חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסק זמן ממירוץ החיים המטורף

מאת: סיגלהתמודדות עם מצבי לחץ21/06/20152503 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
החיים הטרופים שלנו לא נותנים לנו את האופציה לעשות פסק זמן מהחיים

לעצור ולהפיק לקחים

אנו רוצים להספיק כמה שיותר ...

ולעיתים אנו קורסים תחת העומס

איך שנגמר הסיפור ישר מצאתי אהבה חדשה

או "יומיים אחרי הפיטורים כבר הייתי בעבודה אחרת" – נשמע מוכר

כשאנחנו לא עוצרים בין אירוע לאירוע כדי לבחון-

מה קרה

למה זה קרה?

איך זה קרה?

ואנחנו ממהרים לאירוע הבא

אין לנו זמן לעבד את המידע שצברנו

אין לנו זמן לזהות את המכנה המשותף , או את הדפוס

ואז הדפוס חוזר, כי בעצם אצלנו שום דבר לא השתנה

ומהר מאד אופס.. אנחנו בפלונטר חדש?

אספר לכם על שירה(שם בדוי) ידעה שהקשר שלה עם גיא הוא מה שאנחנו קוראים  "קשר הרסני". היא אף פעם לא ידעה באיזה מצב רוח יקום, ועם איזה פרצוף ייכנס הביתה בסיום העבודה. לכן, הייתה מהלכת לידו כמו על ביצים דרוכה כמו קפצון. כששאלתי אותה " למה את נשארת איתו אם את לא מרגישה בטוחה בקשר? ענתה לי " שגיא במצב הרוח הנחמד שלו, הוא הכי מרגש בעולם". שירה היא פריקית של אקשיין וסערות בלב הן טעם החיים שלה.

אם אתם , כמו שירה פריקים של ריגוש מתמיד סביר להניח שתמצאו את עצמכם בלא מעט פלונטרים . וכשאתם שם, מטלטלים מצד לצד, מהעונג לכאב, עצם הטלטלה משרתת את הצורך הכי חזק שלכם - אקשיין!

אנו בוחרים לא לעצור אנו בוחרים להמשיך

ולטעות מחדש

אין לי זמן זה המשפט הידוע שאנו אומרים לעצמנו

תחשבו שאם היינו נותנים לעצמנו כמה דקות ביום כמה נשימות

של time out

כמה החיים שלנו היו שונים

תחשבו שהפסק באמצע היום הוא סוג של מטלה כמו שאר מטלות היום

– בעבודה ,עם הילדים, עם הבוס

הפסק זמן הוא חלק  ממהלך הרגיל של היום שלכם

קבעו לכם שעה מסויימת – באמצע היום אתם עוצרים ונושמים

עושים משהו רק בשבילכם

עוצרים את המחשבות

ומה עם שירה אתם בטח סקרנים לדעת מה התרחש בחייה?

אז שירה לא ידעה שהיא צרכנית כרונית של אקשיין עד שנפגשנו.

מהר מאד התברר לי שגיא היה כוכב אחד בשרשרת כוכבי האקשיין בחייה של שירה

וגם, שכל יתר הבחורים הנחמדים , השקטים, הרגועים , הבטוחים, "ה ... נחמדים האלה" כפח ששירה כינתה אותם בזלזול שקט, לא זכו ממנה לשום התייחסות. " הם לא מרגשים אותי" אמרה לי

זה היה הפלונטר שלה.

בתהליך העבודה עם שירה, הגדרנו מחדש מילון מושגי מפתח: מה זו אהבה טובה, מה זה ריגוש, מה זה ריגוש יקר, מה זה נחמד,  ולעיתים צריך לעצור ולבדוק את העובדות בשטחועוד.

התוצאה לא אחרה לבוא .

בוקר שמשי אחד הטלפון מצלצל ועל הקו שירה.

היי מה שלומך ? חייבת לספר לך משהו את לא תאמיני!!!

התאהבתי. טוב לא ממש . אין לי רעש וצלצולים וסערות, אבל טוב לי...ורגוע לי ואת יודעת מה, גם לא משעמם לי...

איזה כיף לשמוע מחמם את הלב

. קבעו לכם שעה קבועה לסידור מחשבות לעצור להפיק לקחים מכל ההתרחשויות השונות בחייכם

כמו שאנו מסדרים את הארונות שלנו מנקים את הבית הולכים לעבודה ,

קובעים לעצמכם שעה עם עצמכם

מגיע לכם לפרגן לעצמכם שעה ביום

ובשעה הזו אתם מוקירים את עצמכם

ברגע שאתם מקדישים לעצמכם שעה

אתם עוזרים גם לכם אבל גם לסובבים אתכם

אתם מלאי מרצ חדורי מוטיביציה ונכונים להמשיך הלאה

אז אל תשכחו את עצמכם

כי מגיע לכם הטוב ביותר

רוצה לדעת עוד

לחצי כאן להורדת המדריך השלם לצמיחה אישית מפלונטר לפריצת דרך חדשה

http://lp.vp4.me/nbrs

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
סיגל קריטנשטיין

מאמנת אישית מוסמכת

יזמית, מורת דרך

ומומחית ליציאה מפלונטרים ותסבוכות בחיים

03-5460371

0507290564

http://lp.viplus.com/biwo

https://www.facebook.com/sigaliot4u

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל

מאת: סיגלאימון אישי16/10/151871 צפיות
כמה פעמים הרגשת שאת מתלהבת ממשהו, מלאת אנרגיה ומוטיבציה, ואז מישהו קרוב מוציא לך בשניה את כל הרוח מהמפרשים? או שאולי התחלת בפרויקט כלשהו, שממש מלהיב אותך, ופתאום מישהו בעבודה אומר איזו מילה שגורמת לך להרגיש קטנה ואבודה?

מאת: סיגלאימון אישי23/09/151840 צפיות
אדם שחי כל הזמן בהאשמות עצמיות, הוא לא אדם מאושר. אדם כזה חי כל הזמן במתח ובדאגות, והופך להיות האויב הגדול ביותר של עצמו. כדי לצאת מהמעגל האינסופי הזה, צריך לסלוח על טעויות שנעשו, ללמוד מהן ומהעבר בכלל, ולהמשיך הלאה, כי החיים מאוד קצרים, וחבל לחיות אותם כל הזמן בהאשמה עצמית.

מאת: סיגלאימון אישי - כללי13/09/152010 צפיות
השנה שחלפה, השנה שתבוא כשמתחילה שנה חדשה, כולם עוסקים בסיכומים. חושבים על השנה שהיתה ועל זו שתבוא, ומכוונים לכך שהשנה שתבוא תהיה טובה יותר. אז איך היתה השנה שלכם, ומה אתם מאחלים לעצמכם לשנה הבאה? כיוונים וטיפים תוכלו למצוא במאמר הבא.

מאת: סיגלאימון אישי22/08/151620 צפיות
מעשה טוב – מעשה שיוצא מהלב אלונה לא היתה מסופקת. היא עבדה מהבית, כמעט לא ראתה אנשים והתקשורת היחידה כמעט שהיתה לה היתה עם אמא שלה, עם בעלה ("האיש שלי", כפי שקראה לו) ועם שלושת ילדיה. היו לה חברות בעבר, אבל היא לא הצליחה לשמור איתן על קשר. כולן נעלמו, בלי שום סיבה נראית לעין, והיא הרגישה שזה משהו בה, שלא מאפשר לה להיות מי שהיא היתה רוצה – אישה שמחייכת רוב הזמן, מוקפת חברים, ושיכולה להגיד בפה מלא, שהיא אוהבת את החיים.

מאת: סיגלאימון אישי08/08/151200 צפיות
כשאנחנו בשעת משבר, לפעמים הדבר שאנחנו הכי צריכים הוא חיבוק. כשאנחנו שמחים, אין ספק שזה נחמד לשמוח לבד, אבל, ממש כמו שאומר השיר, כששמחים בשניים – זה נחמד כפליים. כמובן שהחיבוק צריך להיות מהלב והשמחה צריכה להיות אמיתית ולא מעושה, כי אחרת האפקט הרצוי לא מושג, ונשארת הרגשה של אכזבה והחמצה. איך יודעים איזו סביבה היא תומכת באמת ומאיזו סביבה כדאי להתרחק? על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: סיגלאימון אישי26/07/151882 צפיות
על אהבת חינם ושנאת חינם הרבה פעמים שומעים את המושגים "אהבת חינם" ו"שנאת חינם", בעיקר כשמתרחש אירוע מסוים על רקע אפליה או בימים הסמוכים לתשעה באב – היום בו מתאבלים על חורבנם של בית המקדש הראשון ובית המקדש השני. השיח של טרום תשעה באב עוסק בשנאת חינם בשל העובדה כי על פי המסורת היהודית – בית המקדש השני נחרב בשל שנאת חינם ששררה בין פלגים שונים ביהדות, והתקווה היא שבמקומה של השנאה הזאת תשרור בין אנשים אהבת חינם – אהבה שאינה תלויה בדבר, אשר תביא לימים יפים יותר.

מאת: סיגלהתמודדות עם מצבי לחץ21/06/153028 צפיות
החיים הטרופים שלנו לא נותנים לנו את האופציה לעשות פסק זמן מהחיים לעצור ולהפיק לקחים אנו רוצים להספיק כמה שיותר ... ולעיתים אנו קורסים תחת העומס איך שנגמר הסיפור ישר מצאתי אהבה חדשה או "יומיים אחרי הפיטורים כבר הייתי בעבודה אחרת" – נשמע מוכר כשאנחנו לא עוצרים בין אירוע לאירוע כדי לבחון- מה קרה למה זה קרה? איך זה קרה? ואנחנו ממהרים לאירוע הבא אין לנו זמן לעבד את המידע שצברנו אין לנו זמן לזהות את המכנה המשותף , או את הדפוס ואז הדפוס חוזר, כי בעצם אצלנו שום דבר לא השתנה ומהר מאד אופס.. אנחנו בפלונטר חדש?

מאמרים נוספים בנושא התמודדות עם מצבי לחץ

מאת: בנימין קלינגרהתמודדות עם מצבי לחץ05/04/205568 צפיות
הסבר ותיאור כללי של מחלקת רישוי בניה בעיר הרצליה הנמצאת כיון במאמצי פיתוח רבים, אמונה מחלקת רישוי בניה על הפקת היתרי הבניה השונים שבאמצעותם ניתן יהיה לבנות ולפתח את העיר. תהליך הפקת היתר מלווה בבדיקות המשלבות בדיקות סטטוטוריות, זאת יחד עם בדיקת טיב התכנון המוצע המתבצע באמצעות בדיקת התאמה להנחיות המרחביות. בנוסף, נציגי מחלקת רישוי מסייעים במתן מידע וליווי המתכננים משלבי התייעצות ראשוניים ועד לשלב הפקת ההיתר.

פיטורים ממקום עבודה, פרידה מרצון, לא רוצה אותי, גירושין מרצון, פרידה מבחירה, התמודדות עם דחייה, אימון עסקי, מורה רוחני: עכשיו נניח ששני אנשים נפרדו נניח עכשיו והבן אדם, בא נדבר על נושא של פרידות יש פה כמה היבטים, היבט ראשון מה בן אדם מעדיף יותר שייפרדו ממנו או שהוא ייפרד מה הוא מעדיף יותר, מה בן אדם מעדיף שיגידו לו "לא רוצים אותך" או שהוא יגיד שהוא לא רוצה מה בן אדם מעדיף יותר? ש: שהוא יגיד שהוא לא רוצה. אליעד: שהוא יגיד שהוא לא רוצה למה? ש: כי אז זה הרצון שלו כאילו ואז הרצון ...

מפחד להיפגע, לאהוב שוב, פחד מבגידה, פחד מאינטימיות, מפחד להיפגע, לא רוצה להיפגע, טיפול נפשי, ייעוץ אישי: עכשיו השאלה היא כזאת אוקי איך בן אדם שניסה משהו ונכשל איך הוא בעצם יכול לקבל את הבטחון לנסות עוד פעם, עכשיו מה שאמרתי זה לבוש של כמה ווריאציות שונות זה יכול להיות בן אדם שניסה משהו ונכשל וזה יכול להיות נגיד בן אדם נגיד שבגדו בו באמון והוא צריך לתת אמון מחדש או נגיד שבן אדם היה במערכת יחסים ואז הוא נפרד נגיד והוא איבד אמון באהבה והוא רוצה להתאהב מחדש זאת בעצם השאלה איך זה אפשרי ...

טיפול בדמיון מודרך, התעללות בבעלי חיים, איך למחוק זיכרון, ניתוק רגשי, איך לטפל בטראומה, צמחונות, קואצינג, הדרכה: את שומעת אותי לפי איך שאת שותקת נראה לי שאת סובלת מאיזו טראומה, יכול להיות? אני לא יודע ממשהו, באותה מחשבה איך שהתחלת לדבר הבנתי שאת כנראה לא סובלת מאיזו טראומה חשבתי שאת שותקת בגלל טראומה, לא יכול להיות? ש: שלשתוק זה בהכרח בגלל טראומה? אליעד: מה הטראומה גורמת לבן אדם? לשתוק סתם אני צוחק איתך אוקי. עכשיו בכל מקרה הנושא הוא טראומות זה הנושא, עכשיו השאלה היא כזאת למרות ...

מאת: סיגלהתמודדות עם מצבי לחץ21/06/153028 צפיות
החיים הטרופים שלנו לא נותנים לנו את האופציה לעשות פסק זמן מהחיים לעצור ולהפיק לקחים אנו רוצים להספיק כמה שיותר ... ולעיתים אנו קורסים תחת העומס איך שנגמר הסיפור ישר מצאתי אהבה חדשה או "יומיים אחרי הפיטורים כבר הייתי בעבודה אחרת" – נשמע מוכר כשאנחנו לא עוצרים בין אירוע לאירוע כדי לבחון- מה קרה למה זה קרה? איך זה קרה? ואנחנו ממהרים לאירוע הבא אין לנו זמן לעבד את המידע שצברנו אין לנו זמן לזהות את המכנה המשותף , או את הדפוס ואז הדפוס חוזר, כי בעצם אצלנו שום דבר לא השתנה ומהר מאד אופס.. אנחנו בפלונטר חדש?

מאת: אלעד רימוהתמודדות עם מצבי לחץ11/06/152762 צפיות
חרדה היא מצב הגורם לנו לחוסר נוכות, חשש או מצוקה בסיטואציות שונות בחיים ללא טריגר מגורם אובייקטיבי או סכנה ממשית. הבנת הבעיה וטיפול נכון עשויים לסייע לחזור לשיגרת חיים תקינה ולתפקוד מלא בחיים החברתיים והמקצועיים.

מאת: מאיה ברשהתמודדות עם מצבי לחץ11/12/142090 צפיות
בעולם האינטנסיבי המהיר והמתקדם שבו אנו חיים, הקצב והדנמיקה גם האישית וגם הבין אישית ובכלל בכל המרחבים. מאוד לוחצת. מאוד תחרותית.מאוד קצרת סבלנות וממהרת. בבית/בעבודה/במשפחה/עם חברים/בלימודים ובגנים. כן כן גם בגני הילדים משם זה מתחיל. פיתוח מיומנות שפת הקשב = מיינדפולנס בעבודה עם ילדים ונוער כוונתה להקנות לילדים קשר לעולם הפנימי עולם של תחושות,רגשות,חושים.. ,והתרגול היום יומי תומך ויוצר שינוי של קבע ומביא איתו העצמה אישית,הערכה אישית ובניית בטחון עצמי פני

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica