חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב רספונסיבי בבניית אתרים

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון בתהליך בניית אתרים היא חווית המשתמש. על מנת שאתר יצליח ויהיה אטרקטיבי עבור הגולשים הוא צריך להיות ברור, נוח ופשוט לשימוש. ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות גרמו לכך שחלק מרכזי בחוויית המשתמש היא התאמת האתר לפלטפורמות שונות דרכן אנשים גולשים ברשת האינטרנט.

הכוונה היא לכך שצריך לדאוג שהאתר יראה ויהיה נגיש באותה רמה בסוגים שונים של מכשירים- מחשבים אישיים, סמארטפונים, טאבלטים וכו'.

בעבר, כאשר הסמארטפונים היו בתחילת דרכם, השיטה המקובלת הייתה לבנות אתר נפרד לגלישה סלולרית. כל יצרו אתרים שונים שהתאימו לגלישה סלולרית מבחינת התצוגה שלהם. אתרים אלו נקראו אתרים מותאמים. קצב ההתפתחויות בתחום זה הביא לכך שאתרים מותאמים לא סיפקו את הסחורה. כמות המכשירים החדשים הולכת וגדלה כל הזמן ויש היום אין סוף גדלים של מסכים שצריך להתאים להם רזולוציות מתאימות באתר על מנת שאפשר יהיה לגלוש בו באופן שוטף גם דרך מכשירים אלו.

איך מתמודדים עם הבעיות של בניית אתרים מותאמים

הפתרון המוביל לבעיה זו הוא בניית אתרים רספונסיבים. עיצוב רספונסיבי גורם לאתר להיות דינמי ולהתאים את עצמו לכל דרך מסך נדרש, בהתאם למכשיר ממנו מתבצעת הגלישה. כך ניתן גם למנוע מצבים של שכפול תכנים כפי שקרה באתרים מותאמים, מה שגרם נזק רב לתהליכי קידום אתרים.

בשיטה זו, בניית האתר כוללת קביעת חוקים עיצוביים שונים על פי סוג וגודל המכשיר הגולש. באמצעות קודים שונים ניתן לקבוע את התנהגותו של האתר במקרים שונים ולגרום לכך שרכיבי האתר יתאימו את עצמם על מנת לשמור על חווית גלישה טובה בכל מכשיר.

הצורך בעיצוב רספונסיבי הופך את תהליך בניית אתרים למורכב ומאתגר הרבה יותר מבעבר ולכן ישנה חשיבות גדולה בפנייה לאנשי מקצוע מומחים כאשר רוצים לבנות האתר שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים החדשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192003 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192954 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191466 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183266 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181413 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147608 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141358 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213650 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175741 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162144 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica