חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מזהים דשא סינטטי איכותי

מאת: דפנה ראםגינון24/02/2015829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דשא סינטטי הוא חלק בלתי נפרד מכמעט כל גינה כיום. לדשא הסינטטי יתרונות רבים אל מול הדשא הטבעי מאחר והוא אינו זקוק לתחזוקה, אין צורך לגזם אותו, אין צורך לרסס אותו, אין צורך לנקש עשבים ואין צורך להקפיד ולהשקות בכמויות אדירות של מים, שגם כך כבר חסרים למדינתנו הקטנה. בנוסף, מרבד הדשא הסינטטי ירוק תמיד, מזמין תמיד ונוח תמיד ואינו סובל מנזקי מזג האוויר, מהתייבשות ומבוץ המצטבר עליו. בשל יתרונות אלו, הדשא הסינטטי הפך לפתרון יעיל במגוון שימושים.

לדשא סינטטי שימושים רבים, ניתן לזהות אותו בגינות פרטיות, בגינות ציבוריות, בגני ילדים, בפארקים, במגרשי ספורט, בבתי מלון ועוד. קיימים היום מרבדי דשא סינטטי באיכויות שונות. החל מאיכות פשוטה ביותר המתאימה לחיפוי שטחים למען האסתטיקה, ועד למרבדי דשא המרגישים ונראים כמו מרבדי דשא טבעיים. אז איך עושים את ההבחנה?

צפיפות הסיבים היא סממן ראשון היכול לעזור לנו בבחירה. ככל שצפיפות הסיבים גבוהה, כך הדשא איכותי יותר. משקל המרבד גם הוא חשוב מאוד. ככל שהמרבד כבד ומסיבי יותר, כך המרבד איכותי יותר ויציב יותר לאורך זמן. עוד דבר שחשוב מאוד להתייחס אליו - תפירה צפופה. תפירה צפופה מבטיחה עמידות וחוזק לאורך זמן. מלבד אלו, מומלץ לוודא כי המרבד מצויד בשכבות לטקס המאפשרות זרימת מים בצורה סדירה על מנת למנוע היווצרות שלוליות ועובד על המרבד. על מנת לוודא כי מרבד הדשא הסינטטי שלכם יחזיק מעמד זמן רב, מומלץ להתקין אותו בצורה מקצועית. איך מתקינים דשא סינטטי? התקנת דשא סינטטי אינה פעולה פשוטה. היא דורשת מיומנות וידע על מנת להביא לתוצאות עמידות. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151175 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151016 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151263 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151115 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151039 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15982 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191772 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182247 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811191 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181673 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183837 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica