חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים למכירת הבית

מאת: Nirit Shalomנדל"ן06/01/2010788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתה רוצה למכור את הבית שלך , התהליך דומה מאוד ליציאה לראיון עבודה . מכירת בית כוללת תצוגה , שהיא אחד מגורמי המפתח על מנת להחליט מה היא ההוצאה שלך. למרות שזה עשוי להשמע מוזר מעט , תצוגה היא דרך חיים בעולם הנדל"ן , קונים בשוק של היום מחפשים תצוגה טובה – רבים מבססים את החלטתם הסופית על כך כאשר רוצים לקבל החלטרה בקשר לענייני השקעות נדל"ן.

אם הנכס אותו אתה מוכר מגיע עם גראג' , תצטרך לעבור על הגראג' לפני שתמכור את הבית שלך. רוב הסיכויים הם שיש לך דברים מאוחסנים בתוך הגראג' אשר יכולים בקלות להצטבר לאורך הזמן לפני שתשים לב לכך. אם הגראג' שלך הוא במצב מבולגן ברור שתרצה לנקות אותו. קונים מחפשים נכסי נדל"ן אשר נמצאים במצב מצויין וכל דבר שהוא פחות מזה ייראה רע מאוד בעייני הקונה כל עוד לא מדובר בקנייה דרך קבוצת רכישה .

לרוב הבתים יש דברים באמת מצויינים בתוכם , מה שהופך אותם לנכסים מעולים אם ממוקמים בשכונות טובות , תמיד מומלץ מאוד עבורך להדגיש את הדברים הטובים ביותר שיש בנכס שלך במקום רק לחכות בתקווה שהקונה יבין לבד מהם הייתרונות בביתך. הדרך האידיאלית להחצין את התוספים המוצלחים של הבית שלך היא להשתמש בתאורה טובה. אם הבית שלך נקי אתה יכול להשתמש בתאורה על מנת להבליט את התכונות הטובות ביותר בבית שלך ולוודא שהם יבלטו לעיני הקונה .

כאשר קונה פוטנציאלי עובר לראשונה בבית שלך, הדבר הראשון שהוא יראה הוא הדשא שלך . אם הדשא שלך מקוצץ אם הדשא שלך נקי ומסודר הוא יקבל ממך רושם טוב מיידי , אם הגינה שלך נראית כמו אחרי מלחמה הוא מייד ישקול שנית אם הנכס שלך הוא הנכס הרצוי לו. על מנת לתת את הרושם הטוב ביותר עבור הקונה דאג לשמור על גינה מסודרת מסביב למדרכות ולאורך החצר , מה שיראה מצויין לקונה הפוטנציאלי.

ישנן עוד נקודות שכדאי לקחת לתשומת הלב , אך תמיד עליך לזכור בתור המוכר מהם הדברים שהיית רוצה לראות בעצמך בבואך לרכוש נכס נדלנ"י חדש , או סתם בית או דירה , חוץ ממראה הבית גם יש לשקול את מראה השכונה מסביב וכמובן לשקול אפשרויות קנייה שונות דרך קבוצות רכישה וכדומה... כמובן שצריך לזכור שיש לקחת את כל הדברים בחשבון כאשר רוצים למצוא את הייעד המועדף להוצאה הגדולה של רכישת בתים חדשים או מגרשים , ובכלל השקעות נדל"ן שונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112746 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101452 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222693 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183250 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182591 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182256 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica