חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל סוגי חיפויי הקרקע

מאת: דפנה ראםגינון31/03/2015781 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גינה מושלמת היא גינה יפה, שימושית, חסכונית וקלה מאוד לתחזוקה. תכנון מוקפד של הגינה בטרם הקמתה תעניק לתוצאה הסופית ערך מוסף היבטיח  הנאה מלאה מהגינה. אם נערוטך סיור הבוחן גינות שהוקמו תוך תשומת לב ודגש לחיסכון במים ולתחזוקה קלה, הרי שאנו נבחים שהמכנה המשותף של כולן הוא השימוש בחיפוי קרקע. קיימים סוגים רבים של חיפויי קרקע כאשר לכל סוג מטרה שונה.

דשא סינטטי:

דשא סינטטי הוא הנפוץ ביותר מבין חיפויי הקרקע וניתן לראות אותו בשימוש כתחליף לדשא חי אותו קשה מאוד לתחזק ועלויות ההשקיה שלו גבוהות מאוד. על מנת לדעת יותר ולהבין יותר בנושא הדשא הסינטטי, איך מתקינים אותו, לאן הוא מיועדף אילו סוגי דשא סינטטי קיימים וכד', מומלץ לקרוא את המאמר כל מה שרצית לדעת על דשא סינטטי. חשוב מאוד לשים לב כי התקנה מקצועית של דשא סינטטי תבטיח לכם הנאה מלאה לאורך זמן.

דק עץ:

דק עץ הוא סוג נוסף של חיפוי קרקע. דק עץ אינו דורש תחזוקה שוטפת רבה, על מנת לשמור עליו יפה ומרשים, יש לשמן ו/או לצבוע אותו אחת לשנה-שנתיים בהתאם למיקום שלו ולרמת הבלאי שלו. דק עץ מרשים מאוד ביופיו, הוא קל לניקוי והוא שימושי ומזין לאורך שנים ארוכות. חשוב להקים את משטח הדק בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בתחום.

חלוקי נחל:

חלוקי נחל הם חיפוי קרקע נפוץ אך השימושים בו רבים. ניתן למצוא חלוקי נחל מהארץ ומהעולם במגוון גדלים וגוונים מרהיבים המעשירים כל מקום בו הם ממוקמים. בעזרת חלוקי הנחל ניתן לחפות אזורים שאינם נגישים ושאינם בשימוש, או אזורים כאלו שלא ניתן לשקם. (למשל אזורים בהם יש יציקת בטון, מסלעה קשה וכד').

אבני טוף:

אבני טוף הם חיפוי קרקע יעיל במיוחד לחיסכון במים. היתרון במשקל הנמוך במיוחד של אבני הטוף, ובמרקם המחורר של אבני הטוף, הוא העובדה שהוא יוצר חוצץ מושלם בין האדמה לבין קרני השמש החזקות המאיידות את מי ההשקיה במהירות ומייבשות את הקרקע. כתוצאה מהתאיידות זו, גם הצמחים מתייבשים ועל מנת למנוע זאת, עלינו להשקות את האדמה תכופות. פיזור אבני טוף על הקרע יבטיח שקרני השמש לא יגיעו אל האדמה. לאבני הטוף יתרון נוסף, הן מסייעות למי ההשקייה לחלחל באיטיות אל בטן האדמה ובכך מבטיחה אדמה לחה ואיכותית יותר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151173 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151015 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151263 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151114 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151038 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15980 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811157 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183831 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica