חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתכונן לחתונה

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/20141223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

הצעת נישואין- הכול מתחיל בהצעת נישואין איך להציע איך לבחור טבעת אירוסין כמה כסף זה יכול לעלות לנו? הצעת הנישואין כמו הבחירה של טבעות אירוסין תלויה באופי בת הזוג, אם היא ביישנית או מוחצנת. לפי האופי שלה תדע להתאים את סגנון ההצעה ואת הטבעת, לדוגמא: אישה ביישנית תעדיף שתציע לה במקום מבודד בלי אנשים מסביב שיביכו אותה וכמובן טבעת עדינה, אישה בעלת אופי רומנטי תעדיף הצעה כמו בסרטים מול אנשים שימחאו כפיים שתציע לה, במסעדה, ארוחה משפחתית וכדומה, וטבעת כמו בסרטים עם יהלום מרכזי בולט. טווח המחירים של טבעות אירוסין מתחיל ב 1000 שקלים ועד עשרות ומאות אלפי שקלים. רוב הגברים רוכשים טבעת אירוסין שעלות בין 2500-5000 שקלים, בטווח הזה תוכלו למצוא מגוון עשיר של טבעות.

בחירת תאריך להתחתן בו- הצעת לה נישואין היא הסכימה, עברתם לשלב הבא קביעת תאריך. רוב הזוגות מחפשים תאריכים מיוחדים 12.12.2012 לדוגמא.. אבל אם אתם מוגבלים מבחינה כספית יש כמה דברים שעליכם לדעת על תאריך החתונה על מנת לחסוך בהוצאות. אירוע ביום ראשון או שני הרבה יותר זול מיום שלישי או חמישי, אירוע בחורף זול בהרבה מאירוע בקיץ, על בסיס מקום פנוי, הכי זול זה לקבוע תאריך על תאריך שמישהו ביטל, כי האולם אירועים כבר סגר את התאריך הזה ומחפש זוג שימלא את הביטול שנוצר והאולם יהיה מוכן לבוא לקראתכם בגדול על מנת שתמלאו לו את החור שנוצר, כמו כן הם מודעים להכנות שיש לבצע בזמן קצר יחסית, כי ביטול לרוב קורה חודשים ספורים לפני, מה שמשאיר לכם 3-4 חודשים להתארגנות, זה גם חלק התמחור הנמוך של אולם האירועים, למי שמתעקש על חתונה בקיץ ועדיין מחפש לחסוך השבוע שבין ראש השנה ליום כיפור יחסית זול מכיוון שזו תקופה לחוצה של החגים.

כפי שציינתי בחירת התאריך הולכת עם מקום האירוע יד ביד , אז סגרנו אולם, תאריך, מה נישאר? צלם ודייג'יי שניהם הם למעשה נותני שירותים בתחום האירועים וכמו כל בעל מקצוע בתחום השירותים יש לחפש המלצות, ולראות את העבודה, במקרה של דיי ג'יי יש לבקר האירוע שבו הוא עובד, ולגבי צלם אירועים לבקש לראות תיק עבודות, סרט דוגמא וכדומה, בשני המקרים שי לידע אותם האם מדובר באירוע רב משתתפים או יותר אינטימי על מנת שיתאימו את עצמם למה הכוונה? אם יש לכם אירוע אינטימי של 50-100 אנשים והצלם יראה לכם סרט חתונה עם 500 אורחים זה לא ייתן לכם אינדיקציה לגבי האירוע שלכם אתם רוצים לראות אירוע של 100 אנשים שהוא צילם. אותו הדבר לגבי דיי ג'יי.

וכמובן שמלה לכלה וחליפה לחתן, פה זה לשיקולכם ולטעמכם בלבד.

שיהיה מזל טוב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141113 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141050 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146771 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146734 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181369 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica