חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אדני רכבת: אלמנט ייחודי לגינה מושלמת

מאת: giora even ariגינון27/10/2013828 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המראה המאסיבי והמחוספס של אדני רכבת הוביל לכך שמעצבים ואדריכלי נוף, כמו גם גורמים פרטיים המעוניינים להפיח חיים חדשים בחצר ביתם הפכו את אדני הרכבת לאלמנט שאותו ניתן למצוא בחצרות רבות.

למה משמשים אדני רכבת?

האדנים הם אינם בגדר מוצר מוגמר אלא חומר גלם שאותו ניתן לנצל במגוון של אופנים. השימוש הראשון שאותו נרצה להביא כדוגמה הוא לצורך שבילי הליכה נוחים ויפים במיוחד בתוך שטח הגינה שלכם. אם ברצונכם להנות מהליכה נוחה בגינה מבלי לדרוך על האדמה (או על בוץ אם מדובר בעונה הגשומה) תוכלו להציב אדני רכבת כתחליף מוצלח במיוחד לאבני הדריכה.האופן הנפוץ ביותר הוא הצבתם במרחק של 20-40 סנטימטר זה מזה, כאשר ביניהם מפזרים טוף או אבנים לגינה כמו חלוקי נחל למשל. המראה המתקבל הוא מדהים והוא משתלב באופן מושלם בצמחים הקיימים בגינה שלכם.

מעבר לכך ניתן להשתמש בהם גם כתחליף נהדר לדק עץ. אם חשבתם להתקין בגינה דק עשוי עץ, אולי כדאי שתחשבו שוב. דק עשוי מאדני רכבת הוא בעל מראה מאסיבי ומחוספס שבזכותו תקבלו דק מקסים וייחודי. אופן נוסף שבו תוכלו לנצל את חומר הגלם הנפלא שבידכם הוא לצורך בניית ריהוט גינה.

מי אמר שריהוט גינה הוא דבר שאותו חייבים לרכוש כאשר הוא כבר במצבו המוגמר? בעזרת מעט חוש טכני תוכלו להרכיב לעצמכם ריהוט גינה יפהפה ומיוחד שיותאם אישית לטעמכם. כמובן שניתן תמיד גם להעזר בנגר מקצועי לצורך ביצוע העבודה. אך בכל מקרה התוצאה היא ייחודית ומייצרת ריהוט שאין עוד שני לו. לאדני הרכבת קיימים עוד מגוון של שימושים כגון בניית גדר, מדרגות מיוחדות ועוד. אל תתפשרו על הסטנדרט, אל תהיו כמו כולם, עצבו את גינתכם בדרך מיוחדת המותאמת לטעמכם האישי.

 



תגיות המאמר: טוף, אדני רכבת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבן ארי: טוף | אדני רכבת וציוד גינון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת giora even ari

מאת: giora even ariגינון23/11/14871 צפיות
אם אתם מעוניינים לשתול בגינה שלכם או בכל מקום אחר בצורה איכותית ונבונה, תזדקקו לרכוש תערובת שתילה איכותית ומותאמת, למעשה המצע שעליו הצמחים, העצים והפרחים אותם תשתלו הוא מהווה הבסיס והמקור להצלחה של ההתקדמות והצמיחה הבריאה שלהם, לכן כה חשוב להשקיע בדבר כמו תערובת שתילה.

מאת: giora even ariגינון22/09/13835 צפיות
אבני הטוף הנוצרות במהלך התפרצויות געשיות ברחבי העולם יוכלו לספק לכל גינה מגוון עצום של יתרונות. יתרונות אלו מתייחסים הן לצד הדקורטיבי והן לצד האפקטיבי. מה זה אומר בדיוק? מיד נסביר...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182249 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811197 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica