חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואה בין דשא סינטטי לדשא טבעי

מאת: דפנה ראםגינון19/04/2015834 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעיצומו של האביב, העונה הטובה ביותר לבילוי בגינה שלנו, אנו מגלים כי החורף נתן אותותיו, והבגינה שלנו כבר לא יפה ומטופחת כשהיתה. ימי החורף הקרים אשר אילצו אתכם להזניח את הגינה, העשבייה שהשתלתה על כל אזור טוב והתערבבה עם מה שנשאר מהדשא שלכם, כבר לא מזמינים במיוחד, וגורמים לכם להיכנס פנימה ולהשמיע קול אנחה. אך אין לכם לאן לברוח. הגינה שלכם דורשת טיפול והתייחסות, ובטרם אתם מתחילים במשימה, אולי הפעם כדאי לחשוב איך לעשות את זה נכון ואיך להבטיח שהגינה תישמר יפה לאורך כל השנה.

אז כמובן שעיקר הגינה הוא השטח המרכזי עליו ממוקמת פינת הישיבה והמשחקים של הילדים. ברב המקרים, השטח הזה מרופד בדשא על מנת להבטיח לגינה מראה יפה ומרענן. אך הפעם, אנו רוצים לעשות שינוי משמעותי שלא יגרע מיופיה של הגינה שלנו, אך גם לא ידרוש מאיתנו כלכך הרבה משאבים. אז מתחילים במרבד הדשא, או איך לבחור דשא לחיפוי האדמה. הכל תלוי בזמן הפנוי שלכם, באנרגיה שלכם ובתקציב שלכם.

דשא טבעי או בשמו הנפוץ יותר "דשא חי", קיים בזנים שונים ובסוגים שונים. חלקם עמידים יותר וחלקם עמידים פחות, אך כולם דורשים רמת התייחסות דומה. על מנת לשמור על מרבד הדשא שלנו ירוק ובריא, עלינו להקפיד על השקייה תכופה, כמעט יומיומית, בעיקר בימי הקיץ החמים, בהם ההמלצה היא להשקות היטב עוד בטרם השמש זורחת. אך לא די בהשקייה. על מנת להנות ממרבד מטופח ולא מדשא גבוה במיוחד שהתערבב עם הזמן עם עשבייה וקוצים, עלינו להקפיד לכסח את הדשא מידי שבוע או שבועיים (בהתאם לזן שנבחר) ולנקש עשבים לעיתים תכופות. הדשא הטבעי היה נפוץ במיוחד בגינות פרטיות, בגינות ציבוריות, במגרשי ספורט ואפילו באתרי נופש, אך בעקבות משבר המים הארצי ובעקבות התחזוקה התובענית, רבים מהם, גם הגדולים שבהם כמו עיריות, בתי מלון ואתרי נופש אחרים, החליטו להחליף את הדשא הקלאסי במרבדי דשא סינטטי איכותיים. אז מהו בעצם דשא סינטטי? תוכלו לקרוא במאמר כל מה שרצית לדעת על דשא סינטטי.

מאחר וישנם שימושים נפוצים לדשא סינטטי, אנו רואים אותו כיום בכל גינה. התקנת דשא סינטטי איכותי בצורה מקצועית, תשכיח מכם את הצורך בתחזוקה ובהשקייה כה רבה, ותבטיח לכם גינה ירוקה ומטופחת לאורך שנים ארוכות ולא בהתאם לעונה ולמזג האויר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151173 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151016 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151263 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151114 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151039 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15982 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191972 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191771 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182246 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811181 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181671 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183836 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174186 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica