חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עולמות של: יין , יינות .

מאת: Nirit Shalomיין ואלכוהול28/12/2009841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתייני יין רבים חולמים על גילוי מסעיר מארצות רחוקות במחיר מציאה... לצערנו , המציאות בד"כ שונה בתכלית מהמציאות בה היינו רוצים להתקל בשוק זה של יינות , כמו גם בשווקים אחרים בתחומים המסחריים הקיימים בארצנו הקטנטונת , ובכלל בעולם כולו.

כיום, מספר יקבים גדולים מייצרים את רוב הבקבוקים שאתה יכול למצוא ברוב החנויות ושמות מוכרים של יינות כמו מרלו או שרדונה שולטים במדפי הסופרמרקטים. סוחרי יין רבים וסיטונאים פשוט מחפשים להם דרכים להבטיח את המחיר הזול ביותר האפשרי ליין שקל לשתות, על ידי הזמנת כמויות גדולות של יין מייצרנים גדולים. ולכן , אם אתה רוצה משהו מעט שונה , אין טעם רב בסריקה של המדפים בחנות או בסופרמרקט המקומי שלך - מה שתמצא הוא יין בייצור המוני .

אך עדיין יש תקווה... התקדמות האינטרנט וההתעניינות הגוברת ביין (במיוחד יינות ישראלים) הציבה אפשרות פשוטה יותר עבור חובב היין להזמין יינות מעניינים בזול יותר.

חיפוש קצר ברשת על המילים "יין"  "יינות" או גת יכול להראות לכם כמה יקבים מעניינים המציעים מגוון גדול של בקבוקים ומידע שימושי מאוד לגבי כל אחד מהם. לפי כלי הסטטיסטיקה ברשת ניתן לראות  שאתרי היין זוכים לכניסות רבות יותר מאשר רבים מאתרי המסחר האחרים. ניתן למצוא באינטרנט יינות ממדינות רבות כמו צרפת , ספרד , כמו גם ישראל ועוד רבות אחרות... ישנו יין פינוט מהונגריה ורומניה , פיז' ברזילאי ויינות קינוח מיוון , קברנה סוביניון צ'יליאני וענבי פינוט נויר מפטגוניה .


ולכן , אם אתה מרגיש תקוע במסלול היין שלך , מדוע לא לחפש משהו שיהיה קצת שונה ? ישנו בחוץ עולם שלם של יינות טובים יותר מהם ניתן להנות והם רק במרחק של כמה קליקים... כדי לקבל עוד מידע , נסו לבקר באתר שלנו..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112743 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101528 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172756 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142546 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142912 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144441 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411804 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148160 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148479 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica