חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג ודוכני מזון לאירועים

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי31/05/20161323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוג האירוע

הרמת כוסית לחג במקום העבודה או מסיבת יום הולדת בחצר של הבית? לכל סוג של אירוע יש בדיוק את סוג המנה המתאימה לו. חשוב מאוד שהאוכל אותו אתם מזמינים להסעדת האורחים שלכם יתאים לסוג של האירוע אותו אתם חוגגים. קייטרינג לאירועים יכול להגיע במגוון עצום של אופנים, החל ממגשים של כריכים, קערות סלט או ירקות חתוכים ועד לצלוחיות אישיות של נתחי דג ברוטב. התאמה נכונה של סוג האוכל המביאה בחשבון את סוג האירוע תהייה הדרך הנכונה לבחירה.

שעת האירוע

לכל שעה ביום יש את סוג האוכל המתאים לו, בין אם מדובר בשעת בוקר, צהריים או ערב. להגיש סושי בבוקר תהייה טעות, אך מגשי גבינות ופירות יתאימו בהחלט לאירוע המתרחש בשעות היום. כאשר מדובר בערב, האוכל צריך להיות משביע יותר, ולכן מוטב שלא להזמין כריכים, אלא דווקא לבחור במאכלים מבושלים, בדגים ובשר לצד תוספות מיוחדות.

כמות האורחים ואופן ההסעדה

כאשר מדובר בקוקטייל בעמידה, כדי לבחור במנות "ביס", כאלו שלא מלכלות וניתן לאכול אותן בעמידה. אם מדובר באירוע של ישיבה, ניתן להזמין בופה בשרי לצד מספר אפשרויות של תוספות. יש להתחשב גם בכמות האורחים שלכם וגם בחלל העומד לרשותכם, על מנת שלכולם יהיה נוח לאכול. אם אין לאורחים מקום לשבת, בחרו במגוון של מנות קטנות ואם מדובר באירוע לצד שולחנות, כדי לבחור בבופה עם מנות מלאות ומשביעות.

קייטרינג ואוכל מוכן לאירועים מגיע במגוון רחב של אפשרויות ותצורות, הבחירה צריכה להיעשות גם לפי הטעם שלכם, אך בעיקר לפי הפרמטרים של סוג האירוע, שעת האירוע, כמות האורחים ואופן הגשת או אכילת האוכל, בצורה זו – האירוע יהיה להצלחה – גם טעים וגם נעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201264 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205476 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191814 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191715 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196595 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192101 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191406 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205251 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205170 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205476 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205564 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195873 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196080 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183087 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica