חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון פיננסי נכון לכל המשפחה

כולם מכירים וחשים את יוקר המחייה, כל מקום מזכירים את הקושי להתקיים ובו זמנית מחפשים פתרון לכך. יוקר המחייה פוגע לא רק בחשבונות אלא גם באנשים שרוצים להתקיים נכון אבל מאבדים את זה בדרך.

מה באמת יכול להציל אתכם מבעיות של קושי מחייה? באמצעות תכנון פיננסי נכון, יתאפשר לכם להשאיר את הקשיים בצד ולצעוד אל דרך כלכלית בטוחה יותר.

תכנון פיננסי באמצעות מקצוענים

• טובי המתכננים הפיננסיים יספרו לכם על הכשרה מעשית וניסיון לרבות בחירת פוליסות חסכון אשר מטרתן להוציא אתכן מהדוחק הכלכלי.

• הרעיון של תכנון פיננסי הוא בעיקר להבין איך ניתן לשפר את עניין ההוצאות ביחס להכנסות שלכם בפועל.

• כמו כן, יסייעו לכם המתכננים הפיננסיים גם בנושא של הגדלת ההכנסות וחיסכון שוטף על מנת להתמודד נכון עם יוקר המחייה. ניצול של תקנות כדוגמת תיקון 190, מאפשר לך לחסוך יותר ולשלם פחות מס על הרווחים הצפויים במהלך השנים.

אז מזה תכנון פיננסי נכון?

לפני שאתם יוצאים ורוכשים פוליסות חסכון, בואו נדבר על תכנון פיננסי נכון שהוא מעין מפת דרכים להתנהלות נכונה לטווח הארוך. כאמור, תכנון פיננסי מטרתו להגדיר לכם יעדים ברורים ובעיקר ריאליים. כמו בית העסק, כך גם המשפחה שהיא למעשה עסק כלכלי לכל דבר. גם כאן, כמו בעסק יש התחייבויות וגם כאן יש להקצות תזרים מזומנים נכון. אבל איך עושים את זה לבד? זהו, שאתם לא חייבים לעשות את זה לבד, לא כשיש לכם יועץ פיננסי נכון.

מה צריך כדי ליישם תכנון פיננסי נכון?

• קודם כל חשוב לאסוף את כל הנתונים החל מהכנסות, הוצאות, נכסים וכמובן מצב של התחייבות, הלוואות וכד'.

• זה חשוב להמציא את הנתונים הנ"ל על מנת שיהיה ניתן להגדיר יעדים פיננסיים ברורים.

• בסופו של דבר? תוכלו לגבש תכנית עבודה מעשית וכך למעשה להגשים ולדלג על הגרעון הפיננסי שנוצר.

בסיכום דבר, חשוב קודם כל להגדיר תכנית עבודה אשר מטרתה לכלול תקציב אחר, חדש ובעיקר מעודכן. זה חשוב כי כך למעשה מגדירים מחדש את ההכנסות, מגדירים את ההוצאות ומתייחסים לעניין ההלוואות לרבות מימוש נכסים ותרומתם. לאחר כל שלב נדרש מעקב – זה חשוב כדי לוודא כי היעדים הספציפיים לאותו שלב אכן הושגו.

זקוקים לפרטים נוספים? אין לכם מושג איך משיגים פוליסת חסכון או איך מתנהלים עם תזרים מזומנים נכון? בקרו באתר והשאירו פרטים, נשמח לחזור אליכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213735 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20645 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201063 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205099 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201193 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201631 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208664 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172021 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica