חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב תעשייתי

מאת: tkidumעיצוב28/10/2013844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב תעשייתי הוא ענף עיצוב יחסית חדש שהתחיל להתפתח כתחום עצמאי בתחילת המאה ה-20, בעקבות השינויים הטכנולוגיים והכלכליים שמוכּרים תחת השם "המהפכה התעשייתית". מדובר בשילוב בין אומנות למדע שמטרתו לשפר את האטרקטיביות של מוצרים בעיני הצרכנים, והוא יכול לשפר אפילו את יעילות הייצור של מוצרים. אומרים כי ג'וזף קלוד סינל, מעצב ניו-זילנדי מהמאה ה-20, תבע את המונח הזה בשנת 1919, אך הוא עצמו הכחיש זאת בראיונות. כריסטופר דרסר הסקוטי שחי במאה ה-19, נחשב למעצב התעשייתי הראשון בהיסטוריה. הוא עיצב מכשירים וכלי בית שונים ונודע בזכות קולקציה מרשימה של קומקומים מיוחדים שהוא עיצב. עיצוב תעשייתי טוב יכול לחולל ניסים ונפלאות בכל הקשור למכירות של מוצר ולמוניטין של החברה שמייצרת אותו.

עיצוב תעשייתי

עיצוב תעשייתי עוסק בעיצוב של מוצרים המיועדים לייצור סדרתי. זהו תחום עיצוב חשוב ומורכב שמשתמש באומנות שימושית ובמדע שימושי, כל זאת במטרה להגיע לשילוב אופטימלי של צורה ותוכן במוצר. מעצב תעשייתי לא עוסק במרכיבים טכניים כמו מנועים או מעגלים חשמליים, אבל הוא עדיין יכול להשפיע על המפרט הטכני של מוצר בגלל השפעתו על ממשק המשתמש. תחום עיצוב זה כולל תת-תחומים שונים, כמו עיצוב של ממשק משתמש, עיצוב מידע שהוא עיצוב של הצגת מידע ויזואלי, ועיצוב אינטראקטיבי שמתמקד באינטראקציה בין המוצר למשתמש. אין להמעיט בחשיבותו של עיצוב תעשייתי בתקופה שלנו שמתאפיינת בגלובליזציה וברמת תחרותיות גבוהה בשוק.

עיצוב תעשייתי

עיצוב תעשייתי משלב עיצוב וטכנולוגיה כדי לשפר את הקשר בין המוצר למשתמש ולסביבה. הוא משפיע על צורתו החיצונית של מוצר ובמידה מסוימת גם על בחירת החומרים שמהם עשוי המוצר. מעצב תעשייתי מקצועי מתבסס על מחקרים השוואתיים של מוצרים ומחקרי שוק ובונה מודלים שונים של המוצר שהוא מפתח. בתקופה שלנו, שבה קיים מבחר עצום של מוצרים מכל העולם עם מאפיינים ומפרטים טכניים דומים, עיצוב תעשייתי מוצלח יכול לעשות את כל ההבדל, ולפעמים התדמית של מותג מסוים מתבססת בעיקר על עיצוב מיוחד. בימינו אף יצרן לא יכול להרשות לעצמו שלא להעסיק צוות של מעצבים תעשייתיים, שיכול גם לשפר את שימושיות המוצר וגם להוריד את עלויות הייצור.

 



תגיות המאמר: עיצוב תעשייתי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151957 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica