חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי עליז

מאת: ספיר ספירבישול ואפיה07/09/20132012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הוא חשב להיות ליצן. זה התחיל כשהיה סטודנט והיה צריך למצוא דרך לפרנס את עצמו אבל לא הצליח להשחיל שעות עבודה קבועות במשך השבוע וחשב איך לרכז לעצמו שעות עבודה כך שיוכל לשמור לו את שאר השבוע פנוי ללימודים ולמשימות לימודיות.

הוא פרסם את עצמו כליצן ימי הולדת והחל לחלטר ימי הולדת, בעיקר בסופי שבוע. היו גם במהלך השבוע, אבל העובדה שלא היו ימים קבועים הקלה עליו. את תכנית ימי ההולדת מעולם לא תכנן. זרם עם הילדים. מה שאהבו, אהב גם הוא. מה שהזמינו ההורים, שמח למלא. עם הזמן מצא שעוד ועוד ימי הולדת הופכים להיות סדנאות קטנות של בישול ואפיה. מעין "כולם מרימים ידיים ומגלגלים בצק", "כולם ממלאים בשוקולד", והילדים אהבו את זה. הם אהבו לשחק בלהיות גדולים ואהבו להיות טבחים, והוא שמח שמצא כיוון.

אבל כשסיים את לימודי התואר וחשב להתחיל ולהתמחות בתחומו, ידע שירצה לעלות שלב. לימודי התואר השני ידרשו יותר זמן אבל מצד שני גם ניהול הזמן יהיה יותר שלו. הוא יהיה זה שמחליט מה נעשה מתי. לכן עסק קטן משלו שיכול לנצל יותר זמן יהי רעיון לא רע.

המחשבה על המשך עיסוק באוכל קסמה לו. קייטרינג חלבי. זה מה שהתאים לו. קייטרינג חלבי לאירועים קטנים, להזמנות קטנות, לישיבות ולכנסים. לא משהו שדורש היערכות לאירועי ענק. קייטרינג חלבי שיכול לקיים עצמו מעבודה שוטפת במשך היום, לספק ארוחות מהירות למשרדים, מגשי אירוח ומגשי סנדוויצ'ים למשרדים. קייטרינג חלבי שיגיש הכל באופן האסטטי ביותר, מנות קרות וחמות, אך מהירות, וכן קינוחים. קייטרינג חלבי שיכול לספק מגשי קינוחים מסוגים שונים לכנסים או ישיבות הוא קייטרינג חלבי שנדרש בעיקר לשעות העבודה המקובלות. הוא אכן הקים לעצמו קייטרינג חלבי שפעל בשעות העבודה המקובלות, היה עסוק משעות הבוקר ועד שעות הערב. קייטרינג חלבי שעיקר העומס שלו היה שעות הצהריים ולעתים עד שעות אחר הצהריים.

עם ניהול עסק קטן של קייטרינג חלבי הצליח לשלב בהצלחה את לימודי התואר השני, העבודות הנדרשות וההתמחויות כפי שנדרשו, ואף חשב ברצינות על הגדלת העסק עם התמחותו בניהול כך שיוכל לשמש לו כעסק משפחתי נוסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר ספיר

מאת: ספיר ספיראירועים וחתונות – כללי11/05/14972 צפיות
קייטרינג חלבי בכל הארץ נותן לכם את השירות ואת האוכל הטוב ביותר בייחוד כיום עם הביקוש הגודל לאוכל חלבי גורמה איכותי טרי וטעים .

מאת: ספיר ספירקייטרינג11/05/14873 צפיות
חברות שמנוסות בהכנת אוכל של קייטרינג חלבי ידעו להכין ולקבל כל בקשה שלכם גם היא הא מיוחדת וקשה במיוחד והאמת זה סוג של סינון ראשוני לקבלת החלטה טובה ביותר .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי29/03/141005 צפיות
אזור השרון ידוע בביקוש הגדול לחברות קייטרינג חלבי ולכן הרבה מאוד מחברות קייטרינג חלבי מכוונות את מאמציהם לכיוון אזור השרון מה שמבטיח אוכל חלבי איכותי עם תחרות בריאה .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון29/03/141144 צפיות
ברצונכם אירוע קצת יותר מפתיע ? הפתרון חברת קייטרינג חלבי לשבת חתן שתעניק תחושה של עוד באירוע .

מאת: ספיר ספירמתכונים ואוכל - כללי04/12/131146 צפיות
מנות של קייטרינג חלבי מתאימות לכל בילוי כזה אפילו שאתם לא חושבים שמתאים לכם ככה אפילו לסוג של בילוי .

מאת: ספיר ספירקייטרינג27/11/13958 צפיות
רעיון של הקמת קייטרינג חלבי כעסק משפחתי זהו רעיון טוב למדי בייחוד אם אתם כמשפחה מסתדרים ביחד .

מאת: ספיר ספירעסקי מזון27/11/131271 צפיות
לבחון הקמת עסק של קייטרינג חלבי לכאילו שיודעים את המטבח וגם את העולם העסקי זהו רעיון טוב עבורם רק יש לקחת בחשבון את ההקרבה בפתיחת עסק משלכם .

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183890 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183263 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174489 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164063 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152643 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151990 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142159 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica