חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים קולינאריים לקראת חג האורים- איך שומרים על מסורת פח השמן בלי להיראות כמו אחד?

מאת: עמית מורגדיאטה ותזונה17/12/20091014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רגע לפני שמכינים את החג לפניכם כמה טיפים קולינריים:
לביבה חמה ומתוקה מתפוחי אדמה מכילה כ-200 קלוריות, כדאי לדעת כי טיגון בשמן עמוק גורם לספיגת שמן קטנה יותר. כמו כן שימוש בכלי טפלון, משומן קלות והעלאת מרכיב הביצה בבלילה יפחית את כמויות השומן הנספג בלביבה. ואם בלביבה מתוקה חפצה נפשכם אז תמיד כדאי לערבב אם בטטה ולא להתפתות לסוכר.

אפשר גם לנסות את המתכון הזה ללביבות לחנוכה שהוא גם בריא וגם טעים

ואשר לסופגניה– אין מה לפחד בסופגניה רגילה יש כ- 400  קלוריות, המילוי שמוסיפים לסופגניה יכול להוסיף לה תוכן קלורי של כ- 100 קלוריות נוספים.
ומכאן שאחת הדרכים לחסוך מעט קלוריות היא להמעיט בתכולת המילוי ובסוגיו (ריבת חלב ושוקולד עתירי קלוריות).
כמו כן סוג הבצק יכול לעזור בהפחתת הקלוריות לכל סופגניה, שימוש בקמח חיטה מלא עשיר בסיבים ותורם לחושת שובע, וכמו כן שימוש בקמח סויה מפחית במעט את ספיגת השומן.
ואם בשומן עסקינן אז אפשר לאפות בתנור את הסופגניות שמרים ורק לאחר מכן לטגנם זמן קצר מאוד בשמן רותח ובכך להפחית את המעמסה הקלורית.

אז כן אפשר לסיים כל ערב חג עם צריכה קלורית קטנה בהרבה מ 500 קלוריות נוספים רק זה אומר שאתם מזמינים את האורחים אליכם ופעילים במטבח.
ואם כבר החלטתם להתארח אצל חברים או משפחה, טרם יציאתכם מהבית כדאי לאכול ארוחה בריאה וטובה, גדולה ככל האפשר כדי שלא תאלצו להשביע את רעבכם על ידי מטעמי החג.
בכל אופן אל תעשו לילדים "בושות" ותתחילו להגביל אותם תוך כדי ארוע- תאירו את עינם לפני היציאה מהבית.

טיפים, מתכונים ומאמרים נוספים ניתן למצוא באתר www.zinuck.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עמית מורג- מאמן נוער ומבוגרים לתוצאות פורצות דרך בחיים ובעסקים משנת 2001. עמית בעל תואר ראשון במדעי התנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני MBA במנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה. עמית הקים ומנהל את נקודת זינוקהתוכנית המובילה בישראל לשינוי והטמעת אורח חיים בריא והרזיה לילדים ונוער, ומכהן כמנכ"ל המרכז הישראלי להתעמלות במים. 054-2330880

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית מורג

מאת: עמית מורגאימון לאיכות חיים18/11/10997 צפיות
מה הקשר בין אימון אישי לתזונה נכונה וירידה במשקל, ואיך עושים זאת?

מאת: עמית מורגמתכוני חגים17/12/091182 צפיות
לא כל מתכון לחנוכה, חג השמן, צריך להיות לא בריא ולא מזין...

מאת: עמית מורגדיאטה ותזונה16/12/09992 צפיות
כיום כבר ידוע לכל כי הגישה הרב מערכתית לטיפול בבעיות השמנה בקרב ילדים היא הדרך היחידה העשויה לתת פתרון אמיתי ולאורך זמן. הדבר נובע ממחקרים רבים שמראים כי למרות שאין שני ילדים דומים, ניתן למנות סיבות ומאפיינים דומים מאד לילדים הסובלים מעודף משקל. קיראו בהמשך על הגישה הרב מערכתית ולמה אנחנו בטוחים שגישה זו היא היחידה שתיתן מענה אמיתי לשינוי אורח חיים והרזיה לילדיכם.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189691 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica