חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצברים לרכב בדקו זאת בעצמכם

מאת: ליאת לזררכב06/04/20141112 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים. אז אולי הגיע הזמן קצת להבין מה הולך שם באזור שמתחת למכסה המנוע וכמובן על מצברים לרכב, כי זה אולי החלק הכי חושב שנמצא שם תחת מכסה המנוע.

לא להשאיר אורות דולקים: אחת מהטעיות שאנחנו משלמים עליהן בסוף שאנחנו משארים את האורות דולקים ברכב, המצבר עובד, ולאט לאט נגמר, זוהי הטעות מספר אחת של רוב הנהגים בארץ ובעולם. וכמובן שיום למחרת האוטו לא מניע כי הלך לנו מצבר לרכב.

מעבר לכך יש עוד כמה סיבות נפוצות שמקצרות את חייו של מצברים לרכב כגון: חוסר מים, בעיה במגעים, אלטרנטור, ורצועה.

עשו באופן תדיר: אחת לתקופה כדאי לגשת לחשמלאי רכב על מנת שיבדוק את הרכב, תחשבו על זה כעל טיפול מונע, כל כמה זמן? זה לשיקולכם, תלוי עד כמה הרכב בשימוש, לנסיעות קצרות לש העבודה וחזרה ונסיעות לסופר סה"כ נסיעות קצרות של 10-30 דקות כדאי לבקר אצל החשמלאי אחת לחצי שנה או שנה, מעבר לכך גם אתם יכולים לעשות כמה פעולות אחת לתקופה כמו לבדוק מים של מצבר לרכב, במידה וחסר פשוט למלא מים, מים מזוקקים בלבד, לא מהברז ולא מים מבקבוקי שתייה. אם אין לכם ידע אל תחליפו מצבר לבד, נכון שזה נראה קל, אבל זה לא, חיבור אחד לא נכון יגרום לקצר וקיצור משמעותי בחייו של כל מצבר לרכב, לכן כדאי לשלם קצת כסף ולמנוע החלפת מצבר נוספת תוך זמן קצר. עוד בעיה נפוצה היא הצטברות קורוזיה ולכלוך בחיבורים של המצבר, לכן כדאי מדי פעם לבדוק מה המצב מבחינת ניקיון של החיבורים ובמידת הצורך לנקות, איך מנקים? עם מטלית לחה, או פסיד בד לחה.

החלפת מצבר לרכב- אין מה לעשות זה תמיד יגיע צריך להחליף מצברים לרכב אחת ל4 שנים, כי תוחלת החיים שלהן היא ל4 שנים אז גם אם שמרנו עליו היא יגיע לגיל 4 ואז נצטרך להחליפו, כמובן שכדאי לעקוב אחר הזמן שעבר מאז קניית המצבר ולהחליפו בטרם ישבוק חיים בזמן הלא נכון כמו: באמצע נסיעה, בבוקר לפני העבודה, בבוקר בדרך לגן של הילדים וכדומה, את האמת אין זמן נוח לקריסת מצברים לרכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב30/03/141050 צפיות
שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141223 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146769 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146732 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica