חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתעניינים בקניה של תערובת שתילה? המדריך המלא

מאת: giora even ariגינון23/11/2014870 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי תערובת שתילה?
תערובת שתילה היא תערובת של שלמעשה מבוססת על סוג של אדמה וכל מיני מינרלים וחומרים אשר אמורים להפוך את התערובת לאיכותית ולהוות כמצע איכותי וטוב לצמחים ולכל מה שהולך להישתל מעליה. תערובת שתילה נקנית בחברות שעוסקות בתחום ובמשתלות. תערובת שתילה ניתן למצוא בכל מיני סוגים.


איך תדעו לבחור תערובת שתילה בצורה נכונה?
הדרך הנכונה ביותר על מנת לבחור תערובת שתילה שתתאים בצורה מושלמת לצמחים שלכם היא לדעת מראש קודם כל מה אתם הולכים לשתול ומה הם התנאים האופטימאליים לגדילתם של מה שאתם עומדים לשתול. לכל צמח ולכל עץ ופרח יש את החומרים שמזינים אותו בצורה הטובה ביותר ולכן לפני קניה של תערובת שתילה מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחה מן התחום.


סוגים שונים של תערובת שתילה
תערובות שתילה ישנן מכל מיני סוגים ולכל אחד דרושה התערובת שתהיה המצע הטוב ביותר עבורו. לא דומה למשל תערובת שהולכת להיות בתוך עציץ פשוט לתערובת שהולכת להיות על האדמה של הגינה, יש למשל תערובת שתילה שעשויה מחמרה ויש תערובת שתילה שעשויה מקומפוסט, את כולם ניתן להשיג במשתלות, כמובן שחשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע כמו אגרונום, גנן, אדריכל נוף וכו'.


היכן משיגים תערובת שתילה איכותית?
תערובת שתילה נקנית בכל משתלה, אמנם אם אתם רוצים גם רוצים לוודא שהתערובת אותה קניתם הינה גם איכותית מומלץ לקנות אך ורק במקום אמינים ומשתלות ידועות, מומלץ לקרוא חומרים בנושא ולדעת אילו סוגים קיימים על מנת לדעת להתאים את התערובת לצרכים שלכם. תערובת שתילה איכותית היא משמעותית מאוד מכיוון שהיא הבסיס לצמיחה של כל מה שיישתל מעליה, לכן לא כדאי להתפשר כשרוכשים תערובת שתילה ומומלץ לקנות את האיכותית ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבן ארי: טוף | אדני רכבת וציוד גינון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת giora even ari

מאת: giora even ariגינון27/10/13828 צפיות
במקור, אדני רכבת הם פיסות עץ גדולות ומאסיביות אשר משמשות לצורך תמיכה במסילות הרכבת. בניית מסילות רכבת חדישות ומפותחות יותר הובילו לפירוק אדני רכבת ישנים ולשימוש מחודש בהם למטרות שונות לגמרי מאלו שלשמן שימשו במקור.

מאת: giora even ariגינון22/09/13833 צפיות
אבני הטוף הנוצרות במהלך התפרצויות געשיות ברחבי העולם יוכלו לספק לכל גינה מגוון עצום של יתרונות. יתרונות אלו מתייחסים הן לצד הדקורטיבי והן לצד האפקטיבי. מה זה אומר בדיוק? מיד נסביר...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811156 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica