חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות סדר החשיבות באימונים בחדר כושר או עם מאמן כושר אישי

מאת: ליאת לזראימונים16/02/20146769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

רוב האנשים יפסיקו להשתתף בתכנית אימון חדשה בתוך 90 הימים הראשונים וזו הסיבה שמועדוני בריאות קיימים כי אם כולם היו הולכים לא היה מקום ואם מי שלא מתמיד לא היה עושה מנוי חדר הכושר לא היה מצליח להתקיים.
מה שמביא אותנו אליך. מאמן כושר אישי שמגיע אליך לא נותן מקום לסיפורים ותירוצים.
אם אתה מתחיל תכנית אימונים חדשה, אתה בטח מאוד מתרגש מזה, וזה נהדר. אבל ההתרגשות הולכת להתפוגג, אלה אם המסגרת מדויקת המטרות ברורות ואתה רואה את קצב ההתקדמות במראה.
וזה בדיוק הטיימינג שבו אתה עלול להתפתות להתחיל למשוך בחזרה, או אפילו להפסיק לחלוטין. אבל אנחנו לא מתכוונים לתת לזה לקרות. בצע את השלבים הבאים מההתחלה, ואתה תהיה אחד מחברי הכושר  שבאמת מקבלים תמורה בעד הכסף שלהם.

1. הפוך את האימונים עם מאמן כושר אישי שלך לחלק מרכזי בלוח הזמנים שלך. אנשים רבים רואים את פעילות גופנית רק כבילוי, לא הכרח, מה שאומר שזה הדבר הראשון ללכת כאשר לוח זמנים עמוס. אתה צריך להחליט שאימונים חשובים כמו כל דבר בחיים שלך, חשוב מכל.
בדיוק כפי שהיית בפגישה עסקית חיונית.

2. שמור את זה סופט. אתה הרבה יותר סביר לשמור על התכנית שלך לטווח הארוך אם אתה לא רואה בזה מטרד. בחר חדר כושר או מאמן אישי שאתה יכול להגיע מהר בקלות ובציפייה.
אם אתה נלחם תהיה הרבה פחות מוטיבציה. מצא מקום שבו יהיה לך נעים להשתמש בציוד שאתה רוצה. ואלא אם כן אתה הולך בסופו של היום ויכול להתרחץ בבית, לוודא שיש לו מקלחות נקיות וסביבה נוחה.
3. לא לנגוס יותר ממה שאתה יכול ללעוס. לעתים קרובות אנשים רבים מתחילים אגרסיבי מדי, הולכים לרמה גבוהה יותר מזה שהם מסוגלים. כתוצאה מכך, הם פוגעים בסיבי השריר שלהם, כך שבמשך 48 שעות הם מסתובבים כמו מומיה. ואז הם מפסיקים ללכת לחדר הכושר, כי הם מוצאים את עצמם יראים מפני כאב.
ועדיף לשמור על אימון קצר וממצה.
4. להגדיר מטרות ברות השגה. זה בלתי נמנע כי כמו שאתה מתחיל תכנית חדשה, אתה מדמיין את עצמך להיראות כמו המודלים בטלוויזיה או במגזינים. אבל אם אתה מגדיר את המראות גבוהות מדי, אתה עלול למצוא את עצמך מאוכזב. כאשר אתה מתחיל, לעבור על המטרות ארוכות הטווח שלך עם מאמן או מאמנת, להחליט מה שאתה יכול להשיג על בסיס לוח הזמנים שלך.
ואז, במקום להסתכל רחוק אל העתיד, לתת לעצמך מטרות שבועיות וחודשיות ביניים, אם יש לך תמיד מטרות חדשות כדי לירות ל, היא נשארת מעניינת.

זכור: אתה לא עושה פעילות גופנית כדי לרדת במשקל. אתה עושה פעילות גופנית בגלל איך שתרגיש כתוצאה מזה באופן קבוע. נכון אתה תיהיה רזה יותר, יהיה לך יותר אנרגיה, תהיה לך הערכה עצמית גבוהה יותר.

5. תרשים ההתקדמות שלך. רווחים מאימון אחד למשנהו יכול להיות מינורים, והדרך היחידה לדעת כמה טוב אתה באמת עושה היא לכתוב את הכל. לנהל יומן של האימונים שלך, כמו גם מה שאתם אוכלים. אפילו אנשים שאינם חרוצים לא זוכרים בדיוק איך דברים הלכו גם אם הם שומרים את כל מה שיש בראש שלהם. מתאמנים מגדילים לעשות כשמנהלים יומן תזונה ומגישים למעקב עם מאמן כושר אישי
כשאתה כותב את זה, אתה יכול להשוות תוצאות, לראות מה הוא, והוא לא עובד, ותראה שככל שעובר זמן אתה באמת בהתקדמות.

6. לערבב את זה. עושה את אותו אימון שוב ושוב? עם מאמן כושר אישי זה לא קורה. התוצאות שלך לא תהיינה טובות כמו תוצאות בהם אתה מנסה מגוון רחב של תרגילים. במקום לעשות 40 דקות מדי יום על ההליכון, לנסות כל מכשיר אירובי המעצבן הזה בחדר הכושר ולצאת לטיולי הליכה, החלקה על קרח באונליין והרפתקאות אופניים בכל פעם שיש הזדמנות.

שנה את שגרת האימונים שלך באופן קבוע כדי לשמור על דברים מעניינים וכדי לעזור לשבור שגרה גופנית דרך גיוון. חוסר גיוון גורם לעובש. כלל אצבע טוב הוא לשנות את הסטים שלך, חזרות, המשקל, ותקופות מנוחה. יהיה לך יותר כיף אם אתה לומד כלים חדשים ולהמשיך לעשות את הדברים שונים.

7. ללכת אחד על אחד. סיבה אחת שיציאה לאימון יכולה להיראות פחות מהנה מאשר לשחק ספורט היא שזה חסר גומלין עם אחרים.
תוכל להתאמן בזוג או בפעילויות מרובות משתתפים שיש בהן מיני תחרות.

כמו כן, לשקול שותף אימונים - רק לוודא שזה מישהו שיופיע בכל פעם, שעבורו האימון קדוש כמו שאתה ...
להכריח את עצמך לאדיקות במשך שלושת החודשים הראשונים. שום דבר לא מחזק את המוטיבציה יותר מתוצאות. עם זאת, בין אם אתה מתחיל או שרירן תחרותי, יש לתת לשרירים שלך מספיק זמן כדי להסתגל לצמיחה ותקופות התאוששות שאימוני כוח מחייבים.
למרות שאתה יכול לראות כמה תוצאות, כמו עלייה בכוח, בשלב מוקדם, שינויים בולטים במבנה הגוף שלך יכולים לקחת עד שלושה חודשים. (הערה:.. זה לא אומר שלכל אחד ייקח כל כך הרבה זמן כדי לראות תוצאות, חלקם יראו כמה חודשים לפני שהדברים במקום)
זה לוקח הרבה זמן לקצב ומשמעת של לוח הזמנים של האימונים שלך, אבל אחרי שלושה חודשים של מסירות, יהיה הרבה פחות סביר שייפול מן עגלת אימונים.

8. ברגע שאתה מפספס אימון, מחדש להניע את עצמך. זהו אזור הסכנה, הזמן שבו רוב האנשים מתחילים לוותר. החמצת אימון אחד, כמו נשברת ואכלת ג'אנק פוד בלילה? אל יאוש, קורה. זה לא הגיוני להכות את עצמך על זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141113 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141050 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141223 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146732 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185630 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184601 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184020 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163578 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152664 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143021 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142852 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica