חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה חכמה של קייטרינג לאירוע קטן בבית

מאת: עידן שלומןקייטרינג22/08/20175532 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות התפתחה לה אופנה חדשה של אירוח אירועים קטנים ומשמחים בבתים פרטיים שיש להם חצר ויכולת אירוח לכמה עשרות אנשים. האופנה עברה זה מכבר מתל אביב והמרכז גם לשאר אזורי הארץ וכיום רבים מארחים אירועים שכאלו בחיפה, בקריות ובעוד מקומות בצפון הארץ. בדרך כלל מדובר על חגיגות יום הולדת, ימי נישואין, הצעות אירוסין, ביקור מולדת של משפחה רחוקה וסיבות אחרות לשמחה וחגיגה באווירה ביתית.

אירועים שכאלה כוללים לעתים עשרות אורחים ואין ספק שבעלי הבית לא יהיו יומיים לפני האירוע וכמובן גם במהלכו ואחריו במטבח שלהם ויעסקו בהכנה, הגשה וניקיון סביב האירוע שלהם. הם רוצים להיות לבושים יפה, רגועים, שמחים ועם יכולת לקבל את פני האורחים ולשמוח יחד איתם. בדיוק לשם כך יש שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בחיפה והקריות.

מה כולל קייטרינג בבית?

שירותי קייטרינג בחיפה ובקריות לאירועים בבתים פרטיים כוללים מגוון שירותים שניתן לקבל במסגרת "חבילה" שמזמינים, כאשר העיקר הוא תפריט האוכל שיוגש באירוע וכל השאר מסביב לו.

בין השירותים:

  • שירותי מלצרות– מלצרים שיגישו את האוכל במהלך כל הערב.
  • שירותי קישוט –צוות שמגיע לפני האירוע לארגן ולקשט את הבית לכבוד האירוע.
  • שירותי ניקיון– צוות ניקיון שדואג להשאיר את הבית נקי ומבריק בתום האירוע.
  • שירותי דיילות– בחלק מהאירועים ניתן לדאוג לדיילות או מארחת לקבלת האורחים.

השירותים הללו הם כאמור תוספת לעיקר – הקייטרינג עצמו הכולל מזון כפי שהזמינו בעלי האירוע \ בעלי הבית.

כיצד בוחרים תפריט לאירוע בבית?

קייטרינג בקריות או בחיפה כולל תפריט שמותאם לכמות האורחים, סוג האורחים (גיל, עדה וכו'), שטח ההגשה (בפנים או בחוץ), סגנון ההגשה (מזנון חופשי או לשולחן בלבד) ובעיקר על בסיס חלבי, בשרי או טבעוני.

חשוב להחליט מראש מה יהיה הכי מתאים למרבית האורחים או כולם ולהתאים את התפריט אליהם. חשוב שאם יש טבעונים או רגישים לחלב אז להתאים עבורם מנות ואם הם הרוב אז שכל התפריט יתבסס עליהם והאחרים יסתדרו.

הכי חשוב לשבת עם השף ולהרכיב את התפריט בצור המחושבת מלכתחילה. כמו כן יש לקחת בחשבון את התקציב של האירוע ואת החלק של המזון בתוכו. תהנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן שלומן

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20616 צפיות
נקלעתם לחובות שלא באשמתכם (או שכן...) אבל באמת בתום לב? אתם לא יודעים כיצד תוכלו להחזיר את החובות הללו לנושים השונים (בנקים, חברות אשראי, ביטוח, ספקים וכן הלאה)?

מאת: עידן שלומןחוק ומשפט - כללי19/08/20644 צפיות
אחד החוקים הכי משמעותיים מבחינה פיננסית עבור בעלי עסקים רבים (אך גם שכירים או מובטלים) נחקק ב 2019 והביא מהפכה של ממש בנקודה רגישה עבור רבים – צבירת חובות והדרך להתמודד איתם או עם הגעה למצב של פשיטת רגל.

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201062 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205094 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: עידן שלומןבניין ואחזקה - כללי24/05/201192 צפיות
מוצר שתמצאו בכל בית ישראלי ונחשב אחד החיוניים ביותר הוא המזגן הביתי. קשה לדמיין את החיים המודרניים שלנו ללא מזגן בקיץ או בחורף וכאשר יש תקלה במזגן רובנו ממהרים להזמין טכנאי מזגנים שיגיע כמה שיותר מהר לתקן את המזגן המקולקל. הבעיה שלא תמיד יש טכנאי מזגנים מומלץ שפנוי להגיע באותו היום או אפילו למחרת לשירותי תיקון מזגנים ובחודשי הקיץ הלוהטים טכנאי המזגנים הפופולאריים תפוסים לפחות שבוע ימים מראש. אז מה הפתרון ?

מאת: עידן שלומןשיפוצים28/01/201631 צפיות
חשמלאים מספקים כיום קשת שירותים רחבה ביותר שנוגעת לאספקטים שונים בכל עבודת שיפוצים בבית שלכם, בין אם מדובר בשיפוץ יסודי של כל הבית או ריענון של מערכת החשמל הביתית.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica