חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון כושר אישי המפתח להתמדה

מאת: ליאת לזראימונים27/02/20147953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

לקחנו על עצמנו את החלטה להתחיל באורח חיים בריא, בכדי לשמור על גופינו מפני מחלות, לחזק אותו ולהיות העלי אנרגיה מרבית לאורך כל היום. הצעד הראשון של כולם בדרך זו, הוא לרוב בניית תפריט של תזונה נכונה.

מנקים את הבית מכול החטיפים, שוקולד, ממתקים ובצקים ובמקום ממלאים את המטבח והארונות בפירות ירקות, קטניות, דגים חלבונים וכדומה. לשמור על תזונה נכונה זה יחסית פשוט וקל, פשוט צריך שלא יהיו גירויים סביבנו לפחות בהתחלה עד שניכנס לשגרה של תזונה בריאה. אך הבעיה מתחילה דווקא בפעילות הגופנית, כאן יש לנו תמיד את הבעיה של ההתמדה, תירוץ גורר תירוץ ואנחנו לא מגעים להתמדה של פעילות ספורטיבית, בקיץ חם מידי, בחורף קר מדיי, באביב יש חגים וזו תקופה לחוצה, ובסתיו יש חגים וגם לחוץ לנו.

אז מה עושים? להירשם לחדר כושר זה נחמד מאוד, ואנחנו חושבים שעצם זה ששילמנו הרבה כסף למנוי שנתי יגרום לנו לקום מהספה וללכת לחדר כושר, אבל לרוב זהו לא המצב, לאחר חודש שאנו פוקדים את החדר כושר כמעט יום יום, תדירות הביקורים שלנו בו הולכת ופוחתת עם הזמן ולאחר 3 חודשים אנו מקפאים את המנוי.

מאמן כושר אישי זאת התשובה להתמדה!  כשיש לכם מאמן כושר אין יותר מקום לתירוצים יש מישהו שיגרום לכם להתמיד, גם מבחינת נוחות אין צורך להכין את עצמכם נפשית וללכת לחדר כושר, המאמן יכול להגיע אליכם הביתה, ולעשות אתכם אימון כושר אישי בבית, הוא בונה לכם תוכנית אימונים מיוחדת שמותאמת ליעדים שברצונכם להגיע, לדוגמא: אצל נשים לרוב היעדים זה חיטוב הישבן והירכיים, עיצוב ומיצוק הבטן וכדומה, גברים בעיקר מעוניינים לבנות מסת שרירים באזור החזה והידיים. לכאן או לכאן דרך מאמן כושר אישי תוכלו לעלות על דרך המלך, ולאחר תקופה מסוימת הפעילות הגופנית תהיה חלק משגרת היומיום שלכם ותוכלו להתמיד בה לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141115 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141052 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145235 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141226 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146772 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146735 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185634 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163581 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152667 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143024 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica