חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתכונן לקיץ עם חלונות מבודדים

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/20146732 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

היום יותר ויותר יצרנים בתחום החלונות עוברים לבניה ירוקה, חלונות מבודדים תורמים לחיסכון באנרגיה ושיפור איכות החיים שלנו על ידי שימור של איכות הסביבה. החיסכון באנרגיה הוא למעשה חיסכון בחשמל, כאשר אתם מתקינים בבית חלונות מהסוג המבודד אתם בעצם כולאים בתוך חלל הבית את הקור או החום וכך השימוש במזגנים, אמצעי קירור או חימום פוחת. במיוחד באקלים הישראלי שהקיץ מביא עימו חום בלתי נסבל ואנשים רבים מוצאים עצמם עם מזגן דלוק לאורך כל הערב והלילה, ועם חשבון חשמל מנופח שרק הולך וגודל עם הגזירות הכלכליות שנופלות עלינו מדי חודש. חלונות אלו מגיעים גם בגדלים שונים ובמגוון של עיצובים חדשניים וכל אלה הם רק חלק מתוך מכלול של חיסכון ופרקטיקה שהם מעניקים לנו.

מה צריך לקחת בחשבון שמתקינים חלונות מבודדים?

מיקום- חשוב לפני הכול לחשוב איפה אנחנו רוצים למקם את החלונות יש לקחת בחשבון איזה צד של הבית מקבל את רוב השמש במהלך היום, איפה הרחוב הסואן והמרעיש ממוקם ביחס לדירה שלנו, חדרי ילדים, חדרי אמבטיה, וכמובן מטבח. לאחר שבחנו ובחרנו את המיקומים של החלונות שלנו, צריך להחליט איזה סוג של החלונות המבודדים ברצוננו לרכוש.

סוגי חלונות מבודדים: כיום יש מגוון של חלונות מהסוג המבודד. חלונות PVC, חלונות אלומיניום, חלונות עץ ושילוב של עץ ואלומיניום, הכי איכותיים הם חלונות PVC, אך מכיוון שחומרי הגלם הם האיכותיים ביותר כך גם מחירם יקר יחסית לשאר החלונות, הכי נמכרים וזולים הם חלונות האלומניום, מכיוון שמדובר בחומר גלם זול יחסית, התקנה פשוטה וקלה בגלל משקלם הקל, אלה הם הסיבות לביקוש לחלונות אלו.

לאחר שבחרתם בסוג החלונות אתם צריכים לוודא שהם עומדים בשלושה קריטריונים לקבלת בידוד מלא: מסגרת החלון שצריכה להיות מבודדת, זיגוג החלון שצריך להיות מבודד וכמובן אטימות לאוויר. שלושת הקריטריונים הנ"ל יתרמו לכם לחיסכון בחשמל כפי שציינתי ולאטימות אקוסטית שגם היא חשובה עבור אלה הגרים העיר ברחובות מרכזיים אך גם לאנשים הגרים בכפר וסובלים מרעשים של נביחות הכלבים וחיות משק אחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141113 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזררכב30/03/141050 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141223 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146770 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181426 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181491 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica