חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החיים לאחר ירידה מוצלחת במשקל עם מאמן כושר אישי

מחקרים אחרונים הוכיחו כי גם לאחר הדיאטה וירידה במשקל, הגוף נוטה לנסות כמיטב יכולתו להחזיר את מאגרי השומן שאיבד. פעמים רבות נוטות להיות קשות עבור אלה המנסים להישאר במשקל החדש, והחלטות לשנה חדשה לעתים קרובות אינן קלות.

מאמר שפורסם בעיתון האמריקאי לתזונה רפואית יספק כמה תמריצים נוספים. המחקר מראה כי נשים מבוגרות שנוטות לרדת במשקל יקבלו ויעלו חזרה שומן.
הרכב גופם של חלק מהנשים היה גרוע יותר מאשר לפני הירידה במשקל שלהם, כאשר נשים מבוגרות יורדות במשקל, הם מאבדות מסה . רוב הנשים ירוויחו הרבה משקל בחזרה , אבל רוב המשקל חזר והוא שומן.
ד"ר ניקלאס ועמיתיה העריכו 78 נשים לאחר גיל המעבר בגיל ממוצע של 58 . הנשים נבחרו בקריטריונים של ירידה סביב עשרה אחוזים ממשקל גופם כחלק ממחקר בתכנית דיאטה ועבודה פחות עם מאמן כושר אישי ויותר על ידי תזונה  שינוים בהרכב מסת גוף נרשם בסוף התכנית לירידה במשקל, בהשוואת שריר עם רכיבי שומן.  לאחר מכן הוא נמדד שוב שישה ו12 חודשים מאוחר יותר  במהלך השנה.
המטרה של איסוף הנתונים הייתה לקבוע אם נשים שחזרו למשקל עשו זאת בהתאם ליחסי המסה המקורי בגוף.  בסוף המחקר, 53 של 78 ( 68 אחוזים) של הנשים בששת חודשי המעקב ו52 של 68 ( 76 אחוזים ) הנשים ב12 חודשי המעקב זכו במעט ממשקלם האבוד . עשר נשים ( 16 אחוזים) שקלו יותרב12 חודשי המעקב ממה שהם עשו בתחילת המחקר ,ו16 נשים (24 אחוזים) המשיכו לרדת במשקל לאחר ההתערבות .
לאחר מכן ניסו להעריך את סוג מסת הגוף שהיווה העלייה במשקל שלהם.
למרבה הצער עבור דיאטה, נראה כי השומן חזר הרבה יותר מהר מאשר שרירים.  בתחילת המחקר הוערך כי הירידה במשקל הייתה מורכבת משליש שריר ( 33% ) ושני שלישים שומן (67 % ), ואילו העלייה במשקל הראתה 81 אחוזים שומן ורק 19  אחוזים שריר.
נשים לאחר גיל המעבר חוות שינויים ואובדן צפיפות עצם ושינוי הורמונלי , ולכן מאבדות מסת שריר, וגרוע מכך, להחליף אותו עם שומן,  הוא כנראה הדבר האחרון שהם צריכות לעשות.  זה מכניס את הנושא של דיאטה בגיל זה בפרספקטיבה מסוימת ואולי אפילו להפוך את אלה שצריכים לרדת במשקל מטעמי בריאות, יש בהחלטה רבה יתרונות בריאותיים לירידה במשקל, אם אתם יכולים לשמור על המשקל ...לנשים מבוגרות שמאבדים משקל, לעומת זאת , חשוב במיוחד להתאמן עם מאמן כושר אישי, לשמור על המשקל ולהמשיך לאכול חלבון ולהישאר פיזי פעיל , כך שאם המשקל יחזור, זה יהיה שוב כמו שריר במקום שומן.  מה שאומר לא להפסיק להתאמן עם מאמן כושר אישי בצורה עקבית.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142688 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143395 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142145 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142149 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141417 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141473 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141081 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204895 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205454 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172872 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163120 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica