חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום דומיין ישראלי

מאת: עידן שלומןאינטרנט - כללי17/06/2014893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האינטרנט נימצא כיום בשיאו עם מיליארדי גולשים ומאות אלפי אתרים שונים, אם אלו רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, אינדקסים, אתרים עיסקיים, אתרים אישיים או אתרי משחקים ועוד רבים אחרים.

במידה וגם אתם מעוניינים באתר אינטרנט לצרכים שלכם, אם באתר אישי שיהיה הפינה שלכם באינטרנט ובו תוכלו לספר על עצמכם ולנהל בלוג על תהיות ליבכם או שמא אתם מעוניינים באתר עיסקי ואולי אפילו חנות וירטואלית למכור את המוצרים או השירותים שלכם, אתם ראשית כל חייבים להתחיל בתהליך הקרוי רישום דומיין.

מהו רישום דומיין?

רישום דומיין הינו התהליך הראשוני שיש לעשות כאשר חושבים על אתר אינטרנט חדש. דומיין הוא למעשה שמו של האתר, כך שאם אתם לצורך העניין בעלי חנות פרחים בקריות בשם רפאל פרחים, אתם בטח תהיו מעוניינם בשם אינטרנטי שיהיה קשור לכך ועל כן תבחרו לרכוש דומיין דוגמת: krayotflowers.co.il או refaelflowers.co.il וכדומה.

כדי שאחד השמות הללו יהיה רשום על שימכם עליכם לבצע רישום דומיין באחד הרשמים המוסמכים לכך.

מיהם הרשמים המוסמכים לכך?

כאמור, רישום דומיין דורש פניה לרשם מוסמך וכאלו יש באינטרנט לא מעט. בישראל פועלים מספר רשמי דומיינים שאושרו לכך על ידי אירגון האינטרנט הישראלי והם מאפשרים לבצע רישום דומיין און ליין בתוך מספר דקות ובצורה עצמאית באמצעות כרטיס אשראי.

ראשית יש לבדוק בזמן אמת אם הדומיין בו מעוניינים פנוי ובמידה וכן משלמים עבורו לפרק הזמן שמעוניינים לרכוש אותו (שנה או יותר). לאחר מיכן ממתינים לאישור הרישום שיכול להימשך כיממה אחת אבל לרוב מאושר בתוך מספר שעות.

כמה עולה רישום דומיין?

רישום של דומיין עולה מעט שונה בין הרשמים השונים (בעיקר חברות אחסון אתרים) כאשר עיקר ההבדלים הם אם מדובר בדומיין בעל סיומת ישראלית מקומית (CO.IL) או סיומת זרה כלשהי (.COM / .NET) . דומיין ישראלי עולה בטווח של 50-75 ש"ח לשנה אחת ואילו דומיין זר הינו בקשת מחירים רחבה יותר כיוון שישנן כיום מאות סיומות שונות לבחירה, אך המקובלות שבהן עולות בטווח המחירים של 20-40 ש"ח לשנה אחת.

עד מתי הדומיין שייך לי?

רישום דומיין הינו פרק הזמן עבורו שילמתם עבור הדומיין בעת הרישום. במידה ורכשתם את הדומיין לשנה אחת בלבד, לאחר תום 11 חודשים אתם תקבלו התראה למייל שלכם על צורך בחידוש הדומיין. במידה ותהיו מעוניינים בכך, תוכלו לבצע רישום דומיין לשנה נוספת או לתת לזמן לעבור ולא לחדש את הדומיין על שימכם. במיקרה כזה, לאחר תום השנה כל אחד יוכל לרשום את הדומיין על שמו ולהיות בעליו החדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213732 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20645 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201062 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201192 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201631 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223008 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213488 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193846 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163158 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163255 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163191 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163305 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica