חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ:איך להשיג בטן שטוחה לאחר לידה?

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה04/01/20107730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך להשיג בטן שטוחה לאחר לידה?

השמחה של הולדת התינוק ,מהולה בדאגות אצל רב הנשים שאני מכירה(כולל אותי) בגלל הבטן שנוצרה לאחר הלידה,מה יהיה איך אחזור בטן לפני הלידה?,את רוצה בטן חטובה ומעוצבת.
הנושא רגיש אך ניתן לטיפול בעזרת עבודה במספר תחומים.
במאמרי אתן את הנקודות החשובות להתייחסות שבעזרתן תוכלי להתחיל את התהליך.

בלי תאוריות מיותרות ופילוסופיה מסורבלת,בואי נתחיל את התהליך שיביא אותך להוריד ולשטח את הבן ההריונית שמבצבצת ולחזור בטן חטובה ומעוצבת במהרה!

אתן לך את הטיפים העיקריים להורדה מהירה במשקל  כפי שאני יישמתי והצלחתי תוך חודשיים לעצב מחדש את גופי ,להרזות לאחר הלידה ולחזור למשקל לפני הלידה.

#1ארוחות מסודרות ,מה הכוונה בארוחות מסודרות?

במקום אכילת 2-3 ארוחות ביום או חטיפת נישנושים יש לאכול כל שעתיים שלוש מנות קצובות על ידי כך הפעילות האינזמתית תשתפר והמטבוליזם יוגבר,לא לדלג על אף ארוחה וחייבים להתחיל את היום עם ארוחת בוקר מזינה ומאוזנת הכוללת את כל אבות המזון.

#2אימון גופני ,מהו כולל?

ששה שבועות לאחר לידה (משכב לידה)יש להתחיל בהליכה מתונה ועם הזמן יש להגביר את הקצב ולהגדיל מרחק,שלוב של אימוני פילאטיס מבוקרים עם מדריך מקצועי מביאים לתוצאות נפלאות,פעילות אירובית שורפת קלוריות ואילו פילאטיס יחזק את שרירי השלד והCORE,התחושה הכללית תשתפר ,הרגשת החיוניות מתגברת והמטרה תושג ביתר קלות.

#3הפחתת מזונותבעלי ערך תזונתי נמוך

והעלאת צריכת מזונות בריאיים,נגדיל בתפריט את צריכת הירקות הירוקים בעיקר ושאר מזונות עתירי סיבים.מחקרים הוכיחו שמזונות עתירי סיבים עם צריכת מים מוגברת משפרים עיכול ומטבוליזם ובכך תורמים להאצת ההרזיה.

#4שתיית מים לאורך כל היום ,למה?

שישים אחוז מגופינו מורכב ממים,מערכת העיכול,העור,הריאות ושאר מערכות הגוף עובדות באופן אופטמלי במצב הזה,מחסור יעכב ויאיט את פעילות המערכות השונות וגרום לנו לעיכוב ירידה במשקל.

#5מנוחה ורוגע

למרות שאין זמן ואין יכולת למצא את הרגעים שאפשר שמשהו ישגיח על התינוק ולחטוף תנומה.עייפות גוררת פגיעה בשעון הביולוגי,המערכת ההורמנלית צריכה גם כן להתאזן.המטרה שלנו להיות כמה שיותר רגועים.

נתתי כאן סקירה כלילית,אם רצונך להעמיק ולהתחיל להוריד היקפים עוד היום מוזמנת להתעמק ולקרא בקישורים שצירפתי למאמר זה.

לחצי כאן ללמוד כיצד לשטח את בטנך ולעצב אותה.

שמי אליס סטפן ,כדיי לעשות את התהליך יעיל ולהשיג את המטרה שלך,כעת מוזמנת לקרא באתר שלי על תוכניות ההרזיה לאשה לאחר לידה השטחת ועיצוב הבטן.כמו כן,מוזמנת לקרא על שיטת פילאטיס באתר על פילאטיס ,יש הסברים על השיטה ,בעזרת הפילאטיס תוכלי לחזק את שריר הבטן באפקטיביות.

מקווה שעזרתי לך,אם בן זוגך מעוניין הוא יכול להצטרף אליך לתכנית לחטב ולעצב את הבטן שלו:-)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאות גופנית היא שילוב של כתוצאה של בריאות נפשית ..וההיפך.

תלויים אחד בשניה, אני רואה שליחות בעזרה מכל תחום לכל אחד.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס פ.סטפן

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152037 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

מאת: אליס פ.סטפןרפואה21/02/151662 צפיות
?סובל מטינטון אם יש לך טינטון, אתה צריך לדעת איך כל הרעשים האלה באוזן כואבים ומתסכלים יכולים להיות. הם יכולים להכות בכל עת ביום, ויכולים להיות יותר גרועים בלילה. אתה בטח היה נותן הכל כדי לקבל קצת הקלה. אבל זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לעשות. התרופות שהוצעו על ידי הרופא יכולות לתת הקלה מסוימת. אבל הרעשים תמיד חוזרים.

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה28/01/141263 צפיות
קבל את הגוף של החלומות שלך עם עקרונות פקטור שומן הפסד פקטור שומן הפסד מכיל הנחיותלתכנית אורח חיים בריאה מהירה שיכולה לעזור לכל אחד בכל מצב פיזי לאבד שומן בבטן לא רצוי. מהעיקרון הראשון של הכנה להצלחהלאחרונה , FLF מיישםאת אורח החיים של כושר, אכילה נכונהלגוף שלך,ואת היחס הנפשי שנדרש כדי להגיע למשקל המטרה שלך. הספר הוא סד מלא של מעשי , עד לעצתי אדמות.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה16/07/131235 צפיות
זריקת מוטיבציה לתרגול בשביל להרזות לגלות משהו כדי להניע אותך לתרגיל,לשרוף שומן.. למרות שרוב האנשים אינם מודעים לאופן פעילות גופנית משמעותית היא לירידה במשקל, רבים מתקשים בעצמם לעשות את זה. יש אחרים שמעולם לא נראו יכול למצוא את הזמן. מציאות היא שפיתוח פעילות גופנית שגרתי יכול להיות קשה כאשר אתה מתחיל.המפתח הוא לפתח אורח חיים שהוא אדיב לשגרת פעילות גופנית.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות ורפואה כללי27/05/131236 צפיות
כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית? יש הרבה סימפטומים הקשורים למחלות אוטואימוניות. חלקם עשויים להופיע לנופלים תחת אותה קטגוריה כמו מחלה אוטואימונית, אבל הם ממש לא קשורים. אם אתה כל יש ספקות, לחפש את הטיפול של רופא כדי לקבל את האבחנות הטובות ביותר. רבות אחד או שניים מתסמינים אלו, או בעיות אחרות פעמים, יעלו. זה בדרך כלל רק בעיות אמיתיות כאשר יש לך יותר מאחד בכל פעם, או שהם כמוה לעתים קרובות.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות נשים24/05/132843 צפיות
תסמינים של שרירנים ברחם זיהוי הסימפטומים של מחלה הוא הצעד הראשון לקראת אבחנה נכונה ובזמן ריפוי. לכן, הבנה של סימנים ותסמינים הבסיסיים של שרירנים ברחם, יכול ללכת דרך ארוכה בקבלת עזרה בזמן ובכך עוצר את הצמיחה והתפתחות של שרירנים נוספים. בדרך כלל, הנוכחות של שרירנים קטנים אחד או שניים ברחם היא כמעט ולא מורגשת. זה כאשר שרירנים גדולים מתחילים להתפתח, או השרירנים לגדול במספר בתוך הרחם, כי זה הופך להיות מאוד לא נוח ובעייתי. זה כאשר הגוף שלך מתחיל להציג תסמיני שרירנים ברחם מסוימים שאתה חייב להיות מסו

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189686 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181493 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica