חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

waze מספקת למפתחי סלולר ו-web גישה ישירה וחינמית לפיתוח אפליקציות מבוססות מפה (LBI)

יישומים מבוססי מפה צוברים עוד ועוד פופולאריות בשוק האינטרנט והסלולר הבינ"ל והשוק הישראלי צפוי להצטרף למגמה בעקבות השקתו של האייפון בארץ. כידוע, בעולם כבר מספקת Google גישה חינמית לפיתוח אפליקציות מסוג זה ובסה"כ קיימות מאות אפליקציות מבוססות מפה כש-Foursquare היא הדוגמה הנוכחית הבולטת. בישראל לעומת זאת ספקיות המפות לא אפשרו ביצוע מהלך דומה. מעתה, מודיעה חברת waze, ספקית ספקית פלטפורמת מפות הנבנות ומעודכנות באמצעות קהילת הנהגים עצמה, המספקת אפליקציית GPS חברתית חינמית, כי תהיה הראשונה בישראל לספק גישה פתוחה וחינמית למפתחי סלולר ו-web.

עבור השירות, מבקשים ב-waze, כי האפליקציה תהיה פתוחה לציבור ותכיל את לוגו החברה. גישה למפתחים זמינה בכתובת http://www.waze.co.il/dev/. גופים עסקיים שיבחרו לשלב יכולות מפה בפיתוחים עתידיים שלהם יוכלו לקבל את המפה בתשלום, בפניה לחברה.

נועם ברדין, מנכ"ל waze: "השקתו של האייפון בישראל היא נקודת ציון מרכזית שמשפיעה ומשנה את הרגלי הצריכה והשימוש במדיה הסלולארית וממנה במקוונת. בעצם המהלך הזה אנחנו מאפשרים לכל מפתח ישראלי לפתח את ה- Killer Application הבא, ללא עלויות של רכישת זכויות שימוש במפה ובכך להשתלב באופן מהיר בתחום ה- LBI הצובר תאוצה".

בשונה ממפות מקוונות, מסורתיות waze אינה מפה רגילה. waze מייצגת את עולם המפות החדש בו הקהילה בונה ומעדכנת את המפה באופן פעיל ושותף. תוך נסיעה עם אפליקציית web המותקנת במכשיר הסלולארי. במהלך הנסיעה מועברות נקודות הציון (GPS) לשרתי waze ומתורגמות בזמן אמת לתשתית כבישים ולנתוני תנועה ועומסים.

אפליקציית ה-GPS החינמית של waze מבוססת על מפות אלה והיא מספקת למשתמש בכל עת את המסלול המהיר ביותר לכל יעד בהתבסס על נתוני התנועה בזמן אמת. ל-waze כ-250,000 משתמשים סלולאריים (נוקיה, אייפון, אנדראויד ו-WM). בתחילת 2009 השיקה waze את האפליקציה בארה"ב ובמהלך חודש נובמבר 2009 פתחה את השירות למשתמשים נוספים ברחבי העולם. כיום זמינה waze בכ-900 ערים שונות ברחבי העולם.

ב-waze יקדמו בברכה פיתוחי יישומים סלולאריים דוגמת אלה שכבר פותחו ל-web והתבססו על מפת waze בהם: http://otobusim.co.il/ ו-http://www.send-wich.co.il/.

אודות waze

חברת waze פועלת בתחום פיתוח אפליקציות רשת סלולאריות מבוססות מיקום וניווט  בשיתוף מלא של קהילת הגולשים במדינות שונות ברחבי העולם. השירות שפיתחה waze כולל מפות המתעדכנות ברציפות, התרעות על עומסי תנועה ותאונות, ומידע המציע למשתמשים את הדרך המהירה ביותר להגיע ליעד שלהם. חברת waze מעסיקה 35 עובדים ופועלת ממשרדיה שברעננה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ושיווקי הוקם באוקטובר 2005 ומשרת מאז חברות טכנולוגיה מובילות וסטארטאפים בראשית דרכם המקצועית. המשרד מתבסס על ראייה שיווקית רחבה המחברת בין כל פעילויות השיווק והתקשורת הנדרשות לארגון. את המשרד מנהלת עינת מירון, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-16 שנים בכל ערוצי המדיה השונים. http://www.meyron-mc.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירון תקשורת משווקת

מאת: מירון תקשורת משווקתפרסום באינטרנט01/02/121218 צפיות
Acuvue מותג עדשות המגע מבית ג'ונסון&ג'ונסון מגיש, קמפיין פרסומי באמצעות דאבלקליק, מבית גוגל הקמפיין כולל 23 סרטוני וידיאו שחשיפתם מבוקרת ומנוהלת בכלים טכנולוגיים מתקדמים

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור04/11/111264 צפיות
נהוג ומקובל להתחיל פעילות יחסי ציבור כחודשיים-שלושה לפני תאריך ההשקה הרשמי. אז למה גולן טלקום בוחרת בבליץ תקשורתי חצי שנה לפני תחילת הפעילות שלה?

יכולה להבין ולהודות לאפל על שפישטה את הטכנולוגיה, הנגישה אותה וגם פתחה שוק שלם של בעלי מקצועות חדשים, אבל אף פעם לא הבנתי את ההסכמה שבשתיקה לגישה השיווקית שלה. את הורדת הראש וקבלת כל התכתיבים שלא ניתנים לערעור, המחירים של כל כפתור וכבל, החפיפניקיות ב-QA.

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור17/10/111483 צפיות
הזדמנות פז עבור התקשורת לתקן עוולות גדולות ובראשן את זו שנגרמה לרונה רמון. הזדמנות לתכנן ולהיערך כבר מעכשיו כיצד לספר ולתעד את חזרתו של גלעד במינימום רמיסה של כבוד האדם, הפרטיות והשקט שמגיע לו

מאת: מירון תקשורת משווקתיחסי ציבור13/10/111515 צפיות
ניהול משברים הוא דבר מאוד פשוט לביצוע. הוא כולל 2 מרכיבים בסיסיים שחייבים להתקיים כדי לנטרל את הביקורת – שקיפות ואחריות.

17 כלות כנראה לא יקבלו את שמלות הכלה שלהן; החוב של החברה לעובדות מוערך בכחצי מיליון ש"ח

מאת: מירון תקשורת משווקתעסקים, מימון וכספים11/04/112214 צפיות
בית דין רבני שדן בתביעת השתתפות בהפסדים לאור קבלת שטר היתר עסקא פסק כי שטר שכזה אינו מחייב

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152395 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica