכל הוא נראה מאויים. אבל התגובה שלך כמעט הביאה אותו למושפל. ואנחנו לא מכבדים אנשים שמשפילים גם לא יריבים פוליטיים מרים, ובוודאי לא כשהם אמורים להיות שותפים לדרך באותה מפלגה "נקיון" שמה.

את לא הפולטיקאית ראשונה שנפלה בפח הזה. אשה שדרכה לפיסגה היא מפלסת בנחישות מרפקית מופלאה ואחר כך לא מבינה מדוע לא הצליחה לבסוף לכבוש אותה.

זה קרה  רק השנה להילרי קלינטון ששיחרה ממש נביחה על סטודנט אומלל שהיא טעתה לחשוב ששאל אותה מה דעת בעלה. התשובה שלה אז הסגירה כהרף עין את כל  המטען הרגשי שהיא סוחבת ואיך היא מנסה בעיקר להראות לביל היקר כמה היא שווה?

נשים בדרכן לפיסגה צריכות להקפיד על התנהלות מאנרגיה נשית בדרך – כי אחרת הן מאבדות את האמינות. זה לא קורה ברובד המודע. במישור המנטלי אולי יהיו רבים שיצדיקו אותך "די כבר הנודניק הזה שחותר תחתיה ללא הפוגה, הם יגידו.

אבל במישור הרגשי שוב הפסדת נקודות יקרות. כי בסוף החלטות הן לא רציונאליות גם לא בהצבעה לבחירות הן אמוצינאליות ורגעים כאלה של תקלה מעצבים אותם ללא תקנה.

אם רצית להתייחס אליו בביטול – שידרת התייחסות בבוז. אם רצית להראות שאת חפצה בדיון ענייני ולכן את דוחה  – הצטיירת כאלופת המריחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל גשורי, מאמנת אישית - מומחית לאנרגיה נשית ויועצת למערכות יחסים
מחברת הספר "לנשים בלבד" של הוצאת "כתר"

מייסדת בית ספר לנשים ובעלת האתר "מה נשים רוצות" - "What Women Want"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל גשורי

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה25/07/101143 צפיות
לפני שאגש לעניינים הבוערים שעומדים על הפרק אבקש ליידעך בתמונת מצב הכללית של האהבה כפי שנמדדה לאחרונה. מדאיגים הם הממצאים, לפיהם אנשים איבדו את האמונה כי אהבה אכן קיימת וכל נסיונותיי לשכנע אותם אחרת, נופלים כרגע על אוזניים אטומות ולבבות שהינם אטומים לא פחות.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה26/05/101050 צפיות
תיכף מתחילה עונת החתונות… ועימה באה עונת הריבים, הצעקות, העצבים, היזע השיטוטים בין ארועים הדרמות והאכזבות. יש שאומרים שהאהבה מתה אחרי החתונה ואני אומרת שבמקרים רבים היא מתה כבר בהכנות לחתונה…

מאת: סיגל גשוריפרסום18/03/101314 צפיות
חתן שמתחרט לגבי חתונה זהו פחד נסתר (ואולי גם גלוי…) של כלות רבות לעתיד. כשמדובר בהברזה מהחופה עצמה – זה כבר סיוט. ומשום מה, בדיוק על המקום הרגיש החליטו לדרוך משווקי פג'ו בישראל יחד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.

מאת: סיגל גשוריאימון אישי - כללי11/03/101399 צפיות
השנה, בסמיכות ליום האישה, עלה אצלנו לאקרנים הסרט "פרשס" ( בתרגום חופשי "יקרה") שהפיקה אופרה וינפרי. זהו סיפורה של נערה שחורה, מהשאול של התחתיות תרתי משמע, שבגיל 16 היא בהריון שני מאבא שלה.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים27/02/102154 צפיות
ממחקר שנערך לאחרונה, עולה כי 76 אחוז מהנשאלות צופות בפורנו, 10 אחוז יותר משנה שעברה. סוג הפורנו המועדף עלינו הנשים הוא זה שברשת, 61 אחוז מאיתנו צופות בו עם בני הזוג. היתה לי שיחה בנושא הזה, לגמרי לא מתוכננת, עם מישהו שקרא את מסקנות המחקר.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים08/02/101168 צפיות
בשבוע שעבר התקשורת (אצלנו יותר, דווקא בבריטניה פחות) סיקרה בהרחבה את הגילוי של עיתון "הסאן" לפיו אברם גרנט, מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי בעבר ופורתסמות' בהווה, נצפה לפני כחודשיים נכנס בצהרי היום למכון עיסוי/מכון הרפייה/מכון ליווי/בית בושת (מחקו את המיותר) – ועוד עם מדי הקבוצה.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה28/01/101107 צפיות
הם עשו הכל בגדול, הכל מהר, כיאה לשני מגה סטארים - כמעט גדול מהחיים. זו בדיוק הבעיה עם סיפורי אהבה גדולים מהחיים: כשהם פוגשים את המציאות, את החיים האמיתיים - לא תמיד ברור איך לקחת את זה משם...

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205485 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173102 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172651 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172740 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162237 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161673 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica