חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי לכל מטרה

מאת: כרמי אומרואימון אישי19/02/20131254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו אימון אישי?

לפני שנתחיל לפרוש בפניכם את שלל המטרות השונות עבורן אימון אישי נחשב למתאים ולמחולל פלאים,  נסביר מהו בעצם אימון אישי. ובכן, אימון אישי הינו תהליך עוצמתי המסייע למתאמנים בו להכיר את עצמם טוב יותר, לנצל את מלוא הפוטנציאל שלהם, להגשים את מטרותיהם ולחזק את הדימוי והביטחון העצמי שלהם. את האימון האישי מעביר, ניחשתם נכון – מאמן אישי. המאמן יכול להיות מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי כלכלי, מאמן אישי להרזיה, מאמן אישי עסקי, או מאמן אישי זוגי. מה ההבדל אתם תוהים? ההבדל הוא במסלול ההתמחות שבוחר כל מאמן. כל המאמנים האישיים עוברים תוכנית הכשרה שנקראת קורס אימון אישי או קורס הכשרת מאמנים כללית, המעניקה להם את הכלים והמיומנויות בעזרתן הם לומדים כיצד לסייע לאנשים להגשים את עצמם ולאחריה כל אחד מהם בוחר את מסלול ההתמחות שלו. רבים מהמאמנים בוחרים את מסלול ההתמחות על פי זיקה אישית שלהם, יש שבוחרים בהתאם למקצוע שלהם או להכשרה קודמת שלהם ויש כמובן את מי שבוחרים לפי מראית עין. כך או כך, מאמן אישי מקצועי, יוכל לסייע לכל מתאמן, להגשים כל מטרה שהיא.

מטרות אימון אישי

סביר שבשלב הזה כבר עולים בראשכם כמה וכמה סוגי אימון אישי שונים. חלק בהתאם לסוגי המאמנים האישיים שציינו קודם וחלק לפי העולה על רוחכם. ואכן ישנו אימון אישי להצלחה, אימון אישי כלכלי (המכונה גם אימון כלכלי), אימון אישי להרזיה, אימון אישי עסקי (המכונה גם אימון עסקי), אימון אישי זוגי (המכונה גם אימון זוגי), אימון אישי ללימודים, אימון אישי לקריירה, אימון אישי למציאת זוגיות (מדובר באימון אישי שונה מהאימון האישי הזוגי) ועוד שלל סוגי אימון אישי מכווני מטרה.

סוגי אימון אישי

נוסף על המטרות השונות לשמן נוצרו שלל סוגי אימון אישי ייחודיים, ישנם גם סוגי אימון אישי המפולחים בהתאם לאוכלוסייה הייעודית שפונה לקבלת האימון. למה אנחנו מתכוונים? ובכן, ישנו אימון אישי לילדים, יש אימון אישי לנשים, יש אימון אישי לאוכלוסיות מיוחדות, אימון אישי לחולי סכרת, אימון אישי למשפחות שכולות וכיוצא בזה. כמו כן, קיימים גם מסלולי אימון אישי שונים, דוגמת אימון אישי פרטני, כזה המתנהל בשיטה ב"נורמטיבית" של אחד על אחד. דהיינו מאמן אישי מול מתאמן. או אימון אישי קבוצתי, שמרכז מספר מתאמנים בעלי מטרה זהה ואוכלוסייה דומה.

לכל אחת מהשיטות, האוכלוסיות והמסלולים יש את היתרונות שלו והחסרונות שלו, כאשר כל אלה נקבעים בהתאם לאינדיבידואליות של כל מתאמן ומתאמן. על כן, בבואכם לפנות אל אימון אישי, בדקו עם עצמכם (בהנחיה של מאמן אישי מקצועי ומהימן) איזה מסלול, אוכלוסייה, שיטה – מתאימה לכם.

 



תגיות המאמר: אימון אישי, מאמן אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות.

מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. פועל באמצעות גישות פילוסופיות ותרגומן לחיי היום יום, מרצה ומנחה סדנאות 0523-100-104

מכון פתרונות נותן שירותי יעוץ פרטני לקשיים התנהגותיים ורגשיים, תוך מיקוד בבניית המטרות האישיות וקידומן. המכון עוזר לזוגות בבניית התקשורת והקשר הזוגי ושירותי גישור זוגי. בנוסף מתמחה בהפרעות אכילה, התנהגות כפייתית והפרעות קשב וריכוז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כרמי אומרו

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205482 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201463 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: כרמי אומרולימודי תעודה ומקצוע27/02/131330 צפיות
בעולם שבו מחצית האנשים מוצאים עצמם "תקועים" בעיסוקים שונים שלא מביאים להם נחת, סיפוק או הנאה כלשהיא, לא פלא שלימודי התעודה וההסמכה רק הולכים וצוברים תאוצה. לימודי תעודה מעניקים לתלמידים לימודי מקצוע כלשהוא, בפרק זמן קצר ובעלות נמוכה יחסית מלימודי האקדמיה השונים. ומה בעניין האיכות אתם תוהים? רבים טוענים שדווקא לימודי התעודה מייצרים את בעלי המקצוע המוכשרים והמקצועיים ביותר. הצלחנו לסקרן אתכם? אם כן, המשיכו לקרוא את הכתבה, ותכירו את אחד מתחומי הלימוד הפופולאריים ביותר כיום.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213634 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205265 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica