חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ב''ה.איגרת רוחנית " הגשמים הנודדים "

מאת: אבינועםיהדות14/03/20141503 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"הגשמים הנודדים"

ב''ה.

איגרת רוחנית על שירת המים לאהבת עולם

 

בס''ד.

מאמר רוחני על הגשמים הנודדים

גשמים נודדים בחום הקיץ זהו שינוי חזותי עולמי הפוקד על העולם .

"מסרים מספרים"

אנא חברים יקרים קראו את המאמר שלי ונסו להבינו כי כתיבתי היא אחרת ומובאתה שלום כאשר אינני מבקש דבר מאדם רק ייחס להבין את מכתבי לעולם

אנא נסו להבין ולהסכים רוחנית  כי תקופה זו איננה דומה לתקופה חולפת אחרת אלא זו היא תקופת הדרור,

כל השינוי החזותי של מזג האוויר "האקלים עולמי " הוא אותות שמים על העולם .

אנא אל תהססו לקרוא את כתיבתי המפרכת שנשארת הגיגית בחלום המשורר הנודד , כי כולה נוצרה אהבתי אל העולם ורוחה נאמנה ליוצריה בעולם , גם שאני נודד בחטאי ובמסורי אני כותב לכם ללא תמורה ועייפתי נורא מכתיבתי זו המפרכת אותי להיות שונה קצת מכולם ,אכן זה אני ולא אחר משורר דמעתי למפתח הדור כי נשאני רוח לכתוב לבני עמי ובני עולם החוסים לחירותם בעולם להלך במוסרם עם נתיבי האל הקדוש שחיי בצלמי עולמם וכולם שייכים וכולם הרי הם החיים על פני העולם והרי אני עימכם ,כל סערתי הסמויה רוקמת שירי דמעה לאהבת עולם על כולם מפני שאני מרגיש מחויב לזאת בנפשי ובלבי ורוחי מהלכת במסורי אלוהי לנאמנותי לבני עמי והעולם.

 

כך נעם עלי אלוהי הקדוש עם רוח אהבתי לשדר את תפילתי כשהיא נכתבת מידי ללא עלקות וללא שלמות עם עצמי כי אני מרגיש בחסרון אהבתי האמיתית ,אך שירתי רוקמת בלבי אמרות רוח שנונות כשהן משקפות עלי אהבת עולם כשדר רוחני אלוקי המבשר עלי כי אני זה בדמותי המשלח שירים בעלות עוצמות לשיפור מצב העולם  ואולם אינני בשלמותי אך שמח בעולמי שיש לי יעד לספר בתהילות אלוהי, כאשר אלוהי הוא אל של כולם ואני בדיוק כמוכם ואין לי שום יתרון אלא היתרון הוא רק אהבה ושלום וחיבור רוחני ארצי ועולמי כאשר ממסרי האל נפקדים עלינו כל יום ורוח אהבתנו סוערת עלינו מרוב לחצנו ועבודתנו המרובה והמטיבה לכולם ,

ובקשתי לכם אנא חבבו את כתיבתי  כפי שאני ישר עימכם כי כך נמסרה עלי הרוח הזאת, ליקוד את הדרשה כמשאלה רחבה על רוח העם להבנת המצב המייסר עלינו וגורם לנו להיות בלחץ כדי להבין למה הגשמים נודדים והרוחות מסעפות .

כך, כאשר ידעה נפשי את מסרי אלוהי למסור לכם :העולם היום נמצא במצב שונה ומשדר תדרים המספרים לבני החוסים ובני היראים לאל הקדוש להבין כי שחר חדש בוקע אל העולם .

 

שחר של אור והתחברות לטבעו של העולם והוא האל הקדוש ובכל שם עטרת ראש שתקראו בו הוא הרי אל העולם, אל קדוש יושב שמים, יראה הכל צופה על כל העולמות נעלם ואין דומה ואין מי שיניח עליו תנאי רק לבקש את חסותו בעולם .היום ציון היקרה מתגלה לעולם וכל העולם יחסה בשירים קדושים למען הרוחניות היוקדת את שם ה' האלוקים לטהר נפש ולהלך בשבי השמים בכל רחבי העולם .

שמים נודדים ומשנים את עונות הזמנים

שרבים מלאי אבוקים גם מייבשים ושורפים

רוחות חמות מבלעות ומסעפות ,מתישות ומעייפות

סימני שמים מאותתות מעלינו לראות כי שחר חדש בוקע לעולם ודורש  הבנה והסכמה. אין זו בצורת אלא בצרה איומה משזפת עולם ומתישה נורא.

המאמר על הגשמים הנודדים הוא קדוש הנפקד עלי לכתוב למען העולם ורוחו דרוש לראות את חזות העולם המהלכת אל השלום ויראה לשמים .

השתקפות שמים זוהרים מעלינו ומנפים רוח הנותנת ישועה ונדיבות אל השלום ,אנחנו חייבים להבין את המצב כדי לנוע בצלי הדממה כשהרוח מאירה עלינו מהשמים ומאותת לנו להבין את הנורא שיש בעולם פתחו שערים בשירים נדיבים לעטוף את הזמן באהבה שמביאה את הישועה על כל העולם .

תנודות מזג אויר  מלחצים ומשנים את זרימת האנרגיה היוצרת עלינו ממד אחר ודורש מאיתנו הבנה גדולה גם שקשה לנו צריך את ההסכמה הפנימית שעיננו רואות את המצב העולמי והרי הוא כביר וגדול מעלינו ומה נעשה אנחנו לשפר את המצב והאם יש לנו את בכוח הזה הכוח הרוחני העוקד את הזמן ומייצר מהלכים יוצרים מד רוחני טוב עד השמים .

המסר :

אנחנו צרכים ליקוד את היראה כלפי המקום כאשר נדע כי האהבה והשלום הם הממנעים ביראה שלנו הפשוטה ובענוות רוח היוצרת ממד על הזמן הזה.

כל השאיפה הרי היא תלויה ביראה המגנה על  הרוח של האדם בחסות כיפת שמים עליו ובשמו הקדוש ה' אחד הוא האל של העולם

המצב שאנו רואים הוא איננו בצורת כשמה המהלכת סחרר ואם נדע דבר אחד מאמת כי זהו מצב של טובעו של העולם בשמו הקדוש ברוך הוא יישתבך שמו לזה אנחנו צרכים לשמוח לדעת כי יש לנו אב בשמים והכל ממנו רק הוא מראה לנו אותות מסרים המייצרים מייצרי רוח ולוכדים את בני העולם למצב של הסתכלות אחרת ולהבנת המצב שהרי יש תחזית חדשה בעולם .

השאיפה היא היוצרת עלינו את התקווה כששל רוח מדהים היוצרת על כולם למצב מתחדש בזמן הזה לחיות בשלום עצמי ושלום עולמי וכל המערך האקלימי היום שאנו חשים יכול להשתנות בין רגע והרי הוא יוצר ממד של אחריות מוסרית על בני האדם לכדי לעשות הכל למען חירות העולם ושיפורה של הטבע ולשיפורו של המצב הרודף והמסעף על כולם בלבול וכעס פנימי .

כל המראות שאנו חווים ורואים וגורמים לנו להיות בספקות ופחד מוזר הרי הוא נוצר מהשמים כמובן שכולם יודעים את מסריהם הם לתת לבני האדם מקום של אחריות מוסרית כדי לעצור את מהירות הזמן הרודפת עלינו ומייצרת סביבנו אימה מוזרה מכל המישורים אלא במלחמות רעות ואלא במשברי הזמנים ומשברי הטבע ,

כל מרדף הזמן הזה הרוצה להסיג  את מהירות האור בהישגים בלא משגיחם  הרי הוא מזניח את הטבע ואת ממלאכת הטבע של העולם וניסוג למרחקים מהשקפות ירים למסורי האל כאשר הזמן דוחק והמלאכה מרובה עין לא חשה בנורא שהגענו לשבר מאיים עלינו שעוד איננו מאמינים כי ישלנו אל קדוש בשמים והכל מידו ייתברך שמו עולמים .אזי מה העניין?  

הסתכלות אחרת על המצב היא התשובה בהמחשה של יראתנו לשמים והריון בהמחשה זה :לגעת ברוח ולהרגיש את השמים זועקים ובדרך השירה והכוונה והידע והיראה בנחישות רבה אפשר לגעת במבזקי קודי הטבע המותרים לאדם כדי לשפרו וזה נקרא הרצון המתגבר עלינו להלך ביראה ובנחישות רבה למקום הזה עכשיו ולא מחר.

התעוררות ואכפתיות למצב היא ההבנה של מפתחי הדרך החדשה כאשר היא כבר יוצרת תחושות ובונה מחשבות הומות בבני האדם בשאלות רבות על האקלים העולמי ועל הלחץ המרחבי שיש בעולם.

הרוחות יוצרות את הממד רוחנית כאשר כולו נמצא במשכן ליבנו  והגשרים הם לחצות גבולות כדי להצליח להתחבר אחד לשני באהבת עולם בצורה הפשוטה ביותר ללא כפייה וללא תנאי .

והאיום הנוראי הוא שאם לא נעשה בפועל ונשמע לצילי הרוח,  שהרי הם מסוכנים ומתישים ומעוררין עלינו להסתכל אחרת לחוש את הדברים בצורה טבעית כאשר היראה שלנו מחוברת לבריאה כשאנחנו מאמינים בזאת הרי כבר רווחנו לדעת את מפתחי הזמן והבנו כי לשירה יש כוח עז למשמרת חיינו בעולם .

אזי אם חלילה לא נראה את אהבת עולם עלינו כשם אהבת האל הקדוש עלינו אזי לא נוכל לחבר את אהבתנו עם אמונתנו לשיפורו של המצב אף אם אנו אנשים פשוטים יש עלינו כוח אנרגטי לשפר את הזמן הכל שייך לתעצומות עולם שברשות כל אדם ואדם ולכן כאשר נראה ונבין שלא עשינו מאמץ לדעת ולקחת אחריות מוסרית בבטחה באל הקדוש ,העולם ימשיך לנוע בצלמו כאיים עלינו לאין סוף והוא מייעודו לנצח נוצר בשמו קדמת עולם ורוח משיחה נבראה מהיצירה היפה  לנו, לבני האדם, וכאשר יש אותות מהבריאה הקדושה השמים הקדושים הרוח מניחה על בני האדם אחריות מוסרית לדעת את משמעות החיות על פני האדמה ולהבין שהמצב איננו סתם אלא יש קשר למסרי השמים הנמסרים לבני האל כשהם ממש שייכים לבני האדם ואז כאשר הרוח מחוברת היטב  ליצירה היפה ולחוויה של הזמן נוצרת התמזגות רוחנית בין בני האנוש לבני צלמי הרוח כאשר השירה היא הממד הכלי הרוחני שיוצר את ממדי הרוח לצלמים המגשימים את אהבתנו לעולם .

תורתנו הקדושה והרוח היקרה על הדממה הקדושה מעוררים את חמלת האדם לדעת שכוחה של המילה בשירה חזקה יותר מכוחה של מילה נדודה כוח מקור המילה נוצרת ממנגינה עמוקה ובתוכה יש מסרים רוחניים בעלות כוח אנרגטי מושך ומייסד לזמן הילה משפרת ונוטעת חרוזי רוח למשמעות החיים עם הקשר שלנו עם האל הקדוש אל השמים .השירה היא החוויה החזקה ביותר לשיפור פני העולם.

להחזיר עטרה ליושנה ,זו הכוונה לתת לזמן לרפא את המצב ביראה שלנו ובנחישות הרבה למקום הזה ואנחנו בציון ממשכנים את תקוותנו המאירה על חירותנו בעולם  

הרעיון הוא להיות בני אדם פשוטים ולהאמין כי יש אל קדוש בשמים

ועיניו ראות הכל ולזה היראה מתחברת לחמלה לאהבה לשלום לכל הטוב תשוקת האדם נוצרת מאהבתו המתחברת אל הרוח שבו ומסירה טובה היוקדת רגיעה ומונעת את סערות הזמן עליו ועל העולם .

 צריך להבין שצריך לעצור את מהירות הזמן שבאה מהחוכמה המרובה המגיעה לאין סופה

ולחזור לטבעו של הזמן להאמין כי יראה לשמים תיתן סכרה הטוב לבני עולם ולדעת כי היראה מגיעה עד עיין השמים ונותנת לבני עולם מחסה טוב מתחת כיפת השמים

לזה מאמרי הקטן היום.

מזג אויר קשה  עלינו , חום מתיש ,אויר דחוס גשמים על רוחות יבשות מתעתעות ללא הרף לזה כוונתי שאנחנו היום רואים שינויים על טבעיים על פני האדמה משמעות זו איננה נחשבת

לתנודות הטבע אלה לטבעו של העולם בו אנחנו חיים  והוא אך ורק האל הקדוש ברוך מראה לעולם את אור ציון עלינו טובה .תנודות מוזרות , אקלים שונה ומהווה סכנה גדולה , הריני מזדמן לעורר עליכם השקפות אחרות מרוחי באשר אנוכי חרד למצב הזה .תופעות טבע שונות ומוזרות , זמני מזג האוויר מבלבל ודברים נוספים שאין שליטה עליהם ,"מוזרות זה חוסר ידיעה וחסר רצון להבין את טבעו של העולם שזוהי האלוקות.  יש קשר אדיר בין התחממות כדור הארץ למצב הנוכחי אך לא לזה בא מאמרי לדבר אלא בפועל המעשה על פני האדמה כוחה משיב אנרגיות רוחות מנווטות משפיעות על נדודי הזמן משמע שהגענו למצב התלוי באנו לשפר את פני העולם , בינו רועים  יקרים חלוצים נאמנים ראו כי היום ידעתם את שינויי האקלים העולמי ולכם יש לקחת אחריות

האחריות היא השאיפה הכוונה להשפיע טובה על העולם לתת תקווה  למקום בו אנחנו חיים בעולם.

 

גם דבר קטן שבא מהאהבה ויראה נחשב לגדולה, שדבר החשוב ביותר הוא להתאחד יחד ולהיות אנשים פשוטים, עמלים תחת השמש עם שאיפה לשלום להאמין כי יש מעלות ברוח הנותנות מענה וזה האל הקדוש. החשוב ביותר הוא להתחבר אחד עם השני ולא לחפור לתהומות רבות כי אין סוף לתהומות. רק מעל המים תשוח דמעה לראות את שקפי השמים עימך היום .

אנא ראו את מאמרי כמתנת נפש לעם נשמת כל חי ישראל

נפש יהודי הומיה לא תחסר דבר בך, על השלום הניחי תפילה לאהבת בני האדם, לאהבת האל, לאהבת היושר והיראה כי לעולם עד עולם ישראל תשאר ביתנו.

בינו רועים  יקרים חלוצים נאמנים ראו כי היום ידעתם את שינויי האקלים העולמי ולכם יש לקחת אחריות גדולה להבנת המצב . 

זה הזמן להתחבר אחד לשני להפיח אור מכל אחד ולאהוב כל נפש הומיה וכל נפש שוחרת שלום וכל נפש  החוסה לשמים ביראה כלפי החיים .הרוח המסיגה את שלוות העולם גורמת לבני האדם לדעת כל דבר לראות את העולם כמו טכנולוגיה הממנעת את רוח הזמן כביכול  על רבבות קודים תקשורתיים המדריכים את נתיבי העולם והדרך להיות בני אנשים כטבעם ,פשוטים ,עמלים ,חלוצים ,יודעים  רק דבר אחד דרך  ארץ טובה ורהוטה להטיב לבני האדם לשחר השלום המגיע הלום עלייך ציון .

קבל ביושר ובאהבה את הדרך של נפש הומיה על הארץ בך היא רהוטה מכל טוב יש בה  לשורר, לשיר ,לכתוב ,לעשות , ללמד, לשיח דבר בעל כוח השפעה טובה.

שברי עולם זה  המאמר שמאד קשה לי לשלח אותו לפרסום מכיוון שהדברים הם מאד כבדים ומאד עוצמתיים אך אינני יכול להקל ראש ממה שיש בנפשי ומחויב אנוכי מהאל ה' הקדוש לשלח לכם את מאמרי זה ,שלא תחשבו שהטבע מייצר את העולם רק האל הקדוש שמשמעות הדברים נחשבים יפים ופשוטים על הטבע בעולם ,אך התקופה הזו  יכולה להיות היפה ביותר בעולם וגם הקשה ביותר בעולם ולכן אנוכי בתומי משדר לכם את המאמר הזה בכדי שכולם יבינו שצריכים לשנות את מד הזמן המלהט ורק דרך הרוחניות נוכל ליצר זמן חדש לעולם בעל עוצמות קדושות של יראה לאל יראה לבני האדם ורוח ציון עלינו טובה תמיד הייתה ,זה הזמן לא לסחור במאמרי ולא למעוד  כי אנוכי יבש מדמעותיי ומרגיש מחויב אליכם בני עמי מאמר זה שייך לכל נפש חי ישראל אשר נפשו הומייה עליו והתקווה מאירה מתורתנו הקדושה על אורחותיה ציון היקרה.

המאמר הוא אור של בקשה לתפילה על פני המים כדי לקרב את שלוותה של רוח השלום על בני האדם

עם אחד ,תפילה אחת לאל אחד ערבה דמעה של אימא על גלי המים שפעתה מרובה לדור השלום נבואתה הלום.

" גדולה השאיפה להבנת המצב הרי היא התושייה " .:

 

  "מסרים מספרים"

תפילת מנחת הרוח בשירי הציון

 על השלום עולם בצוהרי היום.

עת שערי הרחמים בתפילת המים על השלום לעולם

המסר :הוא לנוע בצילי הדממה עם יראת האדם כלפי השמים ולעורר את השירה היוקדת בקשה עולמית לשוח אל השמים  ולבקש רחמים מאל השמים ה' הקדוש שישים על העולם רווח לשימוע השירות מנחת עולם של כל בני החוסים עליו .

שרים שירי שמים בחצי היום כמנחת הרוח לדבר קול עם האל הקדוש

נוגעים בתחושה היקרה אהבת עולם וסומכים על הדממה הקדושה שירי רוח עד השמים ממעמקי ליבנו .השירים הם הכלים הרוחניים היוקדים את הזמן ויוצרים את נחמת הזמן.

האמינו בליבכם וראו כי המנגינות ששוכנות בעמקים הם המלאכים המאירים את הרוח ויוצרים לכם חיבור רוחני מדהים לקשר ביניכם ובין האל הקדוש ,הסכימו וקבלו כי כל מראות מזג האוויר המקשה עלינו הוא מאיתו יתברך ואל תדחו א אמונתכם וראו כי אתם שייכים למלוא העולם חפצו וכולם סמוכים ואהובים לשירי מנחת הרוח על ציון למען משכנות הארץ שלנו ,ראו כי כל העולם היום משתנה למקום אחר למקום של יראה גדולה וחופש החירות העולמית הנמצאת על פני היקום וכולם יש זכות מאירה עד שמים לשוח לאל ולהיטהר עימו כי אהבתכם  היא העיקר במשריין ויראה תתהלכו לכבוש את הסערות הנובעות  מטבעו של העולם וטבעו של העולם הרי הוא האל הקדוש אינו מתחזה לשיממון הרי הוא בעל כל העולם והוא הקדוש שישמור את כל בני בריתו המהלכים תחת חסותו ואין לו מחליף הכל נמצא בלבב האדם ואוצר הרוח היא המנגינה הבוכייה לאהבת עולם ויראת שמים נחושה בדרך של אהבה וחיבה וקשר נעימים איש לרעהו למען ייטב עלינו האל ויניח לנו אור גדול כאשר אנו יודעים במלא האמת שהכל ממנו שהכל מאיתו יתברך ואין לו מחליף לעולם על עולם לא יהיה שום אדם הדומה לצלמו הקדוש אך נחישות מאירה מלב האדם מקרב אותו להיות בקרב האל ולעשות את מסריו בנחת ולא במרדפי הזמן אנא הניחו לרוח להיות  נעימה סביבכם  כי מתוכם נוצרת אהבת העולם ורוח רוחמה לא נעזבה לעולם ורוח מטיבה משיבה על כל טובי הלבב וישר הלב כאשר הממונה הוא האלוקים הקדוש על כולם ובארץ תבוא לביטחונה של ציון ותשמור את בנייה לנצח עולם ורוח השירה תשדר בקנותה את השלום בעולם.        

כל הרוח היא יפה ונעימה ואין עליה כפייה רק אהבה ושלום על פני הדור .חפשו לכם זמן בצוהרי היום כמחנת הרוח עליכם לדור את חפציכם הטוב בעולם דרך השירה היוקדת את מסורי האל להשמיע את קול הנחתכם באתנחתא ליום אשר תביא לכם לראות כמה מרדף הזמן מכה בנו ושואב אותנו לבלבול,  לעבדות הכסף שמעל היכולת לאין סוף. החוכמה מהלכת בנו ואם נתיירא לשמים בכוונת הלב בנחמת הרוח ובחסד עליון נראה כי היראה היא נחמתנו בעולם לעין השמים תראה מסריה מהלכים בתומה על הארץ ובעולם .אין דרך אחרת למצוא פתרון נואש אשר ישנה לנו את חזותנו כדי להניח למרדפי הזמן ההישגים המתעתעים עלינו ולא נותנים לנו מנוח והכל נראה אם נתחזה ברוחנו לדעת מה אהבתנו בעולם והיא התשובה מנחת הרוח בצוהרי היום עלו בשירת הציון שירים וחברו רוח במסרים מחבקים ,דברי מסור דרך ארץ יראת שמים חיבור לטבע חיבור למוקדי התורה ושמירת העולם כנחלת רוח באדם כך תראה את מנחת הרוח בצוהרי היום כאתנחתא מביא פיריה למוצאה כי נחלות ציון היא השירה של עם ישראל בדרך  בחזון שיש בעולם חירות עולמית על נפש חוסה לשמים מביאה את החזון כמו החלום שנשאר איתנו במהלך היום .

 

דמעה של מים

גשמי רוח יבשים בצלי העולם נוגשים

שמים לארץ מבשרים את ימות המשיחים

בלהות הסערות מסעפות בימים נוראים

לשאול את רוח ענבי השירים כשלל מאירים

מבואות במוסרים מביאים יראים לטובי הדרך כולם שרים

את השיר למנצח מזמור את מנחת השיר לאהבת עולם

מחווי חום רודנים מעלינו כסככת זעם מסעפים בנו

רוח ערפילים מרחפת כשלכת רדדה נוגעת בסערה

ימים הומים ומיעפים עצות למסורים בשבילי הדרכים

שנת למאור על יצורי עולמים נחזה במסורה תחת כיפת השמים מאירה.

רוח הבוכה בפתחי דלתות המזבח על ירושלים מאירה תמיד המנורה.

שירו בני עם ובני עולם על אהבתכם עולם וסובו בשירת המנחה לאל שמים הראו בשמחה ,הסירו דאגה מליבכם ואל תשובו לשממתכם.

אל ציון התהלכו בבטחה להשכין עליה את משמרתה בשירי הרוח תאחז הילתה למאור הדור תחפוץ הרוח לשמרה עולם ,אל קדוש חיי וקיים נקי כפיים אב עולם אב שמים ישמור את כל החפצים בעיקרו ללא תנאי הרי כולם אהובים וכולם ברורים ,ומלכותו בכל משלו ויניח משלים רבים על ערפילים סמוכים זוהרים משמים יראו עינו כסבכים  אז תשירו היום את שירת המור וראו כי מנחת הרוח על ציין היא האור של כולם ,בטחו בה' כולם וראו כי נאומו עלינו בנועם דבריו למראית עין תראה העולם על כל בני תבל את משליו הקדושים של האל הקדוש ולא תנוס רוח מעליכם עד שתביטו שם בצוהרי היום לראות כמה כוחו של האל הקדוש יותר ממה שאנו חושבים ומטהרים כי אם תראו כי מעשיו הם אותות המסמלים מסרים מאהבתו על עמו ישראל ועל כל בני בריתו החוסים עליו. שירו ובקשו את משאלתכם הטובה ממנו הוא האל הקדוש ואין אחר ממנו .     

על מוסרי סבכה הרוח מעלי וכבשני לשורר אל השלום

שאלתי בתומי למה הלבשתני אהבתי לשיר דמעתי לחם

ראיתי שחטאי המו מעלי ונפש סערה בי בדרך הומי איתך אהבתי.

יראתי לך יפתי שלום בעולמך כאשר אהבתי  כבשני לסעף בי .

יבשה גינתי משפעת אגוזיה, צמאה למים מנחלי שיריה על הרוח נטפה דמעתי מעל חומותייך תפילתי,

חמדת רוחי עוד אשיבה בשירי ציון תמתי.

אישוריך עם אלוהייך לתפארת עולם ציון תמתי אתור בך את חלומי לראות את חזוני.

אשמיע את  אמרותייך בצילי הדממה לשימוע שיר מנחת השלום עוד אשיב.

ארנן קולי למועדייך אהבתי, תרצה אמונתי בשבי שמך ציון תמתי

על דמעתי שלום תצריני אלוהי בלבי לשיר תמתי על יום שבתי בך ציון תמתי.

אדליק נרותייך למאור רוחותייך, לאשמורת אהבתי עולם  

אצור משאלה למוצא השלום, עוד אראה את תפילתי במשוריי מהלכת בשבי מסורייך ארץ

שחר חדש נפקד בעולם על חזון ציון תראה העולם בשיר חדש למעונות עולם.

ציון תמתי בך אהלך בשבי דמותי על צללייך אזמור בדומי למשמרתך בי עולם.

אשיר תקוותי לדור את חפצי, אטהר בי את רעיוני למסורייך אהגה לראותני בנפש הומי.

כמיום היוולדי אראה את עולמי פורח איתך תמתי.  

שמעוני יראים בני עין נאמנים, דמעות נוטפות מבין ערפילים, על מקדשי ציון הרוח מסעפת

בין גלי  הגשמים. אל תשאלוני ואל תשיגוני  לשווא בי כי חלוף תחלוף דמעתי ותשכון בלבי.

וסוכתי תחגור מעליכם את שירי למען חירותה של ציון על עמה ולמה שלא תראוני.

מאהבתכם כי עין לציון צופה למשמרתכם היום, אנא גלו מאימתכם את אהבתכם ושאו שירתכם למנחת השלום כי אור אמונתכם הוא העולם שבכם.

שמעו ידידי וראו את גלי החום מסעפים כטבעו של הזמן.

גשמים בחום הקיץ, ימים קודרים וצלמים זרים נוהרים מבין ערפילים, איש לא ידע את סודה של הסערה כי תריע ותעתועיה לא ידעו בה עולם.

סערות רוח יבשות בין הימים תחשים מוזרים ירחפו בין גלי הזמנים ובלבול יסעף בלא הבחנה והבנת הזמן.

אנא שירו בכל מקום, אלוהי רחם עלינו ושמע נאקתנו והבא עלינו ברכה ושלום  לטהר בנו היום. אנא מחאו כף לשמוע את צילי הזמן בדומיה נחושה. עורה לקראת שירת מנחת השלום בעולם.

 

ישראל היא האור של העולם למנחת השירה נפקדת הזמן לשיר דמעה בדומיה לחיבורה של הרוח להיות תחת חסות השמים עם דברי הקודש של תורת האל ומסורי ציון היקרה השמיעו חמדתכם קול באהבה ובאמונה  לשיריה של  אלוהייך ציון.

גשמים בחום הקיץ וימים יבשים נוהרים מקצה לקצה ואין למשכנות דרך אחרת מבאות השלום על ציון  ,רוחות מבכות גשמים בימים החמים ומהדי קור אוחזים כנשלטים  שאינם ברורים.

סחר בלעונום חינם בסחר ילעגונו שווא  מהדי הזמן ימרדו עלינו הימים אם לא נשור במנחת  השיר אהבתנו  לציון.   

שירת הרוח על מנחת ציון בשיר אזמור אל שמים בצוהרי היום תסמיכו את מנגינתכם הטובה והחסודה עם תפילת המנחה לאוצר המפיח אור על כולם. הבינו כי כל נשמת כל חי ישראל היא ציון  והיא שייכת למאור הדרור כך תתהלכו בצלי הדממות ביתרון אהבה שתישא את חיבורה של בני העם על הארץ ,

שירו לנו משיר ציון על מנחת הארץ הרוח תידור את חומותיה של ציון לשמור את בני הדור לעוד .

יכול להיות יותר טוב

אני רוצה לבכות על זעם הרוחות

אפשר לראות את השמים זועקים

מטיפות עלינו מסרים הומים

אני שר תפילתי אלוהי ענני -יה

יכול להיות יותר טוב עם השירה שמלאה אהבה

משהוא אוהב כמו זר נודד בעולמך אהבה

תספרי רוח בוכייה למה שמים נוטפת דמעה

לתת לי מקום בשיר אלוהי תליתי תקוותי עמך עולם

שמריני תמתי הרחיבי מקום אוהלייך בי

עטפיני רוח והשקיני מיין שמים לטהר בי עולם

תן לזמן לפרוח עם השירה ההדורה לאהבת עולם

רודד לאנוכי בצלמי דמותי מהלך בתומי עם נפש הומי

תחתיו מעלה דמעתי לראות את אהבתי עוטפת אותי

זה הזמן לשירת מנחת הרוח בצוהרי היום לנו עם צילי הרוח

ולספר אהבתנו ויראתנו שמים עולם .

לא משנה מתי נשיר רק עכשיו נתחיל לשיר

את השירה במאווייך הטביעה בלשוני ואנצור אמונתי עמוק בלבי

לדעת כי אני הוא השיר שלי בעולמי ,אז שובה בי אהובתי כי נשאבת רוחי למצאך בי בדרך הילוכי אדדם בי רגעי שתיקה ואשמע את צילי המנגינה  פועמות בי לפתוח בצוהרי היום את שירי הלאום לשלום הדור

כוחי ועצם ידי בי אדוני אלוהי הוא אלוהייך ציון תמתי.

"שברי עולם"

 גשמים נדודים מסתרעפים על גלי רוח נודדים

דממות נעימות ירגשו קול על אפיקי ארץ ינחלו השירות

שאיפות המזמור עת שפתותייך ירעידו קול על שירייך אהובה. 

אנא עורה לשירה הדורה להפיח את אהבתנו על ציון עולם

חגרו רוח במסורי הארץ לראותה פורחת מדברי השירה הזאת.

כל עוד נפש הומי בך ציון תמתי לא אסיר ממך את אהבתי עולם.

על נפשי הומי אהלך  בתומי להדר את אמונתי אלוהייך ציון.

על ידי אשא דמעתי לחם  ואברך על מזוני תודה לך אלוהי שהנחלתני בארץ אבותיי.

ידיד נפשי בלבי צפנתי אמרותיך להיות נאמן לך עולם ,אשוח שירי כבבת ליבי על השלום.

ארדוף בתומי אשמרך ציון בליבי ואדור איתך את חזונך עמי. 

לא אסחר באדם לסער בו ואנצור יראתי לשמך ה' קדוש עולם.

פתחתי ידי למור אלי לשיר תומי עלייך ציון תמתי

שמעתי קודשך אלוהי ושאלתי אמרתך בלבי כי תרפאני עולם ,אמרתי אמרותיי לראותך באוצרותיי וראיתי כי למקדשיך תפארת נפשי על ליבי עולם.

היתלתי תקוותי בשבי ליבי עולם על זמירותיי אניח ביכורי שירים על שובי לציון תמתי.

הדרתי תורתך עמוק בלבי והילכתי בכבודה עם חלומי הטוב לשעת את אהבתי טובה עולם.

יראתי שמעך אלוקים והבנתי כי כל העולם ממך יה רבי ענני אלוהי ותכבשני רוח ותחסנני לדעת במסוריך הקדושים, כי עולמי זועק בתוכי למצאני נוח לעצמי ולראות כמה שטובה ארצי עלי במסוריה הקדושים.    

משמעות המאמר שלי הוא לשדר את אשר אלוהיי יעצני ולא להתגאות חלילה ולא להטות בכם חלילה ולא למוגג דבר טוב חלילה . אנא ראו את מאמרי נודד כרוח עליכם ותראו אותי כנער נודד המספר לכם מדמעה על המים הגיע אליכם הדבר.

 

"מסרים מספרים"

תקופה זו היא אחרת ואיננה דומה לאשליה חזויה אלא לדמע נדודה המעוררת את האבדה למצוא חן בעיני האל כאשר אנו יודעים במודעות עמוק שיש אל קדוש בעולם ואינו נראה כשהוא נמצא במקום הנורא ,אך הוא נוכח בתחושה עם האהבה שמלטפת אותנו, להרגיש את חירותנו בעולם היוקדת לנו שמחה עמוקה בלא כפיה ובלא אימה.  

ואם  נחוש את היראה בצלמיה של דממה הרי כבר רכשנו אמונה למקדשיו של האל ה' בכל רגעי החיים.

הרוח היוקדת בעצמות אל שמים על טבעו של העולם היא רוח האל הקדוש שאנחנו מכירים.

עטרת רוח תפארת עולם מחיה את שמו הקדוש בליבנו כאשר אנו מטהרים את ליבנו ומהלכים בשבי נפשנו עימו כך שאנחנו היום צריכים להתעורר לשירה ותפילה ללא כפיה וללא מרדות עצמית כאשר אנחנו מלטפים את הרוח ומרגישים כי אהבה עוטפת אותנו אזי נלך אל מקדשי האל להבין כי רוח עטרת ותפארת חיה בליבנו ולמה ניצור אימה ברוחנו כנגדו ולזה תראו כמה שהילתו של האל היא אהבה ורק אהבה ואם נחזה את האהבה יחד עם היראה שלנו אז ננצור את מסוריו של האל בליבנו כזכות שמים המאירה תורתו הקדושה עלינו.

היום אנו מתבקשים כחזות עולמית חדשה לעצור את מד הזמן המתעתע את העולם,

לעצור את  חזונה של החוכמה הרבה שיש על בני האדם, משמע שהחוכמה מגיעה עד אין סוף ומביאה לסופה איומה  ואין עין בעולם שתראה את הקץ מכוון שעין מביאה עימה את החוכמה הגדולה לדעת מה סודה ואין סוד תחת השמש עם הידע של המרחקים שאינם אוחזים במציאות ואם נתרצה למציאות אזי נרגיש את התחושה של המציאות וזהו העניין שאני מנסה להסביר כשיש יראה אזי החוכמה  מתגלמת תחתה והיראה היא התחושה של הסמכות המובילה לעבודת השם וכאשר אנו מהלכים ביראה אזי נראה כי מקור החוכמה היא היראה של האדם בצלמו יהלך שבי תחת כנפי מלאכי השם וידע כי יראתו מספקת אותו ומספקת אל צלמיו כך בפשוטו של עניין אנו מאחזים לנו את החיים כאשר אהבתנו חובקת ביראתנו ואמונתנו נצורה בליבנו.

החזוי שאינו ניראה הוא המחזה שחי באהבה טובה, שלווה ורוח ענוגה היוצרת לאדם רוח פשוטה ומבריאה את האדם ואת האדם האחר ומשמעות היראה שהיא נושאת את פריה בחזות מובילה שעין לא רואה אותה ואפילו תחושותיה אינן מעידות על פעולותיה והכוונה היא  יראת שמים וצדקת הארץ מתמזגים יחד לנוע בצילי הדממה ולהיות נכונים למצב.

עלייך ציון אשיר  נאומי,

בשיח נעימים אדרוש הילוכי.

למענך חיה תפילתי על נפשי אנוכי לך הומייה תקוותי איתך מולדתי.

,אתהלך בכבודי אפיים ארץ לדעת מחוכמתי את יראתי לכבודך מולדתי 

אויה אהבתי לך יפתי תמתי ,איכה ידעתי לך את נאומי  מולדת שלי ,

ציון תמי עלייך שפתיים יישקו בשירי הדרך אל השלום

מולדתי ,יפתי על דברי מורייך ומסורייך אתהלך בקרב אלי לשוח עם אורחותייך ציון תמתי. 

היה חכם ולא צודק: האמת שלך היא אכן האמת שלך כי לנפש שלך יש אמת אחת

 ולעולם יש אלפי אמיתות בנפש החוכמה, מאיין תמצאנה?  החוכמה שלך היא לנפש של עולם למעיין סודותיה של הנפש אין לך פתרונות לחוכמתך רק אם . תמצא לך את הדרך ביראתך במקום שלך שהרי הטוב שפורח ממך בא מיראתך ועולה על חוכמתך .

והיית חכם מיראה נבונה למצוא חפצך בעולם ויראת מאלוהיך ואהבת לרעך כמוך. אז תוכל לשקוט בנפשך  להתהלך באורח נעימות ציון היקרה,

אנא שמור אורחותיה ונתיבותיה קדושה לשמיים וספר על חזונה הטוב לכולם.

"אבן הפינה היא הרוח שיוקדת את היראה לציון באהבת עולם"

"על חומותייך ירושלים יפקדו שומרים בשירייך היפים ציון השלום   "

  

הניפי ציון נס ודגל לשלום מולדתנו היקרה ".

פתחתי שערי רוח לשלום עלייך ציון עולם

פתחתי  שערי רוח למראות האדם עלייך ציון, הרכבתי מאמרי לשלום  בנועם שם עוז ישועתו אלוהי אלוקינו כי  הביא במשרין רעיונותיו והלבישם על רוח הנער שבדד בצילייך ציון, שער מיתריו עלו בו לשורר  כינורו בכתבים מאירים לשוח מקדושת אלוהיו בשמו האציל ה' נורא עליון יניח ידו על העולם וישוח בצדקתו משמים עולם לאור עולם .

אספו ולקטו מגני  הרוח  למעיינות ארץ הרבו לדבר שלום ושירו את שירי הלאום בצוהרי היום למנחת בכורי ארץ השיבה ישראל ציון.

אנא אל תסחרו בענפי המור כי מה' שמים שירשו רוח על גני ופיריו עלה במעלות הרוח על שירי הדור למען אור הדרך והשלום בציון והעולם ,שימו ידיכם קודש למישרין וראו כי עין ראתה את כל אלא למען תחלצו מלהטי הזמן שמא חלילה שלא ניפול יחדיו לדעת בכפורי עוונות יה לבערה של סערת רוחות המייסדת תעלומה ואין קורא לה.

שמעו נדיבים ורחמו על מישרים הוו טובי לבב לראות בצדקת השמים כי לאדם עין לנשוא את הרוח המסעפת בחום היום, גשמים ויבשים בין עונות הימים, רוחות מסעפות באביקים מערפילים שמים נושאים אחריות נוראית למשכנות עולם.

שאלו שלום ירושלים ואל תשאלו למה גחלה נפשי בחטאי היום למצא את האהבה שחפצה בגינות המור ענייה ואבודה שאין שם ושמה כבת שמים סוערה ושבוייה לנפש ענייה ומלאה בניחוח שמה. אויה למה נכחדת שנים רבות בשדות קוצים ובמשכנות זרים נסגרת למחווי  השממה היית ענייה ומשכנות הציון שופעת כלבנה מאירה משדות היערות הנה באה החמלה על ציון הביאה את אהבה כדמעה נוטפת על מור אביה בת שמים צמאה לשירתך ציון תמתי.

"מסרים מספרים"

"רוח בוכייה "

הניפי ציון נס ודגל לשלום

בואי ארצי  לשיר שלום,

בואי רוח עטפיני לאהבה

שמרי מולדתי את הארץ שבלבי,

לך אשיר בדומיה על נפש הומי, הבאתי לך ביכורים

על דברי ציון אהובתי, בואי אלי אהובה לשיר בשירים,

ארץ ארץ על כבודך אניח תפילתי,

ארץ נפלאה שאין דומה לה בעולם היא ארצנו ציון ישראל.

 אנא שמרו עליה, כבדו את דמותה ונועו בצילה 

ולעולם תבוא התקווה המאירה בליבנו את האור של ציון היקרה ולשלום העולם .

לא לשכוח את הזיכיון של הרוח היא אות הרוח של הזיכרון

כל נפש יהודי הומיה היא אור של ציון

על קולנו באהבה הרוח במעקיה את השיר מאירה

בדומיה קדושה להפריח את המנגינה לארץ המבואה ישראל היקרה  ,צמאה הרוח לאהבת עולם כדי לשיר את שירייך ציון מולדתי ,על משרייך אדבר אמונתי בתום ליבי אשוח בשיר לאחדותך ארץ שלי

אהובתי ,אהובתי אשיר לך את שיר אהובי

למען אחי ורעי אדבר שלום בך 

"הניפי ציון נס ודגל לשלום".

שאלתי את עצמי מה יעצתי לעולם והחרבתי את ביתי לשווא ,נצרתי לשני בחיקי ושמרתי את נפש הומי בליבי כי לשם שמים עשיתי מלאכתי בעודני נער לך ציון תמתי את אהבתי הניח בחבך ציון שלי לנצר עולמי אמצא את חלומי מאיר אתתי ועם עמי ובני עולם ואלי הוא אלוהייך ציון מגני הוא וישעני בדרך זו כי ראיתי כי אהבתי מפרכת אותי לשמור במסורי הדרך על כל אדם כאשר הוא נושא את יראתו שמים . ואני נשארתי לתומי על בדדי שומר תהייתך בליבי עולם רוח אהבתי מרחפת בצלי דמותי המיישרת דרכי  להלך בשדותייך ציון תמתי ,שם הייתי נאמן לדממה המהלכת בי לעין דמעתי מאהבתי לאין סוף עולם . זו היראה הממנעת את הזמן לאהבה  ולא צריכה חוכמה מרובה ההורסת ומפרכת את הזמן לשווא .

חברים יראים אנא ראו כי לחזור לטבע כטבעו של הזמן, הוא הממייד של השאיפה היום  לשדר אנרגיות טובות ולהיות ישרים ונאמנים, לכל אדם ואדם ללא דופי לכולם יש זכות קיום בעולם ולכולם מגיע לקבל מענה על חירותו בעולם, לזה התושיה באה לתת מה שיש בידיך לעשות טוב לכל אחד ולא להתגאות, כי זה היעד , זה האור ,זה הכל ,

שלח לחמך על פני המים, וראיתי בשווייך כי בסתרי עולמך הרי אתה יודע

מה נעמת ומה עשית, ועתה אושר על פניך יאיר  סביביך

ארץ רוחנית יוצרת את הממד הזה שמפעלה  עוסק בעבודת השם ובחליצות נאותה

המגשרת את כולם למטרה המובילה חסות שמים משמרת את כולם .

גשמים בחום הימים צורבים אותנו מרוח בערנו

על במה נשליך רוח טובתך ציון  על השלום עלינו היום

שיר דמעה עד שמים דרשה את השלום עלייך מבואה

שיר תפילה עד אל מעונה לדור נחמה מלחשי הדממה

שובי אהבתי על תפילתי שבי אלוהייך ציון תמתי

הנה אני בשיר אמורי על אהבתי לשוח עימדי

ימים כמשוגגים חמים בלהות הגשמים

לא אסחר בך עוד יותר אהובתי

ציון תמתי אל מלא רחמים שבים אמונים להיות ברחומים

לתת מענה לקול קורא על הלחם הוא יענה

לתת מענה לקול דורש לחירותו נמצא אל משמים הוא הגואל

תבנה ארץ חומתך על שובך השירה עלי עיין ציון תמתי לדור

חום בלהות במעגלי הימים על ימים חמים שורפים ומייבשים שדות כרמים

אויה לי באר חיי על באר לחי אדדם רוח לשיר אות יקרה משירה ענפה

תמה ויראה לדור חלומה על ארץ פרייה

אחבר שוח עד שיר הרוח לראותך אהובה מגוננת על כולם רוח נודודה

יה לך אלוהי ממכון שיבתך הצילני- נא מיד שנאתי וחרבוני אנא אלוהי

השיבני -נא למחולות אהבתי על תורתך קדושה לבבי אני נושא

תפיל עורי וישעי למענך ציון אשמור אמונתי לעם בריתי הילתך שבי לבי להלך במשרי עם זולתי אם לאו הראה בך נפשי את צדקתי למה סערתי חובלת  בי לסעור בי בלבבי שובה רחומי על דברי תורת אל הביט מעוני ,אולי ייקח לי מעט צידה למשעול דרכי לנוע יחד טובתך עמי .

שירו שרוי בני עמי על ציון תמתי לשמור את החירות שזכתה בא עמי

על תבולון לסער השממה כי חבלה איומה עשתה עלינו המרה

שובה למהותי כדל ברוחי על מעוני לאיש תם ופשוט אדמה את עצמי

ולראות כי לזולתי ראיתי את מצוותי עד השמים ברפדה בשירי ארץ ציון תמתי ף

גשמים רדודים  נודדים על ערפלי הזמנים חום בלהטי המדבריות חובשות רוח

ומייסרות עולם .

אנא ברוח כוחך אל תהייה חרד לזמן כי ציון איננה דומה לשוממה האיומה

השוממה שהביאה כלימה ובושה על נפש הומיה הכתה בצרה גדולה

והביאה דמעה בה.

הייה רגוע פה בארצנו ציון יש הילה שאיננה דומה לאיומה  הנוראה

פה במקום הזה ציון היקרה יש נפלאות שאינם דומות לקסמי הרוחות שהיו בשוממות הרעות שהכו את עמנו רעות רבות

כבוש פארך על ראשך על כוח רוחה של ציון והיא כמו אהבתך לרוחמה בת שמים

עליך ראתה היום בשירייך בה אהבת עולם

אנא השלך מעליך כל נידחי השוממה הרעה כי עקביה על נחלי המים מייבשים אותנו

סור מרע ועשה טוב בקשם שלום ורדפהו כי אין אלוהי יותר מאל ציון הקדושה

אורה של אורחותיה של ציון היא נכתרה של תורה תמימה קדושה על כולם היא יקרה ועל כולם  היא ערבה לנוע בציצתה כל יומא ראה תור נעים הלכתה היום

, 

אל תחרד ואל תקים חרדת רוח על בני עמך כי אוהל ציון שומרת על כל נפש יהודי הומיה באשר הוא ,אנא ראה כי ניתנה הארץ הזו מנפש השמים על נפש אומה

ישראל היקרה ,ואתה אל תמהר להסיג את הזמן כי חוכמתך תגיע עד מהדי

השמים ותביא חרפה על הזמן הייה מתון וטוב לב ותשדר מרוחך את נעימות ציון נצח מלבך אך לשלום זמר קול פיך על כולם

אויה ,אויה אם בוכיה על כנפייך זמרות ציון עולות מירושלים השלום ,מה לך אהובה על דודי מספרת השחורה עוד יכו בך בתחבולה שראתה השוממה האיומה

קסמי הרוח ינהרו עלייך מקצה לקצה עד אשר יראו כי ציון אינה דומה לשוממה האיומה .אויה לי אמי ומי לי אבי על קירות הבית דמעתי נוטפת היום ,

רוחה לא נוחמה בת שמים נדודה שוכנת בתוכך ציון הקדושה ,

עורי ,עורי דברי קולך בשבי עמך לסעוד לחמך עם אלוהייך יקרת עיניים

כנפייך על חפצייך היום לאהבה כל עולמך .

בן אדם על תטה רוחך לשוממה האיומה כי ציון איננה דומה לשוממה

אל תפחד ואל תרעד אהיה טוב ללבך ויישר לנפשך ובלא מהד ורהט תשיר אמונתך פתי-אל לשמים ,

אנא תראה כי ציון היא נס להיום בואך בה ותשמור אורחותיה לשלום היום

זה המקום ופה המקום ואל תפחד ואל תחמוד רעה בסתרי לבך כי האל יודע הכל

לא כמו בשוממה האיומה שהייתה ראה כי הארץ בה אתה יושב בה היא ארץ השייכת לכל עם בר לבב ישראל ואתה תשאל השלום לכל עובר דרך ותחפוץ באהבה ותומך התהלך להתפלל לאלוהייך כי היום תראה כי דגלי ציון היא אורה של סמל השמים על ארצנו ותורתנו הקדושה תזהר כאור עולם על שירי מולדתנו היקרה  והעולם כולו...

אל תמהר להסיג את הזמן בקסמי הבלי עולם ותתהלך ביראה לשמה היום כי לא תראה יותר דבר מהשוממה האיומה, הנה  ציון מתגלה לעולם עם תרצה או לא תרצה וכל אשר תעשה לא תדע דבר ממנה היום .רק אהיה ביושר לבב כלפי עמך רק אהיה טוב לכל עובר דרך רק תחמוד לחזק את אורחותיה של ציון ורק תשלח ברכתך על הארץ ולא תמעד ולא תחבל בסתרי רוח כי ציון איננה דומה לשוממה האיומה שלח לחמך על פני המים והטהר לפני השמים ותבין כי ציון איננה דומה לשוממה האיומה ,אהיה ישר דרך ונעים הלכות בלא תחבולות נקי כפיים אתה היום.

"מסרים מספרים"

אזי תן כבוד לכל אדם באשר הוא ,

הקדם שלום לכל עובר דרך,

ולעולם על תעשוק אדם לא במסחר ואל תסחר ברוח אדם  כי  סערת תטביעך  בקסמי  השוממה ותישאר ריק להבלי הזמן בלא הבנת הנולד ,                                                                                                                                                                    אל תבעיר שנאה בין אדם לחברו ואל תחבל בתמימות נפש במסתורי הרוח כי לעולם לא תנוח .דע כי האל יודע את כל מסתורי תהומות העולם לזו תשובתך היום נקי כפיים ובר לבב להיות באורח נפשך ישר ונאמן לנפש השמים והיית לציון אור כי ציון היא מתגלה לעולם היום ולא תנוח רוחה על נידחי השוממה כי היא אחרת ואיננה דומה לשוממה האיומה .ארץ ציון היא ארץ של נפש השמים וקדושים עליה בכו כמים ובה נדודה יקרה על אפיקי הרוח, לראות על המים את השמים מאירים כזוהר הרקיע על פני מנורת העולם, עיר הקודש ירושלים.

 ויראת לאלוהיך

ואהבת לרעך כמוך ו

ידעת את אורחותיה של מולדתך ציון היקרה,

כי היא איננה דומה לאף אומה בעולם ,

אל תדרוך ותרמוס אחר להסיג לך עוד יום אחר ,אהיה מסור לנשמתך ותראה בלבך אור ממסורי אלוקיך ,תם וישר יראוך שמים לחיים בואך עולם תשמור יראתך לעולם העולם התרחק מקדמותו וייצר ממד נורא והיום מטכנולוגיה המביאה הרס עולמי היוקדת דברי הבל וממסרת רוח דומה בכלי  ברזל ומנפצת את טבעו של החיות בצלם האלוקים העולם הביא את ממסרי הזמן מהידע השופע מהרס שיצר האדם בתוכו והביא את מהירות .הזמן לדחוס את  בני האנוש בהתקדמות נוראית המהווה סכנה גדולה לעולם בלא שנרגיש

הזמן מחלץ רוחות ויוצר ממדים על צלמים אשר יחפרוהו כלי הברזל לפדות את מחקריהם אשר מהווה סכנה והאיום נוראי על כל העולם .

"מסרים מספרים"

אנא חיזרו על הטבע והיראה לשמים הרחיקו מכם את כל מחשה שמביאה לזמן אימה והתקדמות אשר סודה הוא הרס עולמי אטומים בעלי ממסרים שאינם תלויים בבני האדם אך יחשפו לעיניהם הדברים אנא מהרו לחזור לאל הקדוש והשאירו את הידע המסיג את הזמן ליראה לשמים ולתפילה ולשירה ותנו לזמן להיות במידת הרחמים מהשמים עם בני האנוש ,הדיחו מעליכם את הידע הנוראי והילכו להיות עדת לשמים הקדושים והשאירו  לה' השמים לטפל בכל הממסרים והתדרים כי הכל מאיתו יתברך וכל דבר שאנחנו חושפים ויודעים הוא יזיק לנו בעתיד חבקו את הטבע והרוח ובקשו חמלה מהשמים לתקן את שיברון הזמן המאיים על קיום הועלם ה כל בידי האדם  .העולם זקוק למאור השמים  .העולם זקוק לאהבת עולם .העולם זקוק לשיפורה של הזמן בדרך של ממסרי השמים .העולם מעביר תדרים וצפנים על מהלכי הזמן ,העולם מבקש לשקמו ולעטוף אותו בקידה של זמירות האדם לשמים .

 

בכל מקום תזכיר את שמו הקדוש,בכל מקום תראה את תפארתו בימך עולם ,בכל מקום תראה את הנולד ליום כמתנה מאירה בך את היום ,בכל מקום תרדוף לשלום ותשליך מלבך מחש של שנאה מורדת בך,בכל מקום תעבוד היראה ותעשה חסדך לצדקת אלוהיך היום ,בכל מקום תברך על מזונך ותשיר אהבתך לאלוקיך למנחת היום  תראה את השלום .בכל מקום תעדוף מריבות ותחבר אהבות בבני הלאום .בכל מקום תהגה בתורת אל ומלל מלב את שיר הלל .בכל מקום תראה את העולם זקוק לך ותשדר על פניו ברכתך טובה .בכל מקום תטהר רוח למראות עיניך תהלך ביושר לבבך ,בכל מקום תהדר את שם השמים ותראה את פני השלום לאור העולם. בכל מקום תשמור את הטבע ותהנה מברכת השמים בעולם.בכל מקום תשים רוחך רחום ואל תמרוד להסיג עוד יום ,שלח לחמך על פני המים אולי תראה את דמותך נשקפת לשמים ותתהלך בצילך עם האל בשמים .תן מלבך הטוב צדקה ואל תרבוץ לקבץ ידך מהילתך.שמור את העולם כמבוא הספר שלך בעולם ותחבר את אהבתך עם כולם . 

"מתנה מאירה"

שירה במקהלות -מנחת הרוח בצוהרי היום.

רגעי שתיקה נעימים היוקדים את רוח אהבה ,

שמחת גילי בקול חרישי אשוח תודה לאלי עם תפילתי במשרי התהלך עימך אלוהי

חיבורה של ארץ נהדרת כאשר אני לך מולדת עם נפשי ההומיה, ואיתך חירותי מעידה בי להלך במסורייך תמתי אשמור מקום אתתי ואראה כי תקוותי היא כבודי בעולמך אהבתי , אשמור מעלותייך אמונתי ואשדר שלום עם הילוכי לעובר אורח עימי

אשדר תפילותיי לשמחתי לנוע ביושר לבבי למאור עולמי אני הוא המייסד את חלומי. התהלך בדרך יחד עם אהבתי כבבת ליבי למסור טובה עמי ,עוד אמצא את סכרי מאיר לי פנימה כי נשאתי רוחי לאמנת נפשי הנה בואי לשיר תמתי גם ללא תמורתי אראה את שללי בליבי .

 

 אשא תפילתי כאמנה לנפשי עת שערי אהבתי אפתח בדמעתי לשמחתי ,

היודע אני לדבר בנעימות מוסרי לאנוכי עוד אמלל דמעתי בלילותיי לסור מעצבי

כי יש אני הוא כל עולמי ולמה אחזה לכעסי בעולמך אהבתי ,

לזה היום אפתח בשיר דמעתי על הלחם והמים ועל מחסי בך מולדתי

לזאת אשיר מנחתי בצוהרי היום עם עמי שבי לבי להיות אמין לך מולדתי

ארץ אהובה שירת מנחת הרוח במפתחי הזמן תאיר עולם

שמעי אהובה לתקוותי הרוח נסכה את מאמרי המשדר תפילת אהבה לשלום המכורה. אני רוצה להיות אהבה ולשוח את השלום אני בחפצי אראה  בדמעתי לחם את אוצרותייך תמתי כאשר אני מהלך בתוכך אהובתי גם שסערתי נפעמת ומייסרת אנצור את אהבתי איתך אמונתי שתשובי אלי יראתי למצוא חן בעני שמי יודע שאני  מהלך בתומי ומוצא למסורי את הנאתי לזאת אראה בצדקת הדרך לתור מצווה נעימה שומרת את השיר היא יוקדת בך עולמי אותי היא מלמדת

 הדרך הלום הוא השלום לעם ציון השירה היא רוח הלאום של העולם הגדול,

רוח נעימה תרתי משלים רבים כשלל על נאמי ללא תמורה ריהטתי  מאמרי על כנפי השירה הזאת ,כך  אראה כי שמים יצרה על הארץ אותי וידעני לראות מאודי אתך ציון תמתי ,

ראיתי שכולם אהובים וכולם יראים וכולם נאמנים לך תמתי על עיני משחתי רוח נעימה לשורר את אמרותיי למען איחוד עם מדהים יותר מדרשתי כי רוח מהלכי היא רק אהבתי .

 אני יודע שלא אתן כשלון לחברי, אני יודע כי עם נאומי לשלום עוד אמצא את מקומי איתך אהבתי וההלך  בקרב לבבי אלוהי ועם שבי נפשי איתך ציון תמתי  ידעתי  מדברי פי כי צדקתך ציון   תאיר את הדרך למצודתנו  ויש מקום לכולם ללא תנאי עם אהבה חפצה בגללך ציון תמתי .

הזמן הוא המקום שהיום אנו נמצאים ומוצא שפתותי הנם נוטפות דמעה לשיפורה של הזמן כי העולם הוא מראה לנו את הזמן שאנו נמצאים בו ,אין גשמים, ביבול מזג -אויר ,מתחוחים מפרכים שאינם נראים ,סמויים ברוחות הזמנים מעלים חום ויובש על הימים , סערת רוחות נפעמות למצוא ת התשובות כשהן נמצאות עמוק בליבנו אנו חייבים להיות מעורבים למסרים שאנו מקבלים מהשמים כדי לנוע בצילי הדממה עם הרגשה של תשובה פנימית לאל הגדול כאשר אנחנו לא רוצים לדעת מה ולמה כך הדברים יוצרים אימה יותר בזמן ולכן כל התחבבות לזמן כשהוא מראה לנו אותות שמים אנו יוצרים עלינו ידידו נפש עם האל הבורא כאשר אנו מודים ונכנעים לזו השירה של מנחת הרוח תיצור את הממד ההכנעה שתיזום קשר רוחני בין בני האדם לבין האלוקות השמים הקדושים ואם נחשוב שאנו יוצרים ממד מטיב ומתרצה לאל השמים אז נראה את השירה מנצחת את מזמורי התהילה כשהם מונחים לנו על הרוח ללא כפייה וללא תמירה כאשר אנו באים בחיבת הזמן .

המצב שאני מדבר עליו הוא גדול מעלי אך נכלאתי עליו דרך מבואת הרוח ונוצרה בי כתיבה אחרת היורשת אמונה שגדולה ממני ולכן אני משורר כך ולא בוגד באלוהי ולא בוגד בעמי אני מוסר את מסרי כמוצא השלום עם אלוהי שגם עם דמיוני הומה מעלי אזי אני מרגיש שאני מצאתי את יעדי ולא בגדתי בעולם  ,אשרי מי שיבינני עולם ויפיח את כתיבתי בצורה יותר ברורה ונחושה לעם כאשר יפעלו הסרים לאותם הכוונות כשאני יודע את עצמי שאני בדיוק כמוכם ואל אחר כלל ולכן אנא מכם רבותי רחמו על כתיבתי המפרכת ונחשבת שמאיימת להפך הוא הדבר היא נצורה ברוחות מאירות את הזמן ומלווה עם מקדשי השמים כשאני מרגיש נער  ביתומי עם אלוהי וכל חזות היא נפשי ההומיה הרוצה לשמור את בני עמה ושלא יחסר לאדם מאומה דלה כך יעצני אלוהי ,כך יעץ בי חלומי וכל נטעה בי חזוני את כתיבתי ההומה וגדולה מעלי עד מנשוא רוח כאשר אני יודע בוודאות שהמסרים שלי יטבעו רוח נעימה בני העם ובני החוסים לשים להבין  שהשלום והטוב בעולם תלוי בבני האדם כל תחזתי יחזה אור וכל נדרי יהמו לשלום בני היראים והטובים והיישרי הלב כל עוד בלבב פנימה נפש יהודי הומיה צול משאלה יחידה ונהותה שומרת עדותייה למען הדרך תחצוב הרים וגבעות מחלומה הטוב לזאת אות השבי במולדתי עלייך ציון תמתי לסור מרעת העולם וליצור ממד מתחדש היוצר קשר מאהבת עולם עם בני העולם ולראות במלחמות הארורות אוייב בין לאומי המקרב את השיממון בעולם ולדעת שאנחנו יכולים להשפיע טובה על הזמן בעולם הזה  ,

המסר למולדתי היקרה "

 

המסר הראשוני :טקס מאיר עיניים בשחר בוקר ישראל הרמת הדגל בגאון הרוח בכל בתי הספר בארץ ללא דופי.

לשיר לכבוד המולדת בהלל תודה לאל על הארץ הטובה,

שהנחילנו האל בציון הקדושה שלום על ישראל .

רגעי  שתיקה על הדממה

עם ודגל בדומיה

הללו בשירה תקווה, משירי ציון מאירה התקווה

רוממו לה' בהלל -יה, לאהבה ושלום למשמרת הזמן

ארץ ארץ - יפה כדמותך לא ראיתי מעולם

על שירייך היפים מולדת, נפיח שומרים כל היום וכל הלילה

לשוח על שלום בכל מקום, לראות את החלום עד חומות  ירושלים השוכנת בליבה של ציון .

כל המשאלות למסורייך קושרות בלולאות הרוח, כדי להיות יחד ללא פלגים ומחנות, נפקיד כולנו את השומרים למענך, ובאחדותך מולדת אתלה את התקווה על ראש תפארת כבודך, למאורות השלום, רוח השיר תספר את כל המשאלות שבהן האוהבות חומדות על כל נפש הדור.נשמור חזותך כמאור עיניים עלינו ,עד השמים תבוא ברכתנו, לקבל את השלום על אהבה שחפצה ושמורה כמתנה שאין לה מחיר בעולם.

ציון היא הבית היהודי לישראל!

 

"מולדתי היקרה"

 

  אוצר השלום

מולדתי היקרה מי ייתן וייטב לך יקרה,

איתך חירותי התהלכתי במחסה עולמי.

לא ראיתי כדמותך יפתי מעולמי,

אשיר לך ארץ ,ארץ זוהי ארצי

בך מולדתי ולעולם לא אחרת,  תמתי אורחותייך בלבבי היא חמדתי,בך נפשי הומייה אשיר רוחותייך מלבבי, על תפילתי השלום אל התקווה , כל עוד נפשי באהבתי עולם,על לבבי אשא רוח תפילה בציון אמונתי, עד שמים אשלח דמעתי לך אלוהי, בשיר זה אתחנן לשוח רוח לאחדותה של  מולדתי היקרה.

עם בר לבב טוב ומטיב מרחם ורוצה כמו ישראל אין עוד בעולם

עם זך מלבה של אומה קדושה הרוצה רק טוב למען הדור

אך עיקש מסבל שכמו וידע את אוצרותיו מיד עולמו

עם רם ונישא בקול תפארת תורתו יהלך שבי מעונו לתור את

עיניים מראות רוח

דגלים ,דגלים הניפו רוח למראות עיניים, לעד יינשאו השירים מהעמקים לגעת ברחש על המחשבה הטובה, יוצרת הרוח את הדרך הישרה, הגונה בתפארתה טובה מהדרשה אהבה שחפצה את האדם בצלמו. 

שומרי הדרך בך ארץ יראו עיניים את בואה של השירה היקרה הנותנת מקום טוב לכולם בציון הקדושה .

בזמר מנגינת השיר לכבודך ציון אהובתי

שוררתי  עלייך את נאומי,

בנפש חלומו הטוב על פני הדור למען הדרור

חירותו של העם היהודי הוא בציון השלום ישראל לעולם ועד

בנפש הומי דברתי עם מנגינתי על תהומי הרחבתי רוח לאהבתיך ציון תמתי,

על כבודך אשא בשירי תורתך והתהלך כפתי אל בשבי שמך לשמרך אהבתי

אדור מסכת רוחנית מאירה לעולם באהבתיך ציון לדעת על דרך משירי לישר בי דרכי למאדך אני לנערייך ציון שלי עולם .

מי ייתן ויבוא השלום לפתוח מוסרותייך מהרה,

על דרכי נבדלתי בתוכי לנוע בצליך על בדדי ולדור את מחסי בכבודי,

זו אהבתי היפה מדרשתי לארץ מולדתי יפת נפשי תורתי לתפארת מולדתי,

 לא אבוז לך בעולמי ואמשך שיר מרוח דמעתי לספר תהיותייך לפאר עלייך

מה יפה לי אהבתי שעל סבלי גדתי את חלומי הטוב למענך ארצי 

ואגדתי מחרוזת אלופי לכתוב את מחשבותיי

לשלום הדרך עם אהובי לבני עמי שילחתי את אגרתי למשמרת עולמי איתך ציון תמתי .

אשרי עם אשר בטח בה' האלוקים ויסב משָלו על חזונה של ציון

רווח ונחלה ,רוגע והבנה ,יראה מסורה ,יש מקום לכולם רק צריך לפתוח שערים' לפתוח ידיים לראות כי המקום הזה שייך לכולם אך ללא מרדף הזמן.

ישראל איננה דומה לשממה האיומה, הגולה הארורה, שכפתה עלינו רעה וייסרה את עמנו לבצרה של כפייה ופחד. פה בארצנו נתהלך בגאווה ובראש מורם ללא מחרד הזמן. אני מאמין בבני עמי שכולם טובים וברי לבב, יראו כי נחלת ציון היא האושר של כולם ואם החלום הגשים את החזון אין דבר העומד בפני הרצון.

ארץ זבת חלב ודבש

   שופעת ארצנו מטובה,                                                                                                                                                   דבשה וחלבה- מלאה תנובתה,    

   ניגר עסיסה- לא מלאה יד אדם משפעתה.                                                                                                                       אף מכוניה לא פסקו מלפעול-   וידיים חרוצות יום וליל במלאכה עושות -                                                                        שמרי מדינתנו על אילו הידיים המיומנות ואל נא תפקירי טובי בנייך לאנחות.                                                                      אחדי ארצי ציון לשובך תפארת ישראל נפשי עלייך הומייה רוח תמתי על דומי אשוח את מנגינתי לאחדותך. אלוהי אלוהי שמע את נאקת עמך ושלח עלינו מברכת השלום למשול עלינו כמאור תורתך היום ,שפעה רוחי מזמירות ליבי לרקום את אהבתי במכתבי עולם על הטוב שיהיה לכולם ,אנא אלוהי שלא יחסר מאומה לאם יקרה בציון ולא תכבוש אותנו חרדת הרוח ,ארץ זבתי היא פרי עולמי על שדותיה אשכים בשירת השחרית לנוע בשבילי הכרמים ולנוטע מאכלים על ידנו נשא פירינו  ועל רוחנו נשא את שירנו קומה חלוצים זו ארצנו ומולדתנו היפה שלנו הבה נצא בשירי הארץ לנטוע ולזרוע ללמוד ולעבוד לדעת לראות כמה טוב יש לנו בארצנו היפה ישראל הקימו מפעלים  לבנינו נשיב את השמחה בארצנו הקטנה ,הקימו אור כי פה הדרור פה במקום הזה ציון ישראל זה הדרור של עם ישראל .

 

"מעבר לחלון"

עוד החלום למחר יבוא .

על שחר חדש יבוא השלום.

 שחר של עולם איתך אהבה .

 על ציון לבניה כתובה הלבנה.       

 אלייך אהבה לשלום בואי בת מלוכה.

על נטיפים של שמיים לך שבת למלוכה .

עליך התקווה בארצנו ניגנה השירה.

שחר לעולם על מנגינה יקרה, שמורה התקווה.

על דממה דומעת מלהט השירה

על תהילה נאמנה  שמורה הרוח ממעד .

בואי אלינו תמה לגעת ברוח ,לגעת בשירה, לגעת באהבה

לגעת בשלום לשיר עולם,   עליך ציון שלום בתפילה.

 המנגינה חורשת ולא נעלמת

 על מרחשת רגש היא גועשת .

  דמעות הרוח לאהבה שואבת

  תפילות הרעד כמים מתחת עד השמים,  שומרת אהבה מרהט

   האהבה שומרת מלהבי הרחש - ותפילה יוקדת לשלום מרהט.

   עורי עורי בת ציון שימרי על בנייך- עוד השלום בארצנו  ימשול..

    על שלום למנגינה תרקום אושרך -ובלבך מצאת את אהבתך .

    סליחה לך אהבה שואלת השירה- איתך לשלום מחר יאירו התקוות.

    חן לעולם בתוכך רוחי תושייה- בך נפשי הומייה רוחי שומרת מעלה.

   שלום עלייך ארץ מאוחדת,    הדרך בך  ציון ישרה כמו האור אל הדרור

מזמור מכתם שיר על שלום ציון והעולם

למנצח שיר מזמור עלייך תפילתי אל השלום אזמור קולי

אליך אלוהיי שוועתי רוחי ותרפאני לדעת את אהבתי עולם  

מכתם בך ציון ,לאלוקים דברתי אמונתי לשמרך עולם מיד אויבים סוערים

למה רוצים להכלימנו מתוכך אהובה

אויה לי דמעתי לחם על שיריך ציון הדבר שלום בך עולם

יה ריבון עולם ועולמיה מה נעמת לי אלוהי לשורר שיר אשמור

על שירי אנצור אמונתי בשמך הקדוש לאשמורת ציון אדרוש  לתור שלום בה

שמעו ידידים יראים ואהובים על שירי ציון תמתי חירותכם ואהבתכם  לא תסור ממנה עולם 

כל מעלותייך ציון היקרה הם קודש לשמו אלוהייך ציון

 עלייך ציון אשא את שיר עולמי למצוא את מכסייך מייחסי עלייך אהובה

אשמורך בכל ליבי והדור את מסורייך בכל מאהבי אדבר בך שלום

והשאל כל עובר עורך לשלום ,לא הבוז לך ולא הסחר בשמך והתן לכל החוסים לגור בנחמתך להאחד ארץ בשירייך ציון  וההלך שבי בתהייתך לנצור בלבי עולם את שם אלוהייך למען דברך שלום .כולם שייכים ואהובים נמרצים ונאמנים לארץ אבות יוקדים אל המשיחים ,אנו בשירים הומים ויקרים לכולם הרי הם שייכים כח נפש יהודי הומיה בשבי ליבו יראה כמה יפה הארץ במסוריה לאהבת רועים גם יחד נחגור עלינו את המזמור לשיר אמור נא לי אהובי כמה יפה אהבתנו בשמורה הזאת ציון היקרה לעם היהודי לנצח עולם .

מי יגור באוהלייך ציון-אנחנו כולנו בני ציון לעין צופיה שייכים למקום הזה

מי ישאלך שלום בנייך ציון- אנו בשירת הדור לאיחודה של ארץ הדרור

מי יחלוץ ידיו בשדותייך ציון- אנחנו נייחד כוח לזרוע בכרמים במעשי ידנו נתור אור לשדותינו ונקצור תבן מזוננו למאכל לנו  

מי יהגה בתורותייך ציון שלום- כולם אהובים וכולם ברורים איש יראה עושה חייל במשכנותייך עוסק בתורת אל ומברך עם ישראל לטובת ציון ישימנו האלוקים יחד באהבה עמו יגל עקוב ישמח ישראל ותשועת צדיקים מה' מעזרם ומגנם הוא .  

מי ידמע בשיר שמים למנחת אהבה  בתוכך ציון -כולם ישירו את מזמור אלוהייך ציון לאהבת עולם לנצח ישמור אל את בני עמו בשירת הדור תעלוזנה השירות למצור השלום ברוח אהבות תתנחם ארץ לראות כמה יפה המולדת שלנו ואור של אושר תעטוף את כולם משירתה של ציון היקרה .

כולם אוהבייך וכולם חלוצייך ,כולם בנייך וכולם טובעים בצליליך עולם ציון

כולם אוהבים אותך ציון וכולם שואלים לשלום עלייך ציון

הדור פנים ידידי בנפש הומי על יראיתי התהלך בחפצי ואקוד לדור דרך מהווי שמחת השלום

הנה הדרור שובה בני עין לראות את החלום כמוצא החזון לראות את האור שמונח בצלינו עולם .

אחבר רוח ואחבור שוח על שירי אהבה החגור תפילתי שבי שמים לראותי נוח וטוב בעולמי אצא בחיבתי לשמור את קדושת שבתי ההלך בתומי ולא במרדפי את חרדתי אשלח לשממתי ואחבר עמי כל יום היא תקוותי בעולם .

נרות שבת על עדני החלונים ושירי הרוח פוקדים במעקים,כולם מתחבקים וכולם זוהרים מאהבת עולם עלייך ציון היקרה ,

 

פתחו שערים והביאו ביכורי שירים קבלו כל עובר אורח לגמעה מים פתחו ידיכם והרגישו חופיים כי כולם בני עין ישראל היקרה , הדיחו את פחדיכם מתוך בלהות השמנונים היוקדים פחדים מסעפים למסגרות אטומים פתחו ידיים חבקו אחד את השני בלא מגע יד חיברו שיר עמוק לתפארת הרוח ,אהבה מלא כמים על גדות השמים ,

הניפו את דגלי הארץ בכל המושבה ושירי בצוהרי היום את שירי הציון לחמוד ולחבור את הרוח נשמור בפעולת השירה הזאת ,ראו כי העולם בשממתו מבכה כל יום למצוא פתרונות גדולים למסוריו וכל משברי עולם אינם שייכים לציון הקדושה ,ארץ ציון היא ארץ השיבה לעם ישראל שסבל רבות שנים בגולה המרירה  ,אבותינו חיו בפתחי הדלות של אומות העולם ,גלותנו המרה הפכה עלינו מהפכה והבאישה עלינו עצב נורא וכלימה איומה ,

והיום הנה ב''ה יש לנו ארץ נהדרת ,ארץ זבת חלב ודבש ארץ הדורשת חליצות אהבת עם לכל אחד יש זכות להיות שמח בתוכה על חירותו להיות יחד נוהרים למים בשירי הציון לחיבורה של ארצנו ,אין כמו עם ישראל בעולם ,אין כמו ציון בעולם אין כמו השירה של ציון בעולם ,ציון היא אור העלום ואנחנו יושבים בתוכה ומשכינים את נפשנו בה להיות בצהלה ובבטחה עולם ,אנא הבינו כי מנחת השירות של ציון היא המתנה המאירה האוחזת את הזמן למאור הדרך על כולם       

אדבר קולי על השלום ומחולת אהבתי אדור תפילתי אלוהי

שמע ה' שמעה תפילתי עדייך אני לך ,נפשי צמאה לדברך אלוהי

 מכתם לדודי האזין קולי בתפילתי אדבר רוח על שלום עמי

אלוהי מה נעמת בי לשיר אליך אלוקים על שוחרי השלום דברתי

עולתי עמך ,  יה לך אלוהי ממכון שיבתך ראיני כחסדך ותביאני ליראתי עמך

אנא אלוהי ,הצילני נא מיד שונאתי ומחרבוני סלע

אנא אלוהי השיבני -נא למחלות אהבתי על תורתך תוליכני חיים

תפילתי על עורי וישעי ממי אירא  ,על  קדוש שמים ראתה נפשי את לבבי  באהבתי שלום

הבן יקיר לך אלוקים חי ,לעם יקר בריתך הנח מוסרך למאד מאד ,אני נושא

תקוותי על תלותי בך ,אויה לי אלוהי על בצע רשעתי שלא הנחתי רגעי לתפילתי אליך

מכתם שיר על ציון אנא רומחך עימי איתותי שמעי קולי מבין חלוני שמים

הניחי אוזנייך לשמוע את נעימותיי לשלום ארצי ,ציון ציון על שמך אני לך עולם

שובי שובי תמתי עד ליבי ,אצום ואטהר לראותך בשערי מדורייך

בך נפשי והמיה סועדת לחמי על תורתך ברכתי מקומך עימי

אדמע בליל ואשיר תומי על יתומי אדבר אלוהייך ציון

מה לך אהובה ומה סערת יקרה  עד נקרות שמים

שובי תמתי עד ליבי אני בדמעתי על שירי עם אלוהיך מקדש שמי

קולי שמעתי אלוהי על דברי בדדי ראיתי כלימת עווני וידעתי כי לזו נוסחתי עימל אלוהי

במה התקן והשליכה רעה מתוכך אמונה על יראתי התהלך שבי איתך ציון חמדתי

עם אלוהי אראה את הבוגדים בך ואסלק חרבנם מתוכך אהובה

סעפו בידי צורים ורחשו בלהטים הביאו שנאות במרחשים ,הושלכו עובטות

מסעפות פחדים וחרשו בלילות כמסעפים מלכדים מהלכים ,

שמו שמים על  הארץ והביאו חמלה מאירה על בני ציון מהרה

שמו שמים בך ציון  לארץ קודשך השבת עולם אור ברית אלוקים חי מעונך

על תורת התמימה על אבני חפצייך ירושלים דמעות השמים מלחכות רוח ללכוד את רשעי העולם ולהביא את נתיבי השלום למאור רגלייך ירושלים הקדושה אנא אלוהי במכתם נדודי

דמעתי על פני נוטפות מור אליך מלכי שתשמע מבין הצורים את  נבכי עולמי למען

השלום בריתי עמך אלוקים חי שמך עולם ,

עודם ינדבוך משמומתם  ומכלימתם ושנאתם עלינו וציון תעמוד לאור עד עולם לשמור בניה יחד לתומה של ישראל היקרה .

 

שירת הגשמים.

ברשות ה" יתברך שמו הקדוש,

ברשות מורי ורבותי היקרים.

הנחותיי לשיר לגשמים,

שיר למטר הארץ וברכתה על הגשמים תפילתי ברחמך האלוקים,

אנא אלוקינו ראה כי נעמנו לך לברכת הארץ ומלאה נעלוז יחד בשירת המים אליך ה' קולנו בתרועה על כינורי הרוח השבנו תשובתנו לעמוד בצילך על ציון היקרה

אנא אלוקינו מלכינו אתה רחם ונחם את הארץ לתפארת שמה ישראל על יבולה בשדותינו אנחנו ממהרים היום להשיב תפילתי שבי אליך אלוקים בשיר מזמור על המים נרדה עם לבארותינו לשאוב את המים היורדים מנחלי השמים למושבתנו בארצנו הקטנה .

אלוהי ואלוהי אבותיי אנא שמע קול זעקת דלים מבני לאום  שרים לתומך על חלקת הארץ היקרה ישראל

ברכנו לשלום מלכינו

ברכנו לשפע אלוקינו

ברכנו לאהבתנו וליראתנו יחד נהלך בגדולות ציון להשיב טובתך עלינו בתפילות מאירות ובשירות מעוררות את אהבות על בני הדור קולי שמעת אלוהי אמרי פי האזנת עד לבי מורי אל חיי אלוהי צדיקתך נאמנך בלבי ובנפשי לחמוד על דור המור בשובה לארץ הדרור .

כולם אהובים וכולם ברורים ונאמנים לשמך הקדוש ארץ זבת חלב ודבש תרהיבנו בה להיות חלוצים ונאמנים למקורתייה ולחבר את אהבה בליבה של ציון על בני עם בדד ישכון בתוך מולדתו ישראל לאור השלום בעולם  אלוהי השיבני והשובה כמוצא לאהבתי עולם על אמונתי החרוש בתורתך יומם וליל לדעת את נפלאות מסיריך לחדש ימינו כקדם לשלום הדרך במכורתנו ציון היקרה .

ברכו את ה' על ציון שבחו רוח כי אורה של השירה זוהרת

על כולם בלא בחירה כי נתונה לבני הארץ על מושביה יאורו שירה ציון ,ציון על אוהליך אפקיד שומרים את השירים יעלוזו המלאכים לחומותייך יחגרו את אדמתך ישמרו לבני עמך תישאי קול על כנפי הרוח תעלי נעימות לשמוע את צלליותייך כשופרות הרוח עד מעמקים תראה הארץ את סירתך שעוד לא נוחמת מרחשי העולם , 

"שפתיים יישקו"

אשירה שפתותיי לך אלי, על ציון אנוכי איתך

מה רבה אלוהי טובך  ,אשאל ממך דומי לדרוש עלי תפילתי

יה ממך אלוהי חלקי היא ארצי, השלום עלייך ציוו אהובתי

שפתותיי נוטפות מור, אהבתיך מולדתי

שוועה רוחי לדבר רוחך ציון, ציון השקיני מיינך אהובתי

הראיני דרכך, למשוך רוחי על שפתותי לאלוהייך

נפשי הומיה בדומיה, אני שר לך מולדתי

ארץ ,ארץ עיני לא ירחקו ממך אהובת,י לשמור עלייך מולדתי

אשירה דמעתי לאל חיי על  הגשמים כרדודים נעימים

אנא רדו עלינו המים כנטיפים מלטפים לשיר על המים אנחנו מבאים ביכורים לה'

עד השמים יראו קדושים כמלאכים מבאים את  בוא הגשמים,

באו ערפלים צוננים לנחמת ארץ תנדדו מעלינו והורידו אלינו מים גשומים ורדודים להשקותנו  ,

השקו את שדותינו ומלאו את אגמנו עד שהכרמים

יעלו לגבעות ארצנו ליום הקציר נבוא בשירה כמבואה יקרה להיות בתוכנו אוהבים ושרים מרוח הנטיפים הדומעים בדמעה יקצרו תבן .

 

קול קורא לך אל עליון ,

לשמוע את שיר ליבנו במחלתנו לאהבה על ציון היקרה  

שיר הודיה על פני הארץ תעלנה דמעה כמים תיטופנה הרוח על השירה ותחבר את אהבה אל התקווה הצופה אור על ציון היקרה .

אנא בכוח ,אנא אלוקים רחם על בניך הנאהבים ושמור חסידיך אהובים בשירים נוטפים,

משיב הרוח ומוריד הגשם,

אנא אלוהי מחל ושלח מטר למכורה,

קול שולח לסלוח ולפרוח -על פתחי חלוני שמים דמעותינו משלחים,

השיר לגשמים עליך ציון עיננו מאירים,

קול התפילות וגם בשירות אליך אלוקים ממעמקים דומעים למים מבקשים

שלח לעמך מפאתי חזונך אלוקים מאור תורתך הקדושה לנשמת כל חי ישראל לעולם ועד

תפילת הרוח לגשמים עלינו לטובה .

אנא אלי ה' שמך, בך חסיתי לרואי אתה,

רחם ונחם  את עמך ישראל לשלום המצפה .

עולמי שומם בלא תפילתי לך  אל מרום השמים

ורוחי קודרת מהימים הלוהטים ותפילתי נודדת לשחקים

שיביאו את הגשמים לטובה לארץ הרועים,

שבה תפילתי ברעם קול לגבורות השמים  אליך אלוהי,

תפילת ימיני מעורי ישעי לך אלוקי תושיעני להתהלך ביושרי.

לבקש ממך אלוקים התרה לשורר את מכתבי לסדר הגשמים שיבואו

 עלינו לטובה  למשכנות המכורה ישראל ,

ברשות מורי ורבותי מכתב הגשמים  לציון הקדושה  מבקשת רשות

מחכמי ישראל ונאמני ציון לנדודי במרחבי הרוח  

 לדמוע ולבקש מה' האלוקים לנחם את לבנו להיות לשלום ובאהבה איש לרעהו

 

תפילת שירת  המים .

  הוחילהלך אלוקים בעצבי על העולם

 נסערים ומבקשים את נר השלומים

שמור אותנו אלוקים במחסה החוסים

צוהר לחלונים נפתחים על כוכבים מסנוורים

גשמים נודדים מעלינו שוממים

שמש וחום מתישים  על ערוגות הכרמים

תפילת הרוח על הגשמים היא אל אהבתי

שיר הגשמים היא על השלום בעולמי

מנגינת  נפשי למעלות תקוותי אשוח אלומתי

 אשיר  מולדתי

אשיר  מולדתי במקהלות  לאהבה לשלום המכורה .

מולדת ,מולדתי יקרה תפילתי אליך ארצי,

  דלים הקשיים באהבתי אליך חמדתי.

 אשלח שנאתי למרחקים לשכוח עיצבוני,

עורה,עורה ספת לבבי לאהוב ולשכוח מכאובי

תודה לך חוכמתי לשלום קול אהבתי,

להשיב דמעתי בשיר מכורתי

שיר ישראל מגן השלום

רוח, רוח  אל המנגינה קול אהבה ,

ישראל ,ישראל לעולם איתך  האל המגן .

תודה על הלחם על פני הארץ  ותודה על המים  פני על האדמה

לעולם את לי מולדת שלי ,

איתך התהלך ברוח ממלאכתי

נאמן  לך חרותי לא תבוז עוד תקוותי,

אשלח דמעתי לך בדד שלא יאונה כל מחסר

מי ייתן וייטב לך ארץ השלום.

לא ראיתי עוד כדמותך מעולם,

אשיר לך ארץ ,ארץ לעולם לא אחרת

ישראל,ישראל יקרה לי כדמותך לעולם לא אחרת.

מי ייתן ואגמול לך מולדת

 

שמיים לארץ

קול  דודי במחולות רועים

שירת המים לך דודי עורי וישעי זומרת תפילתי למרומים.

שמים לארץ עיין לציון צופיה אליך הישרה דמעות כמים בנווה עולם.

התפלל לאהובי בפחד ליבי על כפור עווני ,יה ממך אלוקים שוקדות הדמעות

ומעוררות להבות ,

ישראל ,ישראל לעולם עוד לא נפחד חי וקיים נשמת כל חי ישראל היקרה

על מצוקי ארץ נר המנורה מאירה לציון אור התורה ,

שמיים לארץ קול  דודי במחולות רועים

שמים לארץ עיין לציון צופיה אל הישרה בישראל היקרה.

התפלל לאהובי בפחד ליבי על כפור עווני ,יה ממך שוקדות הדמעות

ומעוררות להבות ,סליחה אנוכי ומחילה לאנחותיי ,על תעצומות רוחי נודדת

אהבתי ונודרת תפילתי לסלוח ולהשפיע מליבי מחילה וסליחה מכל החברים

רוחי אשר אליך יוקדת תפילתי לאנחותיי בדרך ובצרה לנפשי הוללתי בעולמי,

לך אלי , לך מלכי ,לך תשוקתי.

תפילת פני מתהלכת לפני על דומי ובמעלות שירי אחסה לרואי בבושת

פנים להיות טוב וישר כלפי בני האדם .

 

היו כנרת ,כנרת משיר המעלה מתוך

הדמעה ,הוחילי מים לארצנו  ומלאי

אגמייך במעלותינו,

שירת הגשמים באהבה משוחחים עוד

תרדנה כמים רדודים על הכרמים.

הדמע עליך ישרה בתוכי על  שיר

הגשמים הניח מנגינתי לשלוח תפילתי,

השיר לך אלוקים שיר של דמעה על

מנגינת רוחי  למעלות ירושלים

הקדושה

שלום בבכי לאהבתי עליך ציון קדושתי,

אדון עולם אשר מלך בטרם כל יצור ניברא,

אתה אחד ושימך אחד קדוש עולם ,

אני לתפילתי דומע בשירי לעת רצון

לך אלוקים ברוב חסדך ענני אלוהי

בתפילת שירי לשמוח בתפילת מכורתי.

אנא אלוקים שמור עמך ישראל ושלח רווחה והצלחה לכל

נצרך לגמעה ומחסה לשמוח בשלום ארצנו הקטנה .

תודה לך אלוקים על טוב לב ישראל לעולם חיים.

לך דודי שיר מנוחתי, לך מלכי אורי

וישעי  אנוכי עודני בשירי,

לבקש ממך רחמים לשלוח גשמי ברכה לארצי,

אנא אלוקים ה" קדוש שמך לעולם ועד ,

שלח במהרה עלינו ברכה

משיב הרוח ומוריד הגשם

שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

אנא בכוח,אנא גדולת ימינך ,תתיר צרורה,

קבל רינת עמך ,שגבנו ,טהרנו נורא ,

נא גיבור ,דורשי ייחודך, כבבת שמרם.

ברכם ,טהרם, רחמי צדקתך תמיד גמלם.

חסין ברוב טובך נהל עדתך.

יחד גאה, לעמך פנה, זוכרי קדושתך.

שוועתנו קבל, ושמע צעקתנו,יודע

תעלומות.

ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד..

אל הרחמים ממך המנחמים שומע קול רואה לדור ישראל

                        שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

כי ציון היא ביתי ומנגינתי לא תתרחק מתוכי לעולם,

שיר המעלות לך אלוקים קול נדרי שמע אלי בקול ישראל

קול תחנונים של עמקים מתחננים להנחותינו לשלומות בתפילתנו

מבקשים אלי,אלי מלא אהבתי לראות בצדקי להתהלך ביושרי,

  שובי השולמית למחלות אהבתי כי  עקשה רוחי למחלתי

ציון ,ציון התברכי ממעלות אדונייך וברכי את מעללייך ציון,

ציון ,ציון שיר מזמור על מנחם הדור הרבי מעלותייך לישרייך.

כל נדרי לך אלוהי, מלא רחמים עלינו החוסים לך אלוקים,

שיר המים לרדודי השמים על תפילתי יוקדת את רוחי

 לך אלוקים,

בהרת החום מתישה ומשלהבת מחסים ומאדה אגמים,

 ועודני מתהלך כזר בשוממתי וסוגד למלכי ,

דמעות בתוכי לא נתנו בי מנוחה ליום על יום ,

נפלאותיך ציון כנס על מכורתיר ואזמור לך מלכי,

אלי ,אלי אנא היה עימדנו בתפילות דמעותינו כמים על פנינו,

קול דומי חוסה לך אלוקים עד שערי הרחמים משלחים אהבתנו,

קול תפילתי מתרצה ומתוודה על חטאי  לך אלוקים  עד שערי הרחמים.

קול סליחתי לך חברי ,קול  אהבתי על מכאובי שלא תכשל נפשי בחפצי,

קול השרים לשלום המנגינות ,קול הסליחות מנעימות הדמעות,

קול אהבות יוצאות מהלבבות ,לבקש את המחילות

לחם על הארץ ומים  על האדמה  

לעולם את לי מולדת שלי ,

איתך התהלך ברוח ממלאכתי

נאמן  לך חרותי לא תבוז עוד תקוותי,

אשלח דמעתי לך בדד שלא יאונה כל מחסר

מי ייתן וייתב לך ארץ השלום.

לא ראיתי עוד כדמותך מעולם,

אשיר לך ארץ ,ארץ לעולם לא אחרת

ישראל,ישראל יקרה לי כדמותך לעולם לא אחרת.

מי ייתן ואגמול לך מולדת

שמיים לארץ קול  דודי במחולות רועים

שירת המים לך דודי עורי וישעי זומרת תפילתי למרומים.

תפילת הרוח לגשמים עלינו לטובה .

אנא אלי ה' שמך, בך חסיתי לרואי אתה,

רחם ונחם  את עמך ישראל לשלום המצפה .

עולמי שומם בלא תפילתי לך  אל מרום השמים

ורוחי קודרת מהימים הלוהטים ותפילתי נודדת לשחקים

שיביאו את הגשמים לטובה לארץ הרועים,

שבה תפילתי ברעם קול לגבורות השמים  אליך אלוהי,

תפילת ימיני מעורי ישעי לך אלוקי תושיעני להתהלך ביושרי.

לבקש ממך אלוקים התרה לשורר את מכתבי לסדר הגשמים שיבואו

 עלינו לטובה  למשכנות המכורה ישראל ,

ברשות מורי ורבותי מכתב הגשמים  לציון הקדושה  מבקשת רשות

מחכמי ישראל ונאמני ציון לנדודי במרחבי הרוח 

 לדמוע ולבקש מה' האלוקים לנחם את לבנו להיות לשלום ובאהבה איש לרעהו.

ברך אותנו ה" אלוקים לברכה לשלום לאהבה

לשמחה לגשמים טובים רדודים מטללי השמים

 על פני האדמה ,

אליך אלוקים שירת המים מרוח לבבנו

מרננים כל ישרי לב  לרפואת מחלתנו

לשמחת נפשנו על נצחוננו בעולם הציון

אלוקים מלא ברחמך חסדך עלינו

העבר את חרפתינו מעלינו לעבודתך

בנחמת רוחנו,עודנו תקווה לאור המנורה על ציון היא

תמיד מאירה נס האמונה כלפיד עומד ומאיר

את התפילה לך אלוקים.

אלוהי ואלוהי אבותיי ברחמך הרבים מחה

והעבר מעלינו את ערפילי האפלה המשדדת

את נפשנו בלחצנו וגורמת עלינו סככת זעם

אנא ,אנא אלוקים דמעות נוטפות אל השמים

אנא ,אנא אלוקים תפילת המים נוטפת דמעות

אליך אלוקים,

אנא אלוקים שמור ורחם על עמך ישראל

וכל בני החוסים  אליך ביראה ובכבוד לך

אלוקים ולבני האדם המבקשים בישרת לבם שלוות קיומם ,

כולם חלוצים ,כולם אוהבים ,כולם כדלים

על ציון משמרים תורתך הקדושה ומבקשים

נחמה לשמורה היקרה.

אנא אלוקים אל תדינני על מהווה שירי המים

אליך תפילתי אלוהי העולם עודני נודד ושומם כנער

בעולמי ורוקם למשוררי את אהבתי לשלום

העולם אמן ,אמן סלע ,אמן לתפילת השלום

אמן לתפילת אהבה,אמן לתפילת ישרי הלב

אמן לך אהובי חוס  עלינו ותשדר עלינו

מפלט הנחמה למשעולי השלום ואור תורתך בציון.

אוי לי ,אוי לי אלוקים על רוחי המשוררת

עתקים אוי לי אלוקים כי גרתי משך בעולמי,

ואנוכי כציפור בודד על דמעותיי מבכה לאהבה

בבני האדם.

שיר המים אליך ציון היקרה דומעים

בשירת הרוח עליך ירושלים הקדושה

שירת הסליחה מלבבנו נאיר למראות

עיננו אור קטן מיושר לבבנו על הניסים שעשית לנו מלכינו

ותתיר לעטרת שמחתנו לציון לאור השלום ואהבה

והשמחה והיראה לתורתך התמימה  עלינו הטובה

נס האמונה כלפיד עומד ומאיר את התפילות לך אלוקים

שירת המים  מרוח לבב מנשבת  הסליחה בדמעה לשלום

עלינו ועל העולם לטובה  .

בנות ציון היקרות הדליקו נרותיכם בדומייה

ובכיו בתפילתכן לקודש השבת לברכה עלינו

הטובה,

בקשו השלום ולא תהמו על רגע על נבכי עולמכם,

בשרו שלום לעובר הדרך דברו לשלום  כי

אלוהכם ישמרכם תמיד על נדריכם נשיר

כולם את שירת המים לאלוקים ישראל

,ישראל לשלום

ישראל ,ישראל לא ירא ולא יפחד כי מקור

הברכה היא בת חיינו ציון השלום לעולם

שמע ישראל ה" אלוקינו ה"אחד.

ברוך מגן אברהם ,ברוך מגן יצחק וברוך מגן יעקוב

שומר ישראל לעולם ועד.

תפילת המים .

הוחילה לך אלוקים בעצבי על העולם

כולם נסערים ומבקשים את נר השלומים

שמור אותנו אלוקים במחסה החוסים

צוהר לחלונים נפתחים על כוכבים מסנוורים

גשמים נודדים מעלינו שוממים

שמש וחום מתישים  על ערוגות הכרמים

תפילת הרוח על הגשמים היא אל אהבתי

שיר הגשמים היא על השלום בעולמי

מנגינת  נפשי למעלות תקוותי אשוח אלומתי

אשיר  מולדתי אליך  ציון השלום .

במקהלות של אהבה שיר תפילה .

 תפילת לבי משוררת לנפשי אל חלומי,

 מולדת ,מולדתי יקרה תפילתי אליך ארצי,

   דלים הקשיים באהבתי אליך חמדתי.

 .אשלח שנאתי למרחקים לשכוח עיצבוני,

עורה,עורה ספת לבבי לאהוב ולשכוח מכאובי

תודה לך חוכמתי לשלום קול אהבתי,

להשיב דמעתי בשיר מכורתי

שיר ישראל מגן השלום

  שיר תחנוני אליך אלוקים

אנא אלוהי, אלוהי השמים מחל ונחם והעבר את פשעיי מעלי כי ניכלתי מפניך

אלוקים בעודני ישר כלפי חסד אלוהי,

-דמעות עיני צומרות על פני,

שח למגילה לשומע קול לרחש המשאלה,

שירים לאהובים במשעול ההרים מרוח  העמקים,

מנגינה יקרה בתוכך נחמה נאורה לארץ של עולם  בהרי ציון .

אלי ,אלי מקול רואי נודרת תפילתי מרוח אנחותי,

איתך אלוקים קול נדרי רוגש במשעולי לשלום הדורים.

קול הומייה מעמקי אהבה על דומייה לוחשת תפילה,

תפילת אלי,אלי אל תבישני,

אלי ,אלי אל תשיבני ריקם מלפניך,

אלי ,אלי קול בכיי על זרועות אימי,

אלי אלי דמעותי על גלימת אהבתי שואלת את אהובי,

קול דומי בלחש קולי תפילתי מעלה את זכרוני ליום קודשי,

קול נידרי על אסורי.   

מה רבו מעשיך אלוהי ומה גדולה תורתך לאין סוף לאחרית

עולם,-קולי מבקש  במסילות ישרים להניח מגילתי לאור תפארת ביתי ישראל שלי לעולם ,

אלוקי ואלוהי אבותי תפילתי שוחרת לעולמי את נשמתי

למראות עולמי , מחה והעבר וסלח על פשעינו וקבל ברחמים

קול תפילתנו,

אלוהי ואלוהי אבותי רבו מעשיך בעליונים ובתחתונים ,ובעמקים כולם דומעים ומוחים ,

 סתורים  וישרים ,אוהבים ומשפיעים, ברך אותנו ה' אלוקינו לשלום!

                     שערי  אורח 

מפאתי הדמעות מסנוורות את השמשות לחזות ביתרון

אל אפיקי השמים קול הדממות.

שיר רדודי עלייך ציון תפילתי דומעת  באהבתי

אשיר לך אלוהי תפילת רואי  לאנחותי מתורתך הקדושה,

יה ממרום שבתך אשיר לך מעלה ,

אשירה ואזמרה  בלבב; כבסני מעווני וטהרני לנפשי

 למנצח אל השמים לדודי, אנוכי יורא לך אלוקים ,

מודים אנחנו לך אלוקים

דמעותינו   נוטפות שיח נפשנו, על אפיקי מים רבים תעטוף לנפשנו.

 שיר למנצח על המים לדודי מזמור לאלוקים חסדו על טללי הגשמים  מבקשים הדומעים  ברינה לך אלוהי ,

היה אשר היה,  צדקתך תמיד צדק לעולם ומנוחתך היא בצל כנפיך סתורה על הרי השמים,

נפשי בדברה לך אלוקים להשקותינו מים חיים משמי השמים על ציון כל נווה המעלות לשלום ,

דבקה רוחי בתורתך הקדושה ובצרה נפשי בשוממתי על מעלות השמש המכה בשוממה

אנא נחם אבי על הרעה ושלח ברכה ושמחה לכל החוסים בך

בני עמך ישראל .

בצר לי אלי על שאלתי  לבקש ממך רחמים על הכרמים ועל בארות המים לחיים בעוד שאינני יודע על חטאי דבר  ושחוכמתי הדלה כטיפת מים על הים  סוערת  מרוחה.

כל דמעותיי נודדות  לאפיקי השמים לבקש רשות מאל השמים לשלח מכתב על המים לארצי מולדתי ישראל היא בית יעקוב ,

התעוררי ,התעוררי נפשי להיות ישרה למלכי ,

אנא הרבי מעלותייך לשוח לשלום חברייך,

רועים לציון שבים אליך התפילות ,

רואה ומורה מעלות מעלה .

שיר נדודי אל פלגי המים, 

פני זולגות כמים  ואליך  עיני נוטפות כמים אל מלא הרחמים .

מזמור המעלות על המים לדודי שיר לנהרות על המים בקול תפילתי לך אלי,

שיר הדמעות לנחלי המים אל הבארות עלייך ציון . שיר המעלות אליך השלום ,ירושלים ברכי בנייך מקול מבקשייך לשלום שלמותייך   

שיר  דמעה אליך תפילה על מים רדודים שיבואו   אלינו מהרה מטללי השמים.

רדו ובואו טללים כמצננים לאדמתנו . בואו ,בואו- נא עננים רדודים ונעימים  להרטיב  עלינו טללי מים לשדות הכרמים, מנגינות הרוח אל ההרים, מנשבות  הדמעות ונוטפות כמים אל מראות  הנחלים . קול לשירי, בתפילתי דומעת נפשי אל המים בטללי רצון שיבואו לברכה אלינו  ישראל,     אהוב לבי, אהובת רוחי, שלחו אהבתכם מקול נחמתכם לשלום חברכם,

אהובי אתה אל אמונתי ביום צר לי הטה אלי אוזנך מלכי אלוהי ואלוהי אבותיי,

פורס ידי לך , אל השמים

יודע  אנוכי שבושתי ונכלמתי מעוונותיי,לבקש רחמים על שיבואו הגשמים עלינו לטובה ,

מתפלל  אילך אל השמורה שתרחם עלינו  ,עלי האדמה, להשקותנו מים מערפלי השמים למלאות האגמים בנחלים הצמאים.

הכתיבה שלי רוצה להכניע  את הנבוכים המבקשים  אותנו ומרצצים רוחות רעות בשוממה וחובלים משניים עגומים בתוך ארץ אשר חבולה זיכרונות יקרים ושכלה אחים ובנים יקרים ודמעות אם  חבולות בנהרות ארצנו ציון ומחרוזות יקרות רקומות בשירי ארצנו אל שמירה המשכיות במושבה ישראל. לא לתת לפגרום הזה להמשך יותר בארצנו הקטנה .

עור עורי בני ציון היקרים

מחרוזת הרים- מתוך השירים שלי:

 מנצחת  הרוח  נעימה יוקדת בלב יהודי חומדת על זמר כובשת זוהרת כינרת  הייתה בתוך שלאהבת קדושה  של כנרת מלאה שושנים פורחים.על ארזים חטובים נחתמו מכתמים יוקדים בשיר הלב  של נחלים שמורים. אגמי דמעות  ירדו על נחלים שבויים   בשלהבת לוהטת  קודשת סתרים מוכתמים.עורי עורי בת ציון אל בנייך נוחלת דמעה שבויה. שם בארץ יקרה לחמנו באמונים אל ציון קדושה- ומשברי דמעה לקטנו ממלחמה להוטה  .בכינורותינו חבשנו אומיה וברוח זמרתנו רקמנו לבוכייה.על כנפי רוחנו שמרנו דומיה -ועל שאלתנו נצחנו תהילה .

סורו סורו ממנו מרעים על חמושים אנחנו ננוח בבנים  בארץ נבוכה .

 על שמש זוהרת בך ארץ מקודשת נשיר  להרי גולן נושן של כנרת,

כנרת חבלי את אדמתנו במים של הרים קרים ואת הירדן הסוגדת נגדר בחרישה נחלים שמורים לארצנו השמורה.

דמעה שמורה-מתוך השירים שלי:

על דמעה שמורה יוקדת חייל במרכבה מבכה -ועל רוח אדמתנו נעלה מעלות  מזמורי לב יהודי לאלוקים חסדו ובמעלות מזמור נרקום ארגמן  לשמר אהבה יוקדת בשלום  איתך ירושלים .בתודה לך אלוקים המנצח מזמור.

 אהבתנו על ארצנו כתובה תורתנו הקדושה שירו והרנינו  עם ישראל לאלוקים.

בגבעות הגולן חרשנו אדמתנו חבולים בתקווה על חולמים ציון היוקדת רוחנו במשמר -ואל ירדן של עמק יזרעאלה צופיה חרוזה  השמורה מנגד הימה רוהטת לתיכונה ומצפה הבוכייה מנשבת ציון בירושלים  הקדושה - בך ארצי ומולדתי ישראל חיי דמי איתך נצח בשמורה ציון תמתי שלנו.

                       ישראל ,ישראל בארץ ישראל לעולם ועד.

אנא בני עם שמרו את מגילתי בכבוד לנפשי, כי עמלה רוחי רבות על דמעות

נמשלתי לשורר לכם מאת אלוהי רוחי נשאבה עימכם היום

אנא אל תשאלוני דבר, ולא תסחרו בדמעתי כי היום כצל עובר עד השמים

יראה אל אמית,ו כי לא ניתנה תורתו לדבר חינם, כי בקודש שלח אמרתו כרוח עוברת על פני העולם  ולכם הנה מטוב ומה נעים לקבל מתנה כזו והרי "הנער הוא איננו נער לכם"

 ואולי הוא הנער היקיר לאמו  ולאביו,  והאל הקדוש חד עימו שאלותיו רבות לשדר את השלום

 יהי רצון מלפניך אלוקים שלא יחסר מאומה לאדם

ורוח אהבתנו עולם על תורתך ומסוריך הקדושים

ורוח חירותנו על פת לחם למאכל  ומים לגמעה ומחסה נעימה בציון היקרה

אנא אלוקינו חוס נא עלינו מהרה כי בא ידעה הנפש כי עת ציון לחננה בא מועד בשובה הביתה למולדתנו ישראל היפה

ואת הטוב עלינו רואים כי ממך ידענו להיות יראים ורועים נאמנים וחלוצים אוהבים וישרים כולם אחים לשבט ציון מתאחדים במולדתנו ישראל וכולם יודעים שאתה האלוקים הקדוש היושב שמים לנפש יראה ותומה וישרה וטובה שפעה הברכה לעין הארץ הטובה ציון שלנו ונוחה הארץ הזאת על בני עמה לאחדותה ניסוב בשירי תורה תמימה ובשירי אהבה חלוצה נגילה בה במחולות השירה יחד בואי הברכה עלינו כי טובים אנחנו  לבני האדם ,

 

 

 

אך טוב וחסד ירדפוני כל ימי חיי ושבתי בבית ה' לאורך ימים שטובה המשאלה בשירת הרוח של ציון היקרה כי דיברה קולה מארצה שנחלה בא ולשמים שדרה אמרותיה להצלחה רבה ואור עליה תשכון תמיד  .

 

                                                                       ברשות ה' שמו הקדוש עולם

וברשות מורי ורבותי היקרים  אבקש לשמור על קדושת האיגרת  שלי

וערך המילים היקרות  על ציון הקדושה

                                                                 אנא לא לסחור אותה ביום שבת -קודש

 

אין לשכפל, להעתיק, לצלם או לסחור בו ללא רשות המשורר ,

אין לשדר כל דבר הכלול באיגרת זו ללא הסכמת הכותב אבינועם שעובי.

 

 כתיבתי נכספה לעולם  לזכות ולברכה

  

איגרת  זו נוסדה על מפתחי דרך מראות עיני הראות את הנולד לשלום ארצנו והעולם

ולדור דרך שירי ומאמרים מפתחי רוח המלכדים את עמינו ישראל לאיחוד הרוח בציון היקרה לי והעולם .

"חזונות מספרים את המהלכים על שלום עולם

על שיריך מולדתי אהובה אור ציון  תחזה עינייך בשבי בנייך ובנותייך  לשלום ירושלים

ושלום ציון והעולם "

 

 

מולדתי היקרה מי ייתן וייטב לך יקרה,

איתך חירותי התהלכתי במחסה עולמי.

לא ראיתי כדמותך יפתי מעולמי,

אשיר לך ארץ ,ארץ זוהי ארצי

בך מולדתי ולעולם לא אחרת,

ציון תמתי אורחותייך בלבבי לחמדתי עולם,

בך נפשי הומייה אשיר רוחותייך פנימה על לבבי אשא תפילתי השלום .

מי ייתן ויבוא השלום והטוב יעטוף את כולם

ורוח השירה תעלנה את אהבה ממעקים לשיר במחולות

הארץ למסריה הטובים ציון עולם.

בברכה

 

מאת אבינועם .ש

כל הזכויות שמורות

נר ציון לא יכובה עולם

אל תירא ישראל אל תירא.

ברך אותנו ה' אלוקינו לשלום אמ,ן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבינועם.ש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבינועם

מאת: אבינועםדמוקרטיה ושלטון17/10/152967 צפיות
ב''ה שיר לשלום ודרור פה . זהו שיר שלום שחוצה הרים וגבעות לתת מקום טוב לכולם בעולם17/10/15 קובץ וידאו למאמר: https://www.youtube.com/watch?v=tuswerryKCE

מאת: אבינועםדת ומדינה30/07/152425 צפיות
זהו שיר לבני הדור ואשמור דרך פה ,גם עולם יבוא וישמע קול וישירה עימנו לדרור רוח ,רוח דברי עימי חמלתך בשובי לשיר שלום תפילתי על חירותי בזו אהבתי ציון שלי אני נושא דמעה בדרך אהובה ושיר תהילה על שפתותי דברתי לשלום ציון ישראל שלי ועולם עוד יבוא השלום קולי שמעתי אלי ,קולי האזנתי מלכי לי זו עת לשירה לאהבה בא ציון חמדה למשמרתה ציון תמתי לא אשכך לעולם ואל אתרחק ממך עולם ואם אשכך יום בי אז תשכח ימיני ובושתי ונכלמתי ברוחי נפשי הומייה פה בדרך ארץ אנוע בצילך למשמרתך אהובה

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי29/03/151900 צפיות
ב''ה. אהבהת המולדת ציון ישראל הניפי ציון נס ודגל לשלום טקס מאיר עיניים בהרמת הדגל ובשיר הלל ציון בדומיה בכל מוסדות החינוך הארצי יהווה חיבור רוחי על זבח פולחני לאומי על הבית הזה ישראל כדי לעטוף את כל העם באורחות ציון ומוסרי הדרך ואהבת לרעך כמוך ויראת מאלוקיך והייתי בשבי ציון ולמדת חוקיה ושמרת את מולדתך ועשית מצווה ליום ציון דרך ארץ יפה וכבוד לבני עמך ישראל

מאת: אבינועםהודעות לעיתונות - כללי30/06/143447 צפיות
לזכרם של שלושת הנערים היקרים : כמה כואב לשמוע על הבשורה המרה שהחטופים נהרגו לצערנו אויה ליבי דמעה על שחשבתי בתקווה שאולי הם יחזרו בשלום למה ? אני שואל ! למה כך עשו להם הרשעים הללו! עוד הרוח מבכה על המאורע האכזרי הזה , הרוח דמעה בכל מרחבי הדממה אני שר בעצב נורא כואב והיום אני שר מרוח עיצבוני על המכאוב הנורא אני שר שלום עלייך מולדת שלי אני דמעה בשירי מכאובים רבים אני שר עם הבוכייה תפילה לזכרם של הנערים היקרים.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149084 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: אבינועםחברה ומדינה - כללי30/05/144506 צפיות
איגרת רוח על השלום בך ציון עולם" מאמר האיגרת על מנחת השיר על ציון השלום . "תפילות לשלום ציון והעולם" מנחת הרוח זו שירת ציון בשעות הצהרים ,ארץ תביא ביכורי שירים על ציון בשערי הבית למפתחי הדרך רוח השירה תעלה את כוחה של המולדת למשמרת ארצה. מנחת השיר לציון היא מתנה יפה שאין כדמותה. שמעו נדיבים לאיגרת זו כי מנחת השירה בציון היא אמורה להיות היום בפועלה כחזון ציון הטוב על בניה ובנותיה, חברים יקרים צאו לשדות ארצנו בשמחת השירים של ציון והביאו ביכורי רוח בשיר המור לאהבתכם עולם

מאת: אבינועםשואה ותקומה30/04/146859 צפיות
ב''ה על יום הזיכרון והשואה ולגבורה יזכור עם ישראל את השואה האכזרית שנעשתה לעמינו בגולה המרה על זה שנטלו ידיהם של הנאצים הרשעים בדם והשיטו הרג רב המוני בלתי אנושי בהשמדת עמינו על חרפתם הביאו יגון והאיבה קשה מנשוא דמעה .

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102645 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195559 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195643 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195598 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195625 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195618 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica