חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עצות שימושיות לבחירת דלתות כניסה לבית

דלתות כניסה לביתמיוצרות ומעוצבות כיום תוך שימוש במגוון חומרי גלם איכותיים יותר או פחות.קיימים דגמים אשר מיוצרים בעבודת יד תוך גילוף עץ או עבודות עיצוב מיוחדותבמתכת וזכוכית. את הדלתות ניתן להזמין על פי מידות סטנדרטיות וגם במידותמיוחדות על פי הזמנה מיוחדת. נציין כי הדלתות המעוצבות משלבות גם מנעוליםחזקים, בריחים עשויים פלדה חזקה מאוד ושאר אביזרי מיגון, העיצוב אינו גורעמעמידות הדלת או רמת הבטיחות.

דלתות כניסה עשויות עץ מלא

שימוש בעץ מלא מביא עמו יתרונות רבים כמועמידות, מראה יוקרתי ואווירה חמימה וביתית. יחד עם זאת, כאשר בוחרים דלתותכניסה, ייתכן כי העץ אינו החומר המתאים. חשוב לדעת כי לא כל סוגי העץמגלים עמידות בפני רטיבות או חשיפה ממושכת אל השמש. על כן, דלתות עשויות עץמלא מתאימות בעיקר לבנייני מגורים או דלתות פנים. נציין כי קיימים דגמים עשויים עץ מלא הכוללים ציפויים ההופכים אותם עמידים גם בתנאי מזג אוויר לח וקרני שמש חזקות.

רהיטים, דלתות ושאר מתקנים עשויים עץ מלאיש לבנות תוך שימוש בטכניקות המאפשרות את חיטוי העץ ואטימתו מפני חדירתלחות. בחירת סוג העץ משמעותית גם כן לקביעת עמידות המתקן לטווח הארוך. איןכל ספק כי דלתות עץ מלא משתלבות נהדר עם זכוכית ופלדה, כאשר העבודה מתבססתעל בחירה נכונה של חומרי גלם איכותיים, התוצאה הסופית מרהיבה ומאודאיכותית.

מנגנון הנעילה של הדלת

הפרמטר החשוב ביותר בכל דלת כניסה הואהנעילה. התאמה מוקדמת בין מנגנון הנעילה ועיצוב הדלת תוכל למנוע קשייםעתידיים. מנעול חשמלי ידרוש תשתית מתאימה. טרם התקנת הדלת ובחירת הדגם ישלקבוע האם מנגנון הנעילה יהיה ידני או חשמלי. קיימים דגמים המשלבים רקמנגנונים של נעילה ידנית מול אחרים המיועדים לנעילה חשמלית.

התאמת הדלת לפתח הכניסה

רוב הבתים בישראל כוללים פתח כניסהסטנדרטי, הגדלים ברובם זהים. פתחי דלתות לא שגרתיים ניתן למצוא בעיקר בבתיםפרטיים המשלבים דלתות כפולות. ייצור דלתות כניסה על פי מידות ספציפיות מתבצע תחת הזמנה אישית. ייתכן כי ההזמנה תדרוש המתנהממושכת יותר, דלתות במידות מיוחדות לא נמצאות במלאי השוטף.

כניסת אור טבעי אל החדר

חדרים חשוכים ניתן להאיר תוך שימושבדלתות זכוכית חלבית אטומה או דלתות זכוכית שקופה. קרני האור יחדרו אל החדרבאמצעות הדלת. נדגיש כי בחירה בזלת בעלת דרגת שקיפות גבוהה גורעת מתחושתהפרטיות של דיירי הבית או המשרד. בהתאם לכך, דלתות זכוכית שקופות אינןמתאימות לכל חדר. הן נפוצות בעיקר במשרדים, בחדרי רחצה ביחידת הורים,במרפסות. פרמטר נוסף אשר דורשת התייחסות בבחירת הדלת המתאימה הוא בידודמפני רעש. קיימות דלתות אשר מצמצמות מעבר של רעשים מול אחרות אשר אינןמספקות כל בידוד אקוסטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קובי פרי - מנהל תוכן לאתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי פרי

מאת: קובי פריניקיון16/12/15913 צפיות
לנקות את הדירה זו פעולה שאין ספק שהיא חשובה. ניקוי הדירה יבטיח לכם שהות נעימה בה, וימנע ממנה להתיישן ולהתבלות בקצב גבוה מהרגיל.

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי13/10/15836 צפיות
נזקי מים, הם ללא ספק נזקים עצומים שיכולים לגרום נזק רב לקירות הבית ולגרום למחלות וזיהומים רבים, לכן ישר כאשר אתם מזהים רטיבות או פטריית מים על הקיר או התקרה, הזמינו במהירות בעל מקצו שיבצע איתורנזקימיםבאמצעותגלאיאלקטרוני.

מאת: קובי פרישיער08/06/151032 צפיות
גברים ונשים כאחד (וכאחת) משתמשים בסכיני גילוח- מי יותר ומי פחות. יש המסתפקים בסכיני גילוח חד פעמיים ויש המשתמשים בהם בשל שמירתם הקפדנית אל תנאי היגיינה מיטביים.

מאת: קובי פרישמלות כלה ובגדי חתן30/01/151084 צפיות
איזו נערה לא חולמת על שמלת הכלה שלה עוד מגיל הגן? איזו כלה לעתיד לא שואפת כי השמלה המושלמת תהיה מקורית ונוחה וגם תבטא את הצדדים היפים באישיות ובמבנה הגוף שלה?

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי03/10/142135 צפיות
אם אתם מתגוררים בבניין משותף, חשוב לכם ודאי לשמור על מראהו וליהנות מסביבה מטופחת ויפה. אולם, בניינים משותפים רבים אינם מתוחזקים כהלכה, בדרך כלל, ואינם זוכים לטיפול המתאים לצורך שמירה על המראה הנקי והמטופח שלהם. ניתן למצוא בניינים רבים במצב מוזנח, מלוכלך מאד וגם כאלה הסובלים מקירות מקולפים. אחד הפתרונות הטובים ביותר כדי לחדש ולרענן את מראהו של הבניין, הוא באמצעות צביעת חדר המדרגות שלו. איך עושים את זה נכון? הנה התשובה לכך.

מאת: קובי פריקידום אתרים13/09/14920 צפיות
שיווק באינטרנט צריך להביא בחשבון את קהל היעד של העסק, ובהתאם לו לבחור את הדרך הנכונה ל-פרסום באינטרנט

מאת: קובי פריבניין ואחזקה - כללי11/09/141922 צפיות
אטום הגגות הוא בין עבודות האיטום החשובות ביותר בבנין. חשיפתו של הגג לגשמים, לקרינה, ולשוני טמפרטורות היא רבה ביותר. טיב האיטום תלוי קודם כל ברמת בעלי המקצוע המישמים אותו ובסוג האיטום תכנון ובניית הקונסטרוקציה של המבנה ימנע שקיעות יסודות וסדקים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica