חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם להתגרש בגישור זו אופציה טובה?

מאת: אלעד שנירדיני משפחה01/06/20141416 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גירושין באמצעות הליך גישור יכולים להיות אופציה טובה עבור מי שרוצה לחסוך בהוצאות, לשלוט על התוצאה הסופית ולמנוע ככל האפשר השפעה שלילית על הילדים. מנגד, ההליך אינו מתאים עבור בני זוג החוששים כי גישור עלול לחשוף עובדות, נתונים, עמדות או חולשות. גם כאשר קיים חשש כי הסכמת הצד השני לגישור נובע מתוך אינטרס לדלות מידע, או כאשר קיימים רגשות סוערים העלולים להחמיר את המצב, עדיף להימנע מהגישור ולפנות אל עורך דין לצורך חיפוש אחר אלטרנטיבה.

כפי שניתן לראות, יש הרבה יתרונות וחסרונות המלווים הליך מורכב ורגיש כמו גישור במהלך גירושין. הליך זה הוא בעל חשיבות עליונה היות ומדובר על דיני נפשות ולא רק דיני ממון והוא עוזר לבני הזוג להבין איך להתגרש ולהישאר ביחסים טובים. מגשר שהנו עורך דין יכול להבין את כל הדקויות, ההשלכות והמשמעויות של הסכם הגירושין ולייצג את האינטרסים של הלקוח בצורה הטובה ביותר. התייעצות עם עורך דין טרם הליך גישור היא בכל מקרה פעולה מומלצת אשר עשויה למנוע הרבה עוגמת נפש.

המשמעות הטכנית של הליך גישור

מבחינה טכנית, גירושין בגישור כוללים מספר שלבים. עלות הגישור נמוכה באופן משמעותי מעלות ניהול משפט ולכן אפשר להתחיל בה באופן מיידי וללא היערכות מיוחדת. הגורמים העיקריים המשפיעים על גובה ההוצאה הם שכר טרחת עו"ד מגשר, דיון לאישור ההסכם וסידור גט וכמובן תשלום על אגרה חד פעמית לפתיחת תיק. עם תום העברת התשלומים ניתן לקבוע את הפגישות ולבצע בפועל את הליך הגישור.

בני הזוג צריכים להיות נכונים לקדם את התהליך וכך לחסוך בזבוז של זמן. עם זאת, הבחירה בהליך גישור אינה מונעת פניה לבית המשפט או בית הדין הרבני. מהבחינה הזו זוג הרוצה להתגרש בגישור יכולה להיות אופציה מצוינת ומומלצת. אין לבני הזוג מה להפסיד: הם יכולים לפתוח בהליך גישור, לבדוק לאיזה כיוון מנשבת הרוח ולבצע את ההתאמות הנדרשות. סכסוך בין בני זוג הנפתר באופן חברי, מוסכם ותקשורתי מקל על הסדרי הראיה של הילדים ותשלום המזונות ומבטיח קשר ללא מתיחות, חששות ובעיות עתידיות עבור ההורים והמשפחה.

 



תגיות המאמר: גירושין, גישור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד שניר

מאת: אלעד שנירדיני משפחה17/03/161356 צפיות
החלטתם להתגרש ואתם מעוניינים לסיים את הסאגה מהר ככל האפשר. מהי הדרך המהירה ביותר להתגרש? כיצד ניתן להימנע מסכסוכי גירושין ממושכים וכואבים? והאם ניתן להתגרש תחילה ורק אחר כך לדון בסוגיות הנלוות לגירושין? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162533 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אלעד שנירחוק ומשפט - כללי13/03/161282 צפיות
יש כמה אפשרויות הרלוונטיות עבור אזרחים שנפגעו מלשון הרע והוצאת דיבה.

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית21/07/152046 צפיות
חברת הביטוח והמוסד הרפואי מעוניינים לחתום על הסכם פשרה כאשר הם יודעים שהתביעה תתקבל בבית המשפט. האם כדאי לחתום על הסדר פשרה?

מאת: אלעד שנירחוק ומשפט - כללי09/06/151291 צפיות
עו"ד המעוניין לקבל רישיון נוטריון צריך להגיש הצהרה לועדת הנוטריונים הכוללת פרטים אישיים וחתימה על מספר נקודות חיוניות. מה צריכה לכלול הרצאה זו?

מאת: אלעד שניררשלנות רפואית25/03/152034 צפיות
לא כל מקרה של רשלנות רפואית גורר פיצוי כספי. עם זאת, מעניין לבדוק כיצד נקבע גובה הפיצוי בתביעות רשלנות רפואית בלידה ומה עלול להשפיע עליו.

מאת: אלעד שנירחוק ומשפט - כללי24/02/151426 צפיות
חוק הנוטריונים מפרט את סמכויות הנוטריון וקובע כי רישיון נוטריון יכול להינתן רק על ידי ועדת הממונה על ידי שר המשפטים. מהם תפקידי הנוטריון?

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211504 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211298 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201614 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182010 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181578 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181682 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171795 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica