חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנית 3700 , השקעה בנכסים עם תשואה גבוהה

תוכנית 3700 , השקעה בנכסים עם תשואה גבוהה

תחום הנדל''ן, ולא צריך להיות מומחה בתחום כדי לדעת זאת, נחשב לאידיאלי להשקעות.

הנחת היסוד היא שהשקעות נדל''ן מאפשרות לגרוף רווחים גבוהים באופן יחסי, כשרמת הסיכון נמוכה פי כמה ביחס להשקעות אחרות. ובכל זאת, ברור שישנן השקעות שמצליחות להתבלט באטרקטיביות שלהן על פני אחרות. תוכנית 3700 בתל אביב עונה על ההגדרה הזו בדיוק.

על תוכנית 3700

התכלית העיקרית של תוכנית 3700, פשוטו כמשמעו, היא להקים רובע מגורים חדש באזור הצפון מערבי של תל אביב, משדה דב בדרום העיר ועד לגבול הצפוני שלה עם הרצליה. בסך הכול, מדובר כאן על שטח של כמעט 2,000 דונמים,

שאמור לכלול בתוכו כ- 12,000 יחידות דיור, כ-50,000 מ''ר לייעוד מלונאי, כ-150,000 מ''ר לשטחי תעסוקה, כ-70,000 מ''ר למסחר וכ-500 דונם לפארק חופי.

אפשר לטעון בפה מלא שתוכנית 3700 באה לממש את הפוטנציאל העצום הנמצא באזור אטרקטיבי זה של תל אביב – למעשה, עתודת הקרקע האחרונה שעוד נותרה בה.

לא מדובר רק על המיקום האידיאלי, כמובן, כי אם גם על הטבע והנוף המרשימים הנמצאים בו, אשר בשילוב עם הפיתוח העירוני צפויים ליצור שלם הגדול בהרבה מסך החלקים שלו.

תוכנית 3700 כאפיק השקעה משתלם

כפי שנטען מעלה, תוכנית 3700 אידיאלית לצרכי השקעה. לא מכבר, אושרה התוכנית על ידי הועדה הארצית לתכנון ולבניה, מה שמעניק לה תוקף רשמי והופך לפשוט הרבה יותר את ההליך ההפשרה של קרקע ספציפית למגורים.

המשמעות היא שאלה הממהרים ורוכשים קרקע מבין הקרקעות המוצעות במסגרת התוכנית יכולים לגרוף סכומים נאים במיוחד.

חשוב להתבונן על תוכנית 3700 גם ברמת המאקרו, כלומר, תוך השוואה למגמות כלליות המאפיינות את תחום הנדל''ן בישראל כיום.

מבחינת המחירים, ברור שכבר שנים המגמה היא מגמת עליה, בייחוד בכל הנוגע לערי המרכז, ובעיקר בתל אביב והסביבה. כתוצאה מכך, ברור שמחירי הנכסים המוקמים במסגרת תוכנית 3700 יעלו במידה ניכרת עם השנים, מה שיוצר תנאים אטרקטיביים לכל הדעות עבור אוכלוסיית המשקיעים.

בדומה לכל תל אביב, ובהתחשב במאפיינים של הפרוייקט הספציפי הזה, ברור גם מדוע הביקוש לדירות או לנכסים אחרים במסגרת הפרוייקט צפוי להיות גבוה לכל אורכו:

לא רק בגלל שמדובר בתל אביב, אלא גם מכיוון שהבנייה נעשית ממש סמוך לקו החוף שלה. העובדה שתל אביב היא הלב הפועם של מדינת ישראל גם מבחינה תעסוקתית מבטיחה למתגוררים במסגרת תוכנית 3700 להיות קרובים למרכז העניינים, מה שמעלה את קרנה עוד יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רילטי אקזקיוטיב שיווק נדל"ן בארץ ובעולם

רחוב התע"ש 10, קומה 11, מתחם הבורסה ר"ג

טל 03-7719050

פקס 03-7719069

מייל:  office3@rexe-pro.co.il


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רילטי אקזקיוטיב שיווק נדל"ן בארץ ובעולם

מכל השקעה, באשר היא, אנחנו מצפים לתשואות גבוהות ככל האפשר, יחד עם רמת סיכון מינימלית. גם אם בכל השקעה יש סיכון מסוים, אפשר למצוא כאלה שמעלות את הסבירות לגריפת הרווחים הנאה בצורה ניכרת. רכישת קרקע להשקעה נכנסת לתמונה בנקודה הזו בדיוק. מהם יתרונות הרכישה? ולמה פרוייקט ח 500 בחולון נחשב לאחד המומלצים בתחום?

בשנים האחרונות, אנו עדים לעליית מחירים משמעותית, המשפיעה עלינו בכל היבט והיבט של החיים. תנאים אלה הופכים את החיים שלנו למורכבים יותר, אך גם מהווים פתח ללא מעט הזדמנויות עסקיות. השקעות נדל''ן נכנסות לתמונה בנקודה הזו בדיוק, והן מהוות אחת הטרנדים המשמעותיים ביותר כיום בקרב ישראלים. הנה כל מה שחשוב שתדעו על הנושא, כולל התייחסות ניכרת לפרוייקט ח 500 בחולון, אחת הבשורות המרכזיות עבור משקיעים כיום.

האמרה הידועה גורסת כי המוח הישראלי ממציא פטנטים. אלא שבפועל, היצירתיות שלו באה לידי ביטוי מוחשי הרבה יותר בתחומים רבים אחרים של החיים: יזמות והשקעות, למשל. הדברים אמורים בעיקר בכל הנוגע לתחום הנדל''ן בישראל, בו נעשים נסיונות רבים של ישראלים, לא מעט מהם מוצלחים במיוחד.

כיום, כשהוצאות המחיה עולות מדי שנה, המשכורת שלנו לא תמיד מספיקה על מנת להתקיים בכבוד. זה בדיוק הרגע שלא מעט אנשים מחפשים פתרונות הכנסה אחרים, ופונים לתחום ההשקעות. זו גם הנקודה בה עולה מחלוקת מרכזית אחת, והיא לגבי אופן ההשקעה.

תחום הנדל''ן הפך, במרוצת השנים, למבוקש מאד בקרב משקיעים. לא קשה יתר על המידה למצוא סיפורים על אנשים שגרפו רווחים משמעותיים מהשקעות מוצלחות בתחום הנדל''ן, כאשר גם הסיכון הנמוך יחסית של ההשקעות מהווה יתרון. אלא שכאשר נכנסים לעובי הקורה, מבינים שאפיקי ההשקעה האפשריים בנדל''ן אינם בהירים בהכרח. אז איך ניתן להפיק רווחים מנכסי נדל''ן? ומדוע פרוייקט ח 500 בחולון מושך אליו לא מעט משקיעים כיום?

בשנים האחרונות, תחום הנדל''ן עלה פעמים רבות לכותרות העיתונים בישראל. לרוב, ההתבוננות עליו נעשית מנקודת מבט השוואתית – המצב כיום ביחס לשנים עברו – או בהתייחס לקשיים של משפחות וזוגות בישראל לרכוש דירה בעת הנוכחית, בייחוד באזור המרכז. אלא שאין ספק שמדובר בתחום רחב לכל הדעות, עם נקודות שאינן מובנות מאליהן כלל. הנה כל מה שחשוב לדעת על התחום, כולל התייחסות אל תוכנית 3700, מהמסקרנות כיום בישראל

תחום ההשקעות מושך אליו, מדי שנה, מספר הולך וגובר של ישראלים. בכל אחד מהמקרים, מטרת העל היא למצוא את ההשקעה האידיאלית: זו שתאפשר לגרוף את הרווחים הגבוהים ביותר, ורצוי עם רמת סיכון מינימלית ככל האפשר. בעיני לא מעט מומחים, התחום שמתקרב במידה הרבה ביותר להגדרה הזו הוא תחום הנדל'ן. לפניכם סקירה מקיפה של כל מעלות ההשקעה הנדל''ן, עם דגש מיוחד על תוכנית 3700, מהמסקרנות כיום על מפת ישראל.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica