חפש מאמרים:
שלום אורח
02.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון פונקציונאלי עדיף על אימון חדר כושר

אנו בקרוספיט חיפה נתקלים רבות בדילמה של מתאמנים רבים לגבי בחירת אימון בחדר כושר לבין אימון קרוספיט, אשר הוא אימון פונקציונאלי.

אי לכך ראינו לנכון להדגיש את ההבדל העיקרי המבדיל בין אימון חדר כושר לבין אימון פונקציונאלי - השוני בגישה לפיתוח הכושר הגופני.

 

אימון חדר כושר, בשורה התחתונה, פועל להשגת מטרות קצרות כמו בניית מסת שריר או הורדת במשקל בעוד אימון פונקציונאלי, לרבות קרוספיט, דוגל בחשיבה של כושר גופני כדרך חיים – פיתוח כושר גופני על בסיס עשר מרכיבי הכושר הגופני החשובים ביותר לאורך זמן.

 

  1. במסגרת אימון קרוספיט המתאמן משפר סיבולת לב הריאה שלו דרך אימון פונקציונאלי המחזק את סיבולת לב הריאה תוך התבוססת על פעולות טבעיות של הגוף.

  2. כושר עמידה, היכולת להשתמש באנרגיה של הגוף, משתפרת דרך אימון קרוספיט המעלה את רמת חילוף החומרים בגוף ועם הזמן, דרך אימון פונקציונאלי, הגוף לומד ולהשתמש טוב יותר באנרגיה הטמונה בו.

  3. קרוספיט משפר את היכולת של השריר לייצר כוח דרך סדרת אימונים מגוונת, בדגש על תחרויות הדורשות לשפר את היכולות האתלטיות.

  4. בעזרת קרוספיט המתאמן משפר את היכולת של הגוף לנצל את טווח התנועה האופטימאלי במפרק. חשוב לדעת שגמישות גורמת לגוף להרגיש נוח יותר.

  5. אימון פונקציואנלי כמו קרוספיט בנוי על עצימות בזמן קצר ודורשים מהמתאמן לייצר מקסימום כוח במינימום זמן, מה שמשפר את יכולת ההספק של הגוף.

  6. קרוספיט מרובה בתרגילים המבוססים על ריצות קצרות ובכך המתאמן משפר את יכולת המהירות שלו.

  7. דרך אימון פוקציונאלי הקואורדינציה של המתאמן מבצעת שיפור עילאי, זאת בעקבות שינויים שוטפים בין סגנונות האימון שאנו בקרוספיט חיפה משנים על בסיס יומי.

  8. אימונים פונקציונאליים קצרים משפרים את זריזותו של המתאמן.

  9. אימון פוקציונאלי, כמו קרוספיט, מחזק את מרכז הכבידה של הגוף ומאפשר לכם לייצר, ביחד עם איזון מנטלי, שיווי משקל טבעי.

  10. קרוספיט משפר פלאים את השליטה בתנועה המתפרצת של הגוף וביכולת שלכם לשלוט בתנועות הגוף בצורה היעילה ביותר.

     

אז במקום להשקיע באימון חדר כושר משמעמם, בואו לקרוספיט חיפה. עכשיו סגרו את העיניים ודמיינו איך תיראו כשתשלטו בצורה אידיאלית בכל המרכיבים הנ"ל...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרוספיט חיפה  CROSSFIT HAIFA

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרוספיט חיפה

מאת: קרוספיט חיפהתזונה20/04/145293 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי מוכחת שמשיגה תוצאות. אבל, וזה אבל גדול, אי אפשר להגיע לתוצאות טובות ללא תזונה נכונה, זאת עובדה.

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי27/01/14651 צפיות
שיטת הקרוספיט מהווה שיטת אימון פונקציונאלית המאחדת מספר סוגי אימונים תחת שיטת אימון אחת. והיא יעילה בשריפת שומנים

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי26/01/14625 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי המתאימה מאוד לילדים. למנ? ובכן היכנסו וקראו.

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי25/12/13612 צפיות
קרוספיט הינה שיטה פורצת גבולות שמאפשרת למתאמן הממוצע להגיע לתוצאות משמעותיות בפרק זמן קצר. אנחנו בקרוספיט חיפה יודעים שעל מנת להשיג את מטרותיך, יש להשקיע זמנך במה שחשוב באמת.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/20228 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171949 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172525 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173021 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172714 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162354 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162450 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica