חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים שירים לפרסום

מאת: לירון תמםשירה22/09/20131366 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה אני רוצה לדבר איך בוחרים איזה שירים מפרסמים ואיזה לא. להבדיל מאמן שצריך לאסוף שירים לאלבום או ספר, למי שמפרסם שירים באתר אינטרנט משלו או באתרי שירה ויצירה שונים, יש הרבה יותר אפשרויות לפרסם את השירים ובכל זאת, עולה השאלה מה לפרסם, היכן ומתי.

כדי לפתוח את המאמר אתן כמה נתונים. אני מפרסם היום ב-4, 5 אתרים את שיריי מדי שבוע. זה משתנה בהתאם לשני משתנים, משתנה ראשון, כמות האתרים החדשים שאני מוצא , משתנה שני, כמות התגובות שאני מקבל מהאתרים השונים. במילים אחרות, אם אני לא מקבל תגובות ופידבקים מאתר מסוים, אני יכול להסיק שאיש לא קורא שם את שיריי ואולי הוא בכלל לא פעיל, אז אני מפסיק לפרסם בו. בדרך כלל התגובות מופיעות לצד השיר, היום יש אפשרות לקרוא כמה אנשים צפו בשיר, מה שניתן להסיק שיש מי שקרא אותו גם אם לא הגיב עליו.

את השירים אני מפרסם פעמים-שלוש בשבוע. לרוב החלוקה היא שיש שירים שאני מפרסם ב2-3 אתרים, ויש שירים שאני מפרסם רק באתר ספציפי. החלוקה נעשית על פי שני מדדים, הראשון, עד כמה אני חושב שהשיר ידבר אל הגולשים, בסופו של דבר, אני לא יודע מה הגולש רוצה לקרוא אבל אני מרגיש לגבי חלק מהשירים שהם בולטים יותר ורוצה לקדם אותם אז אני מפרסם אותם ביותר אתרים. המדד השני הוא, כמות המגיבים באתר. אתר שיש לו מגיב אחד, זה לא ישנה אם אפרסם שיר אחד או שניים, בסופו של דבר אין בו מגיבים חדשים, אתרים שיש בהם יותר ממגיב אחד, אני יכול להסיק ששיר שאפרסם , יזכה לתגובה ולהיענות רבה יותר.

איך בוחרים איזה שירים מפרסמים? האמת שכיום יש לא מעט אתרים בהם ניתן לפרסם שירים, מפורומים של שירה , דרך אתרי שירה בלעדיים ועד אתרי יצירה כוללים שמתפרסמים בהם ציור, פסלים ועוד. אני יכול ולעיתים אני נוטה לפרסם כל שיר שאני כותב. למען האמת יש לי את הזכות הזאת מאחר ואני לא אמן שצריך לתת דין וחשבון למישהו, זה לא עולה לי כסף, וגם אף אחד לא יושב וסופר. אז אני יכול לפרסם כמה יצירות שאני רוצה, כולל יצירות שהן לא ברמה הכי גבוהה אבל מדברות אלי.

אז אני בוחר לפרסם שירים שונים באתרים, על פי רמתם, על פי כמות השירים שאני כותב באותו שבוע ועל פי כמות האתרים בהם אני מפרסם באותה תקופה. יש אתרים שונים, אותם ניתן למצוא באתר שלי בעמוד קישורים, שאני כבר לא מפרסם בהם שירים באופן קבוע. בהם אני מנסה לפרסם מעת לעת, בתקווה שיום אחד הם יחזרו להיות פעילים כמו בעבר.

נקודה אחרונה, באתר שלי אני מפרסם את כל השירים שאני מפרסם באתרים אחרים פלוס שירים נוספים שלא זוכים לפרסום באותם אתרים אלא רק באתר שלי. אני מזמין אתכם לקרוא אותם שם.

 


 



תגיות המאמר: יצירה, כתיבה, סיפורים, שירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני מזמין אתכם לבקר באתר של לירון תמם, כאן ניתן לקרוא שירים, סיפורים קצרים, פוסטים מהבלוג, להשאיר הודעות בפורום ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון תמם

מאת: לירון תמםליקויי למידה27/12/152162 צפיות
מדוע אבחון פסיכודידקטי נחוץ כל כך? מאמר זה מבקש לענות על כל השאלות בנושא, אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא

מאת: לירון תמםשירה23/08/152481 צפיות
יותר מעשרים שנה אני כותב, והכתיבה לא הופכת קלה יותר אולי רק יותר ברורה. על זה המאמר.

מאת: לירון תמםשירה23/08/142120 צפיות
המאמר מסביר למה וכיצד החלטתי לפרסם שירים ישנים באתר , שירים החל משנת 2002 עד 2013, השנה בה האתר עלה לאוויר

מאת: לירון תמםשירה06/06/131051 צפיות
לא תמיד ברור איפה שיר מתחיל. אם הוא מתחיל בתמונה שאנחנו רואים מול העיניים שמתורגמת למילים או שהוא מתחיל במילים שמתחברות ביחד למשפטים ועם הזמן, הופכות לתמונה אחת גדולה אותה אפשר לצייר בראש.

מאמרים נוספים בנושא שירה

מאת: עידן אברהמישירה06/06/183758 צפיות
עדי אברהמי ?! משהו שמע מכיר ?! רב האנשים לא שמעו אבל ממש עכשיו מתחת לאף של כולם מתבשלת לנו בתוך סיר בבשול איטי יצירת אומנות אחת גדולה תרתי משמע!? מרבית הזמרים כיום הם זמרים שיש להם קול יפה ואוהבים לשיר מהסיבה הפשוטה שהם פשוט מתים על הפידבק החיובי של הסיסבה שסובבת אותם, כלומר הם פשוט כל כך מסופקים מכך שהסובבים אותם מפרגנים להם באיזה קול יפה ומיוחד שזה בדיוק אחד הדברים שגורמים להם להמשיך לדרוש את המיקרופון ליד

מאת: מוטי ריקליןשירה31/10/172505 צפיות
לא לקנות את הספר. ספר אנמי, לא מעניין, לא מרגש, לא יפה. הספר כן יקלט אצל הקורא, כמתנשא ונפוח. חובבי שירה מובהקים ביותר, אולי ירצו להוסיף את הספר לספריה. לכאורה ספר לכולם, בעצם ספר למביני עניין.

מאת: הילה קומםשירה15/07/177989 צפיות
המאסטרקאלס הבינלאומי לשירה אומנותית ע"ש ז'מבוקי יתקיים זו הפעם השלישית בירושלים. את המאסטרקלאס יזם יוסף זמבוקי, מוזיקאי ואיש עסקים, שניצל בשואה בזכות המוזיקה (פרטים בהמשך). במטרה להעניק הכשרה אמנותית מעולה לזמרים צעירים, תוך מתן דגש על זמרים מוכשרים מהפריפריה. כמו גם שיתוף ניצולי שואה כאורחים בקונצרטים. בין המורים שיישתתפו השנה ב IMVAJ בכירת מורות גרמניה, פרופ' קלאודיה אדר מאקדמיית בארוק ווקאל שבאוניברסיטת מיינץ, פרופ' תמר רחום ראש המחלקה הווקאלית באקדמיית בוכמן-מהטה, מנהלת בית האופרה המלכותי לשעבר של סרביה, ילנה ולאכוביץ, המנצח הישראלי הפעיל באירופה עדי בר והמנצח הישראלי יונתן שפנדורף. כמו כן תערך כתת אמן מיוחדת עם נעמי פולני. כמו כן שותפים בהפקות הפסנתרן ברק טל, כנר, מנצח והמנהל המוזיקלי של אנסמבל סולני ת"א והסופראן הישראלית -בינלאומית גב' רונה ישראל קולת, המנהלת האמנותית של המיזם.

מאת: מוטי ריקליןשירה14/05/163155 צפיות
עונש חכם. אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? ב 2016 יצא ספר השירים. הספר מכיל בתוכו הרבה דברים טובים. באמת הישג. חוץ מבחינה אחת. לא לקנות. הספר לא דקיק, כבד מאוד, רציני, ולפעמים חמור סבר. נדרש מאמץ גדול של ריכוז כדי לצלוח אותו. ברובו המוחלט הספר משעמם ומתיש. במאמר אפרט ואדגים טענות אלו.

מאת: מוטי ריקליןשירה11/02/163679 צפיות
פואטרי סלאם, זו תחרות שירה בה משוררים מקריאים יצירה בסגנון הנקרא ספוקן וורד. ספוקן וורד. הוא סוג של הקראת שירה המבוצעת בד"כ בדגש על קצב, חריזה, משחקי מילים, וכדומה. אדגים מספר רב של שירים, גם מישראל, וגם מהעולם. אנתח אותם, בצורה שמראה, שפואטרי סלאם באנגלית ( ארה"ב...). שירה אדירה. פואטרי סלאם ישראל, לא שירה.

מאת: מוטי ריקליןשירה01/12/152830 צפיות
מירון ח. איזקסון, הוא משורר וסופר ישראלי בולט בעשרות השנים האחרונות. הספר "מעבר". יצא בדפוס, ב 2015. הספר בלתי קריא לחלוטין. עם טקסטים בלתי אפשריים לפענוח, אפילו בקריאה די משקיענית. במאמר, נבחן את הספר, ונציג את מגרעותיו. הספר ינותח בהקשר למצב הכללי של השירה בארץ.

מאת: מוטי ריקליןשירה22/10/152624 צפיות
אלמוג בהר. הוא סופר צעיר יחסית שסיפורו "אנא מן אל-יהוד", זכה להצלחה. הרעיון המרכזי בסיפור, מבריק. אלמוג גם כותב שירה. ונחשב לאחד המשוררים המזרחיים המבטיחים. האמנם? נסקור גם את הקשר למשורר מאיר ויזלטיר, בו נדון גם באופן כללי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica