חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דשא סינטטי – דשא טבעי יותר, לנו!

מאת: מערכת VPRגינון19/12/20091012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם העיצוב השתלט על ביתנו בכמה וכמה אופנים, אחד מהם היה עולם השיפוצים, כיום - ניתן לראות גם את אופי הגינות שלנו שהשתפרו בעזרת דשא סינטטי, מרבדי דשא מלאכותי אשר מרפדים את הגינה שלנו בצורה מרהיבה ובהירה מתמיד.

דשא סינטטי הינו הדשא המלאכותי אשר מוציא ומנקה אותנו מכל הקשור לטיפוח, שימור וניקיון הגינה שלנו. רוב הגינות היום הינם קשות לטיפוח, במיוחד אלו אשר נתונות לדשא אורגני טבעי, כלומר טיפוח מתמיד של ממטרות - מיליוני קוב של מים בשנה למען טיפוח הגינות של ארצינו.

דשא סינטטי ידוע כתחליף חסכוני ועדיין יפייפיה, אשר מחליף לנו את הדשא האורגני, אותו דשא שלוקח מאיתנו את הכוח לגיזום, טיפוח שבועי ובגינות מסוימות גם יומיומי.

דשא סינטטי מגיע בכמה צורות ורמת בהירות שרק נרצה, כמעיין תחליף עיצובי וחסר דאגות של עולם העיצוב ועולם המדשאות. דשא אורגני נוטה לפגוע בכמה סוגים שונים של אלרגיות, דשא סינטטי הינו מלאכותי ומכך יוצא שאין פחד לפגיעה בחסינות של הגוף למדשאות. מרבדי דשא סינטטי הינם איכותיים וידידותיים מאוד לסביבה, בין אם זה בחיסכון אדיר של קוב בשנה ובין אם זה ידידותי לסביבה בכל הקשור לסיבים המלאכותיים שאינם מפריעים לאלרגיות ולבריאות.

עולם העיצוב מתפשט על כל הבית שלנו, מה שבשנות ה80 וה90 היה רק סידור רהיטים ושינוי צבעי הקירות בבית, כיום ניתן לראות איך בית פשוט הופך לארמון מדהים ויקר מאוד עקב שינויים בכל הקשור לבית, בין אם זה שינוי סדר הקירות וגודל החדרים, ואף הגדלת אופי החדרים, עבודות בטון כאלו או אחרות אשר מפרידות ומסדרות מחדש את כל חדרי הבית. גינון ודשא סינטטי הפך לחלק חשוב גם הוא בעולם העיצוב, אולי בגלל אופי הידידות לסביבה אולי בגלל חוסר הטיפוח המתמיד הרצוי, אחרי הכול - זמנינו יקר יותר מכל מרבד דשא סינטטי כזה או אחר.

העניין הוא שכל הקשור לעיצוב לאו דוקא דואג רק למראה עיניים, אלא גם לאופי העיצוב, כלומר האם העיצובהזה באמת השרה עלינו רגיעה או שמא ליופי בלבד? הרעיון הוא לא רק לעצב את הבית בצורה שיאהבו, אלא בצורה שאנחנו נאהב ונעריך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101320 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101270 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101286 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101118 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101851 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101561 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101162 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica