חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך המטבח המודרני משתמש בכלי מטבח כאלמנט עיצובי ?

המטבח המודרני הביא עמו חידושים רבים ובין השאר מדובר על כלי אפייה בעלי שימושים נהדרים החוסכים עמל וזמן רב של השקעה באפיית עוגות, עוגיות, לחמים ושאר מאכלים טעימים. עוד על כלים למטבח מסוג זה במאמר הבא.

המטבח הפך בשנים האחרונות לליבו של כל בית ישראלי טיפוסי. הטרנד העיצובי של דירות ובתים רבים הפך להיות כזה המבוסס על מטבח פתוח המתחבר ישירות עם חלל הסלון או מופרד באמצעות "אי מטבח" מעוצב ומודרני.

טרנד עיצובי זה בתוספת של שפע תכניות וערוצי בישול ואפייה בטלוויזיה, שלא לדבר על הנגישות של עשרות אלפי מתכונים באינטרנט, הפכו את המטבח לא רק למקום בו שותים קפה בבוקר בטרם יוצאים לעבודה או ללימודים, או כזה בו אוכלים ארוחה זריזה, לכזה שהוא גם חלק מהווית הבית כולו, כשכל אחד מרגיש שהוא יכול לתרום את חלקו אם בבישול, טיגון או אפייה של מאכלים טעימים שזה עתה צפה בהם או שמע אודותיהם.

חשיפה זו לכלי התקשורת סביב כלי בית, בישול ואפייה ובעיקר נוכחות מוגברת במטבח הביא הרבים לא רק להרחיב את היכולות שלהם ביצירת מנות טעימות במטבח אלא גם בשימוש במגוון כלים למטבח מהסוג המקצועי יותר, בדיוק כמו של השפים המובילים באמצעי התקשורת השונים.

חלק מאותם כלים למטבח שצברו פופולאריות רבה הם אלו של נישת האפייה וכיום כלי אפייה רבים שבעבר איש לא חשב על שימוש שלהם במטבח הביתי שלו, הפכו למוצרי חובה בכל מטבח בו יש מי שאוהבים לאפות עוגות, עוגיות ולחמים שונים.

בין אותם כלי אפייה מבוקשים ניתן למצוא:

תבניות אפייה מיוחדות – תבניות אפייה המיועדות לקפקייקס, פשטידות, קישים, עוגות שונות, הכול בהתאמה לצרכי האפייה של אותו המאכל הספציפי על מנת שהתוצאה תהיה כמה שיותר מושלמת.

ציוד עזר מתקדם – משקלים מעוצבים, מדי חום מתקפלים, כפיות וכוסות מדידה צבעוניים ובסדרות של מגוון גדלים שימושיים, כולם במטרה להוסיף לחוויית הצבעוניות והשמחה שבאפייה.

אבזור לאפיית לחמים – המוצר הכה בסיסי שנהוג לרכוש בכל מכולת שכונתית הפך כבר מזמן  לחוויה קולינארית כאשר הוא נאפה בבית בטעמים שונים ושילובים של זיתים, פטריות ושאר אפשרויות שהופכות אותו לטעים במיוחד. סלסילות התפחה, תבניות מקצועיות, נפות קמח משוכללות, סכינים, מרדדים ושאר אביזרים המאפשרים יצירת לחמים מדהימים.

אין כל ספק כי המטבח הוא ליבו של כל בית ואבזור מתאים לאפייה הופך כל בית למיני קונדיטוריה עם מאפים טריים וריחות מגרים לאכילה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20644 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201062 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205093 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201192 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201630 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205284 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205202 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205505 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205595 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195909 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196115 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica