חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספרים משומשים

מאת: tkidumשיווק באינטרנט20/10/2013953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספרים

לפני שבוע טיילתי בתל אביב ברחוב אלנבי ועברתי בכל מיני חנויות מגניבות וצבעוניות שהמחירים שלהם היו מאוד יקרים אבל אין מה לעשות זאת תל אביב , תחלס נכנסתי ויצאתי דיי מהר מכל חנות שהייתי בה עד שהגעתי לאיזה חנות של ספרים משומשים למכירה. החנות הייתה מאוד גדולה ומסודרת יחסית לחנות ספרים משומשים למכירה והיו שם מדפים גבוהי בכל מקום שהכילו אלפי ספרים וכולם משומשים, אני אישית חושב שאפשר למצוא הרבה עניין בספרים משומשים ,רוב האנשים מעדיפים להוציא כסף על חדש אני חושב על מה הספר עבר וכמה ידיים הוא החליף עד שהוא הגיע למדף.

ההתנהלות

בחנויות ספרים יד שנייה אתה יכול לבוא עם כל ספר שיש לך בבית שאתה כבר לא משתמש בו זה יכול להיות רומן , מדע בדיוני ואפילו ספר בישול. כשאתה מגיע לחנות הם בודקים את מצב הספר והתוכן שלו ומעריכים כמה פחות או יותר אפשר להציע עליו ולאחר מכן מציאים לך מחיר אם אתה חושב שהמחיר פייר אתה מוכר ואם לא אז לא. בחנויות ספרים יד שניה אפשר למצוא ספרים מכל העולם לא רק מהאץ ובמלא שפות זאת אומרת שגם אם אתה תייר שבא להתארח כאן בארץ ותכנס לחנות אתה עלול למצוא את עצמך יוצא מהחנות עם הרבה ספרים שלא חשבת לרגע שתמצא ועוד כאן בתל אביב.

חשוב לבדוק

חשוב לבדוק לפני שאתה רוכש ספרים משומשים שהמצב שלהם טוב ושלא חסרים להם עמודים, ניראה לי מאוד מבאס לקרוא ספר שרכשת במיטב כספך ולגלות שבאמצע חסרים כמה עמודים שיהרסו לך את כל הסיפור וישאירו אותך במתח לכל החיים כי בדרך כלל ספרים משומשים הם ישנים ואין למצוא להם מחליף ואם כן זה קשה וצריך לבדוק הרבה עד שתמצא. יש אנשים שמוכרים את הספרים שלהם בלי לדעת את הערך שלהם אפשר למצוא בחנות מציאות במחיר ממש זול שיקפיצו את העלות שלהם פי שניים אחר כך. יש הרבה מאוד אנשים שמתפרנסים ומחפשים ספרים ישנים זולים ומוכרים אותם אחר כך ביוקר , זה נהוג בכל העולם  דבר נוסף הוא שאפשר גם למצוא את החנויות האלה גם באינטרנט כך שלא חייבים אפילו לצאת מהבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161493 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152353 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213532 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184490 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162422 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica