חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - שלוש הכרעות חשובות

מאת: Nirit Shalomבניית אתרים30/12/2009762 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים פרטיים, מוסדות ועסקים רבים מבקשים כיום לבנות לעצמם אתרי אינטרנט שישמשו אותם וימלאו אחר דרישותיהם וצרכיהם. במאמר זה נעמוד בקצרה על השאלות הראשונות והבסיסיות שנוגעות לכל בניית אתר אינטרנט, ושעליהן חייבים לענות כל אדם או מוסד המעוניינים באתר משל עצמם.

בניית אתר אינטרנט – הגדרת היעדים

בשלב הראשון של בניית אתר אינטרנט חובה להגדיר מה אתם מצפים מהאתר ולמה הוא בעצם נועד. הגדרה זו תשפיע מאוד על אופי האתר ועיצובו. ההבחנה הבסיסית היא בין אתרים מסחריים לאתרים שאינם מסחריים, אבל גם בכל סוג צריך להבחין בין תתי-סוגים שונים. הבחנה אחת בולטת, למשל, היא בין אתרים שמטרתם העיקרית היא למסור לגולש מידע או לפרסם מוצר, ובין אתרים שמטרתם היא לעודד את הגולש לפעולה אקטיבית כלשהי, כמו כתיבה בפורומים, חתימה על עצומה או קניית המוצר.

בניית אתרים סטאטיים ודינאמיים

אתר סטאטי הוא אתר שמכיל תכנים קבועים, ואין לבעלי האתר אפשרות לשנות אותם או להוסיף עליהם בעצמם – שכן כל שינוי או הוספה מחייב פנייה למתכנתים. לכן אתרים סטאטיים מתאימים לבעלי אתרים שמעוניינים לשנות את התכנים באתר רק לעתים רחוקות מאד. בנוסף, אתרים סטאטיים הם גם זולים יותר. באתרים דינאמיים, לעומת זאת, יש מערכת ניהול תוכן באמצעותה יכולים בעלי האתר, ולא רק המתכנתים, לשנות ולהוסיף תכנים אם רק ירצו בכך. יש גם אפשרויות שונות לשילוב בין שני הסוגים, למשל אתרים שניתן לשנות בהם רק חלק קטן מהתכנים.

בניית אתר אינטרנט באופן עצמי או באמצעות חברת בניית אתרים?

בניגוד למה שנדמה לפעמים, בניית אתר אינטרנט באופן עצמאי היא בהחלט אפשרית, במיוחד אם מדובר באתר פשוט. יש מגוון תוכנות שניתן לרכוש ושמאפשרות בניית אתרים עצמאית, ואפשר גם להיעזר במגוון התבניות שקיימות ברשת האינטרנט עצמה. בכל בעיה אפשר להיעזר בפורומים הרבים שעוסקים בנושא בניית אתרים. עם זאת, ככל שהאתר אותו מבקשים לבנות מורכב וגדול יותר, מומלץ יותר להיעזר בשירותיה של חברת בניית אתרים מקצועית. חברת בניית אתרים היא אמנם יקרה יותר, אבל היא תחסוך לכם זמן ומאמצים, ובנוסף תוכלו ליהנות מהידע והניסיון הרב שיש לה בבניית אתרים, עיצוב אתרים וקידומם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112743 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101528 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213603 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica