חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות עיצוב אתר האינטרנט

מאת: Nirit Shalomבניית אתרים30/12/2009767 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב אתרים נוגע הן לצד הגראפי והוויזואלי של האתר, הן לנוחות הגלישה בו. קשה להפחית בחשיבות עיצוב אתר אינטרנט להצלחתו: המגוון העצום של אתרי אינטרנט, בכל תחום ומכל סוג, מביא את התחרות ביניהם לשיא. הגולש הממוצע צפוי לדפדף בין אתרים רבים מאד, ולהקדיש זמן רק למעטים מתוכם. את ההכרעה באילו אתרים יישאר הוא יקבל בעיקר לפי הרושם הראשוני, הוויזואלי. אם הוא יאהב את הגרפיקה, ולאחר מכן ימצא שהאתר נוח וידידותי לגלישה – רק אז הוא עשוי להישאר בו יותר מכמה שניות ולחזור אליו גם בהמשך. עיצוב אתר האינטרנט, אם כך, הוא הפרמטר באמצעותו ניתן להבחין בין אתר אינטרנט אחד לאחר והוא אחד הגורמים המרכזיים שמשפיעים על מידת הצלחתם של אתרים.

 

עיצוב אתרים ומעצבי אתרים

בדרך כלל, על עיצוב אתר האינטרנט אחראית החברה שבונה את האתר, והיא יכולה להעסיק מעצב אתרים מקצועי או שלא להעסיקו. עם זאת, כאשר מדובר באתרים שעיצובם חשוב או מורכב במיוחד, אפשר לשכור את שירותיו של מעצב אתרים באופן נפרד. עיצוב אתרים הוא מקצוע של ממש, שניתן ללמוד אותו במגוון מוסדות ומכללות בישראל ובעולם. הלימודים כוללים את יסודות העיצוב, שימוש בתוכנות מחשב, שפות תכנות וכלים שונים לעיצוב גרפיקה, סאונד, וידאו ועוד. המעצב חייב לשלוט בטכניקות המתקדמות ביותר לעיצוב אתרים.

 

כיצד מתבצע עיצוב אתרים?

עיצוב אתר אינטרנט, למעשה כל כמו עיצוב שנועד גם למטרות מעשיות, כמ  חנות וירטואלית משלב בין המימד האומנותי למימד הפרקטי. מצד אחד, על המעצב להפגין את כישרונו ונקודת מבטו הייחודית, ומצד שני עליו לעצב את האתר כך שיהיה ידידותי ונוח למשתמש ויתאים למטרותיו של האתר ולקהל היעד שלו. אתר עמוס מדי, שאין בו קישורים מתאימים לתכנים שונים בתוך האתר או שמהירות הגלישה בו איטית מדי למשל לא יזכה להצלחה, גם אם מבחינה אומנותית או ויזואלית הוא מרשים מאד. בנוסף, לכל עיצוב אתר אינטרנט קודמת עבודת מחקר רצינית בנוגע לצרכי האתר ולעיצובם של אתרים דומים. מאתרים דומים ניתן ללמוד – מבלי להעתיק כמובן – אך כדאי גם למצוא אלמנטים עיצוביים ייחודיים שימשכו את הגולש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112742 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101528 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica