חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תאורה סולארית לבריכה

תאורה סולארית לבריכת שחייה נהייתה פופולארית עם הזמן והיא באה לשפר ולשדרג את אזור הבריכה בגינה שלכם. לאמץ מספר סוגים שונים של תאורה סולארית סביב הבריכת שחייה או אפילו בג'קוזי חשוב מאוד. עם זאת אם יש באפשרותכם לרכוש תאורה סולארית הם לא רק מושכים ואטרקטיביים אלא גם חסכוניים. הרעיון של תאורה סולארית הוא שהחלק העליון של התאורה לוכד את אור השמש וממיר את אנרגיית החום לאנרגיית חשמל. כאשר השמש שוקעת האורות נדלקים ונשארים כך לאורך הלילה.

סוגי תאורה סולארית לבריכות שחייה

ישנם מספר סוגים של תאורה סולארית לבריכה לבחירה כאשר אלה שתיבחרו יהיו תלויים בטעם אישי ותקציב. הם יכולים להיבחר במגוון צבעים מהעדין ביותר ועד לחזק והבוהק שיש וצבעים מרהיבים נוספים. התאורות שניתן למצוא הם אורות צפים - הכוונה לגופי תאורה סולארית אשר מונחים על פני המים בבריכה או הג'קוזי וצפים להם באופן עצמאי ללא כל שום חיווט או לחילופין אורות על עמודים כדי להאיר את האזור שמסביב.

אם אורות הסולארים צפים במים הם יכולים בנוסף לנטר את טמפרטורת המים בבריכה או הג'קוזי. ניתן בנוסף לעגן אותם בנקודה אחת בבריכה או בג'קוזי מה שהופך את השחייה והשהות במים לבטוחה יותר עם אורות צפים. שימוש באורות צפים כאלה ניתנים לשימוש בבריכות שחייה, ספא, ג'קוזי ועוד ולייצר אפקט תאורה מדהים בגינה או בחצר.

הסגנון המעגלי מיחזורי של תאורה סולארית מסוגל להעניק עד 10 שעות של אור רציף לאורך הערב. ניתן לבחור מגוון צבעים שונים ואפילו לשלב ביניהם ובכך לשפר את חזות הבריכה מבחוץ ומבפנים.  סגנון כזה של תאורה ניתן למצוא במגוון גדלים שונים וכדי להבטיח שהם לא שולטים במים הם מותקנים פנימה מתחת למים.

תאורה סולארית זמינה בנוסף במגוון רחב של צורות ויכולה להיראות מדהים אם שמים באזור הנכון. סגנונות כאלה זמינים עם מבחר נורות לד שונים כולל צבע לבן, אדום, ירוק וכחול. לצורות השונות יש משקל המבוסס בבסיס כדי להבטיח שהם יישארו זקופים כדי שיוכלו להיטען לאורך שעות היום המואר.

יתרונות התאורה הסולארית בבריכה

קיימים מספר יתרונות שונים לתאורה סולארית לבריכה וזה כולל היכולת להתקנה עצמית מבלי להזמין טכנאי. אין אפשרויות חיווט קשות ואנשי מקצוע לא צריכים להיקרא ולא לחפור ולחצוב תעלות חשמל ובנוסף תאורה סולארית ניתנת להעברה קלה ממקום למקום.

אורות סולארים אלה חסכוניים מאוד ולא צורכים מקורות אנרגיה אחרים מלבד קרני השמש. התאורה הסולארית בטוחה לשימוש ומאירים את שטח הבריכה או הג'קוזי לאורך הלילה. למרות שחשמל ומים אינם הולכים ביחד בשל מתח נמוך בסוג כזה של תאורה זה בטוח מאוד לשימוש במים ללא חשש. מנורות התאורה הסולארית זמינים בעיצובים שונים, צבעים וסגנונות שיתאימו לכל טעם ושטחים וגינון שונים.

מגבלת התאורה הסולארית בבריכה

למרות שתאורה סולארית זו המצאה גאונית ונפלאה אתם צריכים להיות מודעים לכמה מגבלות התקנה הנורות עשויים להיות בצבעים שונים עם זאת תאורת בריכת שחייה נוטה להיות עמומה ולא להאיר את האזור בעוצמה הנדרשת. בימים מעוננים הם לא ייטענו במלוא העוצמה ובעקבות כך לא יוכלו לספק לכם את האור הנדרש לכם להאיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים מקצועי בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן עסיס

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142844 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: עידן עסיסקידום אתרים15/06/141060 צפיות
רשתות חברתיות, ופייסבוק בראשן, נהנות מהגדילה המהירה ביותר בתחום השיווק באינטרנט מה שגורר איתו צמיחה אדירה בעיקר בחשיפה. מה הקשר בין רשתות חברתיות לשיווק באינטרנט?

מאת: עידן עסיסצרכנות28/05/141388 צפיות
להיות בעלים של בריכת שחיה הוא החלום הרטוב של רוב האנשים. ישנם שמועות רבות בנוגע לעלויות ואחזקה של בריכות השחיה, בפועל להרבה אנשים אין מושג במה כרוך הקמה והפעלת בריכת שחיה עד שיש להם אחת כזו בפועל. בשנים האחרונות אנו עדים למגוון בריכות שחיה על הקרקע מ PVC ופיברגלס שמביאות את הבעלות על בריכת שחיה להיות בהישג ידם של צרכנים רבים.

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי01/04/141158 צפיות
תכנונו של מחסן עשוי להצריך שינוי כדי להתאימו לקו מוצרים חדשים או כדי להכנות יותר גמישות לפעילותו השוטפת של המחסן.

מאת: עידן עסיסקניות 26/03/141247 צפיות
אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה

מאת: עידן עסיסבניין ואחזקה - כללי27/01/141143 צפיות
כמעט בכל הענפים בתעשייה צריכים מאווררים או מפוחים תעשייתיים כדי להבטיח איוורור נאות לבריאותם של העובדים והלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222782 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223088 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211366 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211323 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211558 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica