חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נתאים מצבר לרכב שלנו?

מאת: ליאת לזררכב30/03/20141050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמדברים על מצברים לרכב ישר קופץ לנו לראש דימוי של מכונית משפחתית רגילה, אבל ישנו מבחר של מצברים לרכב, ולא רק לרכבים פרטיים, הרי שמצבר הוא סוללה לכל סוגי כלי הרכב שקיימים קרוואנים, סירות, משאיות, אופנועים,  אופנועי ים, טרקטורונים וקלנועית. מעבר למצבר יש גם פריטים נלווים כמו: מצברי גיבוי, מטענים למצברים  ובודקים למצברים.

הסוגים השונים של המצברים תלויים באיזה סוג כלי רכב מדובר.

יצרנים של רכבים-  מעבר לקטגוריות של סוגי כלי רכב יש תתי קטגוריות של היצרנים השונים, לכל יצרן רכב יש מצבר שמתאים לו, לכן מומלץ ללכת למוסך מורשה של יצרני הרכבים שיש ברשותכם על מנת לקבל טיפול מקצועי ואיכותי שמתאים בדיוק לרכב שלכם, תקלות שידועות ברכב מסוג של יצרן מסוים פחות מוכרות אצל מוסכים אחרים, לכן לא כדאי לקחת סיכון.

מאפיינים-  לכל רכב יש את המאפיינים הייחודיים שלו כשאר אנו קונים רכב אנחנו צריכים להיות מודעים למאפיינים שלו, המצבר צריך להיות מתואם לשנת הייצור של אותו רכב, לנפח מנוע שלו ובהתאמה לצריכת החשמל שלו.

מתח וקיבולת- מצברים לרכב פרטי מגיעים למתח של שש וולט או שתים עשר וולט, תלוי שוב בסוג הרכב, דגם יצרן וכמובן נפח מנוע- חשוב לדעת את כל הפריטים הנ"ל לפני רכישת רכב.

ארך חיים ואחריות- מצבר לרכב מחזיק מעמד בסיסות 3-4 שנים אם שומרים עליו במצב תקין, אך כמובן כמו כל מוצר חשמלי גם מצברים יכולים להפסיק לעבוד ככה סתם בלי סיבה שגרמה לכך, לכן חשוב שלמצבר תהיה אחריות לאורך תקופה, כמובן שזה גם קשור לתחזוקה שוטפת מצדכם למצבר, לבדוק מים, מתח וטעינה אחת לכמה זמן, לנקות אותו מקורוזיה וכדומה, כשאר אתם רוכשים מצבר לרכב, תיבדקו מה טווח האחריות, מה כוללת האחריות, היכן מקבלים שירות לגבי המצבר וכדומה.

מחיר- כשמדובר על מצברים לרכב לא כדאי לחסוך, עדיף לשלם קצת יותר ולקבל מוצר איכותי עם אחריות מקיפה. וכמובן שהמחיר משתנה מסוג לסוג ובהתאמה לסוג הרכב והיצרן.

 

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת לזר http://www.gansara.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת לזר

מאת: ליאת לזררכב06/04/141113 צפיות
בואו נדבר גלויות לא משנה אם אתה גבר או אישה הפעמים בהם אנו פותחים את מכסה המנוע זה שיוצא עשן או יש ריח של שרוף או שאיזה מנורה לא מובנת נדלקת לנו על בלוח השעונים.

מאת: ליאת לזרנשים - כללי30/03/145234 צפיות
על מנת לעשות קצת סדר בין כל השיטות להסרת שיער, בין רמת הכאב ועד כמה זה אפקטיבי לארוך זמן קיבצתי עבורכם את כל המידע הרלוונטי.

מאת: ליאת לזרמחשבים וטכנולגיה - כללי24/03/141158 צפיות
מחשבים תופסים מקום נכבד בחיינו, בד בבד הטכנולוגיה מתקדמת בצעדי ענק, כל יום ממצאים משהו חדש, ההתקדמות הן במחשבים והן בטכנולוגיה מקלים על חיינו באופן משמעותי.

מאת: ליאת לזראימונים27/02/147952 צפיות
אין ספק שכולנו שואפים להגיע למצב של אורח חיים בריא, הבעיה היא ההתמדה שלנו, תזונה נכונה זה יפה וטוב אך ללא שילוב של פעילות גופנית לא נגיע לתוצאות הרצויות וכאן בדיוק הבעיה שרוב האנשים נתקלים בה חוסר התמדה הפעילות גופנית.

מאת: ליאת לזרחתונות26/02/141224 צפיות
כל זוג חברים אוהבים יודע שהשלב הבא בזוגיות הוא התמסדות כלומר חתונה, מה צריך לקחת בחשבון לפני החתונה?

מאת: ליאת לזראימונים16/02/146771 צפיות
מה התירוץ שלך על כך שאתה לא הולך לחדר הכושר על בסיס קבוע? רוב האנשים מתחילים חזק עם מימוש תכנית, ולאחר מכן תוך כמה שבועות יש להם תירוץ ללמה לא להיות שם.

מאת: ליאת לזרבית חכם13/02/146734 צפיות
גם אם סובלים מרעש הבוקע מהרחוב, חלונות שצוברים אדים בחורף, ובקיץ מפרישים חום לתוך הבית? החלונות המבודדים הפתרון האולטימטיבי עבורכם!

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213818 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213949 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214130 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204598 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195563 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196257 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193504 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica