חפש מאמרים:
שלום אורח
02.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה קרוספיט? ומה אנו, בקרוספיט חיפה, מציעים?

 

שיטה זו מאפשרת לכל מתאמן ומתאמנת להגיע לתוצאות ללא קשר למידת הכושר שיש להם. הדרך בה אנחנו בקרוספיט חיפה מאמינים היא ש"אין צורך להיות בכושר טוב כדי להתחיל, אך צריך להתחיל על מנת להיות בכושר...”.

 

בשיטת הקרוספיט כל מתאמן ללא קשר למידת הכושר שיש לו (החל ממתאמן מתחיל וכלה במתאמן מנוסה) מוזמן לנסות את השיטה ולהיווכח בזמן קצר לשיפור משמעותי בכל מרכיבי הכושר הגופני שלו – גמישות, כח מתפרץ, כח, סיבולת וכדומה.

 

רקע הסטורי

שיטת הקרוספיט פותחה לראשונה במדינת קליפורניה, ארה"ב. השיטה פותחה על ידי זוג מאמני קרקע בשם גרג ולורן גלסמן. גרג ולורן למעשה פיתחו את השיטת כחלק מחיפושיהם אחר שיטת אימון אשר תחליף את הצורך בחדר הכושר המקובל, וגם תשפר את כושרם של המתאמנים האולימפיים אותם מאמנים. כאשר השיטה התפרסמה לראשונה היא אומצה מיידית על ידי כוחות הביטחון וההצלה של ארה"ב, מאוחר יותר השיטה אומצה על ידי בסיסי צבא ארה"ב אשר פרוסים בעולם. כיום, סלבריטאים רבים משתמשים בשיטה זו בתור האימון העיקרי שלהם וכתוצאה מכך השיטה נפוצה גם בשאר האוכלוסייה במהירות רבה.

 

קרוספיט בישראל

נכון להיום ישנם קרוב ל-5000 מועדוני קרוספיט פרוסים בכל העולם, כאשר בישראל יש 10 מועדונים רשמיים מסוג זה. כרגע, מועדון קרוספיט חיפה הינו המועדון הרשמי היחיד לשיטת הקרוספיט באיזור חיפה והצפון.

 

קרוספיט חיפה
במקום להשקיע בחדר כושר משוכלל ומכשירים מפוארים שלא ידחפו אותך קדימה והשעמום ישתלט עליכם, אנחנו בקרוספיט חיפה מעסיקים צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב שנים בתחום הכושר הגופני בכלל ובקרוספיט בפרט. צוות המאמנים בקרוספיט חיפה ילווה אתכם לאורך כל הדרך, בנוסף, אנשים איכותיים אשר יתאמנו לצידכם יגרמו לכם לתת את המקסימום בכל אימון על מנת להגיע לתוצאות משמעותיות. תוצאות אלו יבואו לידי ביטוי בהרגשה שלך ביומיום, באיכות החיים שלך, ביכולת שלך להתמודד עם אתגרים פיזיים ומנטאליים וכמובן שגם במראה החיצוני.
אימוני הקרוספיט מושתתים על עקרונות האימון הפונקציונאלי, זאת אומרת שהם מותאמים לאתגרי המציאות בה אנחנו חיים ומכינים אותנו לבלתי מתוכנן. מאימון לאימון העצימות של האימון תעלה, הרי על מנת כדי שנהיה במיטבנו אנו צריכים קודם לתת את המיטב שבנו, בדיוק כמו בכל תחום בחיים.

מטרתינו היא שיפור לאורך זמן של כלל מרכיבי הכושר הגופני: עמידות, סבולת לב ריאה, כוח, כוח מתפרץ, גמישות, קואורדינציה, מהירות, שיווי משקל, זריזות, ודיוק. לשם כך מורכב האימון הפונקציונאלי משלושה ענפים אולימפיים מובילים ברחבי העולם ,זאת מתוך ההבנה שהצרכים הפיזיים והמנטאליים של אתלט מקצועי, איש ביטחון, אוכלוסיית מעמד הביניים וסבתא שלי שתחיה, הם אותם צרכים למעשה, ההבדל טמון בעצימות הנגזרת מהנתונים הבסיסיים של כל אחד ואחת מאיתנו.
קרוספיט מוכר כהספורט של עולם הכושר בגלל שהוא החזיר את ההישג האתלטי האישי, הגמישות והביצועים הספורטיבים לתחום האימון. לאחר סדרת אימונים על ידי צוות קרוספיט חיפה תוכלו להיות מהירים יותר, חזקים יותר, ובעלי גוף בריא וחטוב יותר.

ענפי האימון הפונקציונאלי (קרוספיט):

אימון הקרוספיט הינו אימון יחסית קצר אך מאוד אינטנסיבי. באימוני הקרוספיט רצים, קופצים בחבל, חותרים, סוחבים דברים כבדים ומטפסים על חבל.

ישנם שלושה עקרונות בהם עוסק אימון הקרוספיט:

  1. הרמת משקולות, הנפות וזריקות -אימונים בהם אנו לומדים לשלוט בחפצים חיצוניים ולייצר כוח.

  2. ג’ימנסטיקה - אימונים בהם אנו לומדים לשלוט בגוף שלנו, ללמוד ולשפר את טווחי התנועה.

  3. אתלטיקה קלה - ריצות לטווח קצר וארוך, חתירה, קפיצות וכדומה.

אימוני הקרוספיט מועברים באווירה תחרותית ומעודדת, תומכת ומעוררת השראה על מנת שניתן מעצמינו את המקסימום.

 

 

תזונה

שילוב תזונה נכונה באימון מוכח כהגורם העיקרי בשיפור כושר גופני והישגים אתלטיים, שילוב התזונה הנכונה עם שיטת האימון קרוספיט מאפשרת למתאמנים רבים להגיע להישגים שלא חשבו שבכוחם להשיג. בהתאם לנהוג בעולם הקרוספיט גם אנחנו בקרוספיט חיפה מאמצים שיטת תזונה ייחודית לאימון הכוללת חלבונים, צמצום פחמימות, ירקות, בשר ואגוזים.

 

יתרונות השיטה

שילוב כלל המרכיבים של ענפי הספורט השונים הבשילוב צוות מאמנים מקצועי, חתירה למצויינות ותזונה נכונה מאפשרים רמת חיים גבוהה יותר ובריאה הרבה יותר. כמובן שבעקבות השיטה יחול שיפור גופני משמעותי בכל ההיבטים כגון גמישות, סיבולת, מראה חיצוני ועוד.

 

שיטת הקרוספיט הינה שיטה תובענית אשר דורשת התמדה והשקעה, אך התוצאות מדברות בפני עצמן הדרישות הינן ככלום וכעין לעומת ההישגים. שיטת הקרוספיט הינה שיטה המתאימה לכלל קהל המתאמנים החל מילדים, ונשים בהריון וכלה בספורטאים מקצועיים. אז אם גם אתם רוצים לעשות שינוי בחייכם בואו לקרוספיט חיפה ותתחילו בצעד הראשון בכיוון שינוי חייכם.

 



תגיות המאמר: קרוספיט חיפה, קרוספיט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרוספיט חיפה  CROSSFIT HAIFA

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרוספיט חיפה

מאת: קרוספיט חיפהתזונה20/04/145293 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי מוכחת שמשיגה תוצאות. אבל, וזה אבל גדול, אי אפשר להגיע לתוצאות טובות ללא תזונה נכונה, זאת עובדה.

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי27/01/14651 צפיות
שיטת הקרוספיט מהווה שיטת אימון פונקציונאלית המאחדת מספר סוגי אימונים תחת שיטת אימון אחת. והיא יעילה בשריפת שומנים

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי26/01/14625 צפיות
קרוספיט היא שיטת אימון פונקציונאלי המתאימה מאוד לילדים. למנ? ובכן היכנסו וקראו.

מאת: קרוספיט חיפהספורט וכושר גופני - כללי04/09/13884 צפיות
מתלבטים בין אימון חדר כושר לאימון פונקציונאלי? מהו היתרון של אימון כמו קרוספיט על אימון בחדר הכושר? ההבדל הגדול - כושר גופני טבעי

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/20228 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/171949 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/172525 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173021 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/172714 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/162354 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/162450 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica