חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להזמין קייטרינג או להכין בבית

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי26/12/20172895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר עומדים להזמין אורחים, יש להבין שגם אם מדובר באירוע בעל משמעות ותוכן ערכי, עדיין האורחים עשויים לשכוח שמדובר במסיבת בת מצווה, בברית, או ביום נישואים עגול של ההורים, אלא פשוט להסתכל ישר אל השולחן ולשפוט האם עומדים ליהנות מאיכות האוכל, וזאת כי לאוכל ישנה משמעות רבה עבור כל סוג של אירוח. אי לכך אם גם אתם מבקשים לספק את הסחורה, כלומר להרשים את האורחים עם ארוחה טובה, טוב לדעת שישנה חלופה לעבודה קשה, לעצבים ולחוסר שינה – טוב לדעת שניתן ליהנות משירותי קייטרינג איכותיים.

שורת יתרונות מעוררת תיאבון

נכון שלרוב הכנה עצמית של אוכל תהיה יותר זולה, אך השאלה האם באופן משמעותי והאם הפער שווה את ההשקעה. פה נעצור ונציין שאין תשובה אחידה, וזאת כי כל אחד הנו טיפוס מעט שונה. עם זאת כן יש כמה אמיתות אשר נוגעות להזמנת קייטרינג, ואם גם אתם עומדים לקראת ארגון של אירוע כזה או אחר אשר כולל הסעדה ואתם מתלבטים, הרשו לנו להציף שורת יתרונות מעוררת תיאבון אשר נוגעת לשירותי קייטרינג:

התאמה קולינרית - בכול משפחה וקבוצת אורחים ישנם אנשים שלא אוכלים בשר, שלא אוכלים חלב, שלא אוכלים אורז, שלא אוכלים מתוק, שלא אוכלים דגים, שאוכלים רק כשרויות מסוימות וכדומה. מכאן שבמקום להתחיל להנדס לכל מוזמן מנה משלו, ניתן להעביר את רשימת הדגשים לקייטרינג, ובאופן טעים ופשוט לסגור את הפינה.

רושם – אורחים יודעים להעריך אירוע אשר כולל שירותי קייטרינג, ואף באופן בלתי רציונלי עשויים לקשר בין אירועים יוקרתיים לבין שירותי קייטרינג, כך שבקלות מדובר במיצוב יותר מושקע.

ללא שאריות - אם מבקשים להישאר עם טעם טוב בפה גם לאחר שהאורחים הולכים, מוטב להישאר ללא ערימות של כלים. מכאן שבמקום להגיש את האוכל בציוד חד פעמי, ניתן באמצעות שירותי קייטרינג לצפות מהצד כיצד כלל הכלים נערמים ומפונים - מבלי שאתם תצטרכו להניף אצבע.

במקום לבקש מכל אורח להביא מנה ולפתוח עיניים על כאלו שפחות משקיעים, ניתן להחליט שמתחלקים בהוצאות של הקייטרינג. מכאן שגם ניתן להגיע לאירוע ללא עבודה מקדימה וגם מבלי לשלם מחירים גבוהים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shlomy

מאת: shlomy עסקים - כללי13/10/201266 צפיות
בייחוד בזמנים מאתגרים שכלכלות רבות בעולם מתמודדות, ישנם משקיעים רבים שמחפשים אפיקים שבבוא העת יוכלו לקבל תשואות גבוהות מהרגיל, יובל זיו וחברת פסיפיק הולדינגס עם דוגמה אחת לחברות שמתמחות בדיוק במקומות אלו.

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205509 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: shlomy שיפוצים27/03/191819 צפיות
אם בניתם בית חדש, אתם עומדים להיכנס לדירה מקבלן או עומדים לרכוש בית מיד שניה, בוודאי שמעתם על המושג "בדק בית". בדק בית הינה בדיקה יסודית ובה בודקים את הבית על כל חלקיו השונים והמטרה של הבדיקה היא לאתר ליקויים שונים במבנה ובבניה ולאפשר לכם לדעת את מצבו האמיתי של המבנה.

מאת: shlomy בריאות נשים13/03/191726 צפיות
יובש נרתיקי הינו מצב בו אין רטיבות בנרתיק, ומדובר במצב שכיח מאוד אצל נשים בגיל המעבר, אך ניתן לראות זאת גם פעמים רבות אצל נשים בגילאים צעירים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196629 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/192162 צפיות
המושג היסטרוסקופיה אבחנתית אולי נשמע לכם כמו שם מפוצץ וקצת מלחיץ, אך בפועל זה ממש לא ככה. היסטרוסקופיה אבחנתית הינה בדיקה אשר מבוצעת בנשים לצורך איתור בעיות בתוך חלל הרחם. מדובר בבדיקה פשוטה יחסית אשר מבוצעת במקרים רבים של בעיות בחלל הרחם, או חשש לבעיות כאלו ואחרות.

מאת: shlomy בניין ואחזקה - כללי20/02/191410 צפיות
בדיקת בדק בית הינה בדיקה המחולקת לכמה בדיקות, וכך מרכיבים את הדו"ח הסופי הכולל התייחסות לכל היבט במבנה, חיצוני ופנימי, וכולל ליקויי בניה אם קיימים, בניה שאינה תואמת לתכנון או כל בעיה אחרת. אם אתם עומדים לרכוש בית מיד שניה, בניתם בית חדש או עומדים להיכנס לדירת קבלן חדשה, מדובר בבדיקה שאסור לכם לוותר עליה.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205289 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205208 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205509 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205599 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195915 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196118 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183094 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica