חפש מאמרים:
שלום אורח
20.02.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה קרוספיט? ולמה היא מתאימה לבני נוער וילדים?

קרוספיט היא שיטת אימון שהגיעה הישר מארה"ב ובשנים האחרונות יותר ויותר מתאמנים בישראל משתמשים בה. קרוספיט מביאה אלינו בשורה חדשה של אימון אינטנסיבי בעצימות גבוהה למבוגרים. אימון אינטנסיבי שגם מאוד מתאים לילדים, מכיוון שאצל ילדים זמן ההתאוששות הוא קצר יותר והם יכולים לבצע יותר אימוני עצימות בתקופה מצומצמת יותר. קרוספיט הוא סוג של אימון פונקציונאלי. דרך אימון זה מתקיימת פעילות גופנית אשר מתבססת על תנועה פונקציונאלית בעלת עוצמה גבוהה אשר משתנה כל הזמן וללא הרף. המטרה - לשפר כושר גופני. אימוני קרוספיט הם לרוב קצרים ונעים בין 20 דקות לחצי שעה. האימונים מאוד אינטנסיביים ודורשים מאמץ פיזי גורף מהמתאמן. קרוספיט היא שיטה שמאוד קורצת לילדים ובני נוער. אימון קרוספיט הוא אימון מהנה ומגוון אשר מפעיל ומאתגר את המתאמנים. אימון קרוספיט לא משעמם כמו אימון של חדר כושר ומספק את תחושה הריגוש וההשתייכות לקבוצה שהנוער מחפש. בכלל אימונים פונקציונאליים מאתגרים את המתאמן לבצע תנועות מורכבות במשך זמן קצר, מה שמצריך ריכוז רב ביחד עם הצורך בשיפור היכולות הקוגניטיביות. דרך קרוסםיט לומדים לשלוט במסגר גורמים תיפקודיים, בנוסף לשיפור יכולות הקשב והריכוז של הילד והתפתחות צפיפות העצם. אנו במועדון קרוספיט חיפה ממליצים לכל בני הנוער להגיע ולנסות להתאמן בשיטת הקרוספיט ולראות כמה היא מסייעת לפיתוח הגוף. אנו עוזרים להרבה בני נוער לפתח את הכושר הגופני. פעילות ספורטיבית היא חשובה כי הרבה מהילדים יושבים בבית אל מול המחשב ולא מבצעים פעילות אירובית מספקת, אם בכלל. ובנוסף דרך קרוספיט הילדים ישנואת אורך החיים שלהם כי קרוספיט היא לא רק שיטת אימון, קרוספיט היא גם דרך חיים. קרוספיט בונה אורך חיים בריא יותר שדרכה מתאמנים יותר טוב ומקבלים תזונה טובה יותר. סיפור השראה אנו רוצים לספר לכם על נער בן שש-עשרה ששקל מעל 120 ק"ג לפני שהתחיל להתאמן בשיטת הקרוספיט. אותו נער התאמן במשך שנתיים שלמות בקרוספיט, והוריד עשרות קילוגרמים. בעזרת העבודה הקשה שלו ובעזרת יתרונות שיטות האימון הפונקציונאלי הוא הצליח להתגייס ליחידה מובחרת בצה"ל. הצטרפו עוד היום. מועדון קרוספיט חיפה מחכה לכם.

 



תגיות המאמר: קרוספיט חיפה, קרוספיט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרוספיט חיפה  CROSSFIT HAIFA

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרוספיט חיפה

מאת: קרוספיט חיפהתזונה20/04/145278 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי מוכחת שמשיגה תוצאות. אבל, וזה אבל גדול, אי אפשר להגיע לתוצאות טובות ללא תזונה נכונה, זאת עובדה.

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי27/01/14641 צפיות
שיטת הקרוספיט מהווה שיטת אימון פונקציונאלית המאחדת מספר סוגי אימונים תחת שיטת אימון אחת. והיא יעילה בשריפת שומנים

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי25/12/13600 צפיות
קרוספיט הינה שיטה פורצת גבולות שמאפשרת למתאמן הממוצע להגיע לתוצאות משמעותיות בפרק זמן קצר. אנחנו בקרוספיט חיפה יודעים שעל מנת להשיג את מטרותיך, יש להשקיע זמנך במה שחשוב באמת.

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי04/09/13872 צפיות
מתלבטים בין אימון חדר כושר לאימון פונקציונאלי? מהו היתרון של אימון כמו קרוספיט על אימון בחדר הכושר? ההבדל הגדול - כושר גופני טבעי

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/2056 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, ג'ים פיירטס היא חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171928 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172505 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/172998 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172690 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162336 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162428 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica