חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזוקת בריכת שחייה מבטון

מאת: דפנה ראםגינון19/05/2015927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בריכת שחייה ביתית מבטון ברב המקרים מוקמת לצד הנכס לכן חשוב מאוד שתיבנה בצורה מקצועית ע"H אנשי מקצוע המתמחים בתחום על מנת להימנע בדליפות ומפגיעה בנכס עצמו. בניית בריכת שחייה מבטון דורשת אישורים מרשויות מקומיות על מנת להבטיח בטיחות ותחזוקה נכונה. יש להמציא את האישורים המיוחדים וההיתרים, בכדי לבנות כחוק בריכת שחייה. יש צורך, בהכנה של עבודות תשתית מוקפדות שיכולות להיערך מספר חודשים עד לשלב של בניית הבריכה.

תחזוקת בריכת השחייה הביתית

ככלל בריכת שחייה פרטית או ביתית אינן נמצאות בפיקוח של משרד הבריאות ולכן, יש לדאוג לתחזוק בריכת השחייה בצורה נכונה ושוטפת בכדי לשמור על בריאות השוחים בה וכן, על מנת לשמור על הבריכה עצמה מפני התיישנות ותיקונים שונים בגלל תחזוקה לא תקינה.

ניקיון בריכת השחייה הביתית בעזרת חדר מכונות

חדר המכונות של בריכה ביתית העשויה מבטון, דומה למחשב שלנו. ככל שהמעבד יהיה חזק יותר, כך המחשב ישפר את ביצועיו. אחזקה ושדרוג של חדר המכונות נדרשים בכל פעם. חשוב לבדוק את כיול מערכת הבקרה של בריכת השחייה הביתית וכן, את המשאבות המזרימות מים לבריכה. יש לציין, כי מערכת ההפעלה של בריכת בטון ביתית, מתחלקת לשניים מערכת אחת, תהיה אחראית על הסינון כמו הוצאת העלים, החול ושאר חפצים המגיעים מהגינה ומערכת השנייה שהיא אחראית לטיהור המים. מערכות אלה, מונעות את הצורך בהחלפת המים בבריכה. חשוב להוסיף מדי פעם על פי הבדיקות, את חומרי החיטוי המכילים ברובם כלור, במיוחד בימי הקיץ החמים כאשר יש נטייה למים להתאדות יותר וכן, החיידקים נוטים להתרבות במזג אויר חם.

ציוד לניקוי בריכות

מומלץ לרכוש אביזרים נוספים המיועדים לשמירה על מי הבריכה כמו כיסוי בריכה. כאשר משתמשים בכיסוי זה, מונעים מחדירה של לכלוך לבריכה בזמן שאין אנו משתמשים בה, כמו בשעות הלילה לדוגמא, וכן מאפשרות של כניסת בעלי חיים ומניעת אידוי מי הבריכה מה שיכול להועיל בחיסכון. בנוסף, קיים מגוון רחב של ציוד לניקוי בריכות אשר יקל עליכם משמעותית את ניקיון בריכת השחייה הביתית ואת תחזוקת בריכת השחייה כמו מברשות בגדלים שונים המוחברות למוט טלקסופי ומסייעות לקרצוף רצפת הבריכה וקירות הבריכה. גם רשת לאיסוף עלים ולכלוך הוא פתרון קל יעיל ונוח לשמירה על ניקיון הבריכה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דפנה ראם

פורטל מנקים - http://menakim.com/

בקרו אותי באתר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דפנה ראם

מאת: דפנה ראםצימרים24/09/151489 צפיות
חדר אירוח דיסקרטי המוכר גם בשם צימר דיסקרטי הוא בעצם מקום בו ניתן לבלות באופן חשאי למשך מספר שעות או אפילו לאורך לילה שלם. הייחוד בחדרי האירוח הדיסקרטיים, הוא שלרב אין צורך לפגוש את המארחים כלל, ניתן לשלם במזומן בתיבה ייעודית כך שאין תיעוד לביקור, וניתן אפילו למצוא חדרים המצוידים בחנייה צמודה דיסקרטית וכניסה נפרדת.

מאת: דפנה ראםזוגיות ואהבה07/09/151173 צפיות
חדרי אירוח על פי שעה הם לרב חדרים בעלי אופי סטנדרטי, לא מפוארים במיוחד ולא גדולים במיוחד אלא מתאימים בדיוק לצרכי בילוי זוגי או יחידני ברומנטיקה ובשלווה. קיימים צימרים רבים המציעים שירותים אלו, אז איך נדע לבחור? ההבדלים העיקריים ביניהם היא ברמת הניקיון והטיפוח וברמת השירותים המוצעים ללקוח. ברב חדרי האירוח ניתן למצוא מקלחת צמודה מצויידת היטב, שירותים צמודים, חנייה צמודה ודיסקרטית, מטבחון קטן או פינת קפה מצויידת, בר מים, טלוויזיה ומערכת שמע וכד'. בידקו מראש האם הצימר אותו בחרתם מציע שירותים נלווים

מאת: דפנה ראםשיפוצים16/08/151015 צפיות
שלב ניקיון הדירה אחרי שיפוץ הבית עשוי להמם אתכם כאשר הרצפות נחשפות לנגד עיניכם. על מנת להינות מהדירה המשופצת שלכם ועל מנת להיכנס לבית נקי באמת, כדאי לכם לשקול ביצוע פוליש לרצפה אחרי שיפוץ.

מאת: דפנה ראםגינון10/08/151262 צפיות
דשא סינטטי הוא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי לגינה ירוקה ויפה כל השנה. הוא מספק מראה אחיד, טבעי ומטופח ולא דורש תחזוקה או התייחסות מיוחדת. כל הסיבות לבחור בדשא סינטטי

מאת: דפנה ראםגינון14/07/151114 צפיות
על מנת לחסוך בכמויות אדירות של מים, על מנת להקטין משמעותית את חשבון המים החודשי שלכם, על מנת לפנות לכם זמן ועל מנת לחסוך מכם עבודות גינון שבועיות, התקינו מרבד דשא סינטטי איכותי בהתקנה מקצועית, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות ויפות לאורך שנים ארוכות. חשוב להתייחס לאחריות הניתנת לכם ע"י ספק הדשא הסינטטי על מנת להבטיח השקעה בטוחה לכסף שלכם.

מאת: דפנה ראםגינון28/06/151037 צפיות
דשא סינטטי הוא כבר מזמן לא טרנד חולף, הוא הפך להיות הדבר האמיתי בגינות מעוצבות, חסכוניות ופרקטיות. בחירת מרבד דשא סינטטי איכותי מבטיח לכם מראה גינה מטופחת לאורך שנים ארוכות.

מאת: דפנה ראםניקיון25/06/15980 צפיות
למה כדאי לעשות ליטוש וחידוש למרצפות עוד לפני הכניסה לבית? התשובה פשוטה מאוד. על מנת להעניק לבית מראה נקי וחדש מה שלא ניתן להשיג בפעולת ניקיון רגילה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811150 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183829 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica